• Ik dacht eraan door het topic van PercyWood. Hoe zit het daar nu mee? Weten jullie al wie het is/was?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu wil ik het weten D:
    MODS! Kunnen jullie please iets zeggen? Ik zie wel dat jullie online zijn :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    IK WIL EEN ANTWOORD!
    Please? *kijkt smekend*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil het ook wel graag weten. (cat)

    Als we het weten, dan zal er nog wel een topic over komen, denk ik tenminste. Momenteel zijn we er nog steeds druk mee bezig.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Als we het weten, dan zal er nog wel een topic over komen, denk ik tenminste. Momenteel zijn we er nog steeds druk mee bezig.

    Hmm, okay.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet het antwoord dat we wilden D:
    Maar we moeten het er maar mee doen denk ik


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En dit keer zullen de mods er niet over liegen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    En dit keer zullen de mods er niet over liegen?

    Inderdaad, want we willen geen 2x in dezelfde maand hetzelfde scenario. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yoda schreef:
    Als we het weten, dan zal er nog wel een topic over komen, denk ik tenminste. Momenteel zijn we er nog steeds druk mee bezig.
    Jullie wisten het toch al?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Jullie wisten het toch al?

    Ze dachten dat ze het wisten (als ik het goed heb), maar dat bleek niet te kloppen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    Ze dachten dat ze het wisten (als ik het goed heb), maar dat bleek niet te kloppen...
    Waarvan weet jij dat? (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Jullie wisten het toch al?


    We hadden een vermoeden, maar toen kwamen er opeens allemaal andere dingen naar boven drijven, dus konden we niks met zekerheid zeggen. En vage vermoedens zijn niet echt iets waar je naar kunt handelen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Korra schreef:
    Ik wil het ook wel graag weten. (cat)


    26 - 02 - '16

    Yoda schreef:
    (...)

    We hadden een vermoeden, maar toen kwamen er opeens allemaal andere dingen naar boven drijven, dus konden we niks met zekerheid zeggen. En vage vermoedens zijn niet echt iets waar je naar kunt handelen.
    Nee dat is waar, maar ik vond het raar dat Andrea het volgende had gezegd: "Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden."
    En jullie nu opeens iets anders zeiden, maar je hebt gelijk bij zo'n dingen kan je niet op vermoedens verdergaan, want dan kan alleen maar de verkeerde persoon geband worden. Goed dat jullie er nog werk van maken, want het zou jammer zijn moest de site nog eens gehackt worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yoda schreef:
    (...)

    We hadden een vermoeden, maar toen kwamen er opeens allemaal andere dingen naar boven drijven, dus konden we niks met zekerheid zeggen. En vage vermoedens zijn niet echt iets waar je naar kunt handelen.


    Ik vraag me af wat de vermoedens zijn.


    Your make-up is terrible