• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 5!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jarvis schreef:
    (...)

    [You un-gentlelman-ish gentleman.]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Bos
    Rhi haalt haar schouders op en voelt een steek door haar zij gaan. Ze kijkt naar haar wambuis en vloekt even. Ze zou er beter nu naar kijken, maar daar is het te donker voor. Ze loopt verder het bos in en klimt ondanks de pijn, behendig een boom in. Na lang naar de hemel gestaard te hebben om de pijn te negeren, valt ze uiteindelijk in slaap.


    |Is that even a word? ^^ |
    Curly. | Bos.
    Curly werd gewekt door het geluid van de vogels en de warme zonnestralen die door de bladeren schenen. De bladeren en het gras waren nat door de dauw en Curly sprong uit de boom. Hij nam het dauwwater dat op een groot blad lag en dronk ervan. "Ryan?" riep hij zacht. Curly zacht even later Ryan in een boom klimmen en ging op een tak boven haar zitten. Ze sliep nog. Hij zag de grote wonde in haar zij. Curly sprong van zijn tak en lande behendig op die van Ryan. Hij duwde wat stof aan de kant en zag een grote wonde. "Shit." vloekte hij zacht.


    kindness is never a burden.

    [Oh, ik weet trouwens niet of het erg is, maar het is redelijk lang geleden dat ik de tekenfilm heb gezien...dus als ik iets verkeerd doe of iets slecht omschrijf; meld het please even ^^]

    Eyota | Indiaan | indianenkamp
    Ik rek me uit en kijk rond in de wigwam waar ik elke nacht in slaap, en officieel ook woon. Ik ben niet vaak binnen, misschien ben ik wel een beetje claustrofobisch. Langzaam doe ik een paar kleren aan, en slaperig kruip ik uit de wigwam. De zon lacht me toe, en net zo vriendelijk lach ik terug. Ik knipper even om de wereld om me heen scherp te krijgen, en dan sta ik op. 'Goedmorgen.' Fluister ik zachtjes naar alles en iedereen dat het te horen krijgt.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:18 ]

    [Ik ben er weer, waar kan ik inspringen? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Milena Ruby Night

    ik begin aan mijn brief voor Gale.

    Gale,

    Waarschijnlijk wil je nu niets van mij lezen, maar dit is belangrijk. Ik ben even voor een tijd weg. De reden zal je snel genoeg achter komen. Ik heb je nodig. De komende tijd dat ik afwezig ben, moet jij Madison voor mij in de gaten houden. Zorg dat ze geen domme dingen doet en vooral dat ze van de rum afblijft! Waarom zou je dat doen? Dat krijg je mijn piratenwoord in ruil. Ik zal niets en dan ook niets aan je vader vertellen over jou relatie met dat meisje. En vraag het Madison maar, als ik je dat woord geef, hou ik me daaraan. Zelfs als ik boos ben, je haat of weet ik veel wat. Ik hou mij altijd aan mijn woord. Maar dan moet je wel voor Madison zorgen! Doe je dat niet en kom ik erachter dat je Madison verwaarloosd heb, zoek ik jou en je vriendinnetje op en onthoofd ik haar voor je neus! Daarna ben je zelf aan de beurt.

    Leuke Vrolijke groetjes,
    Milena


    It's never gonna happen, Guys.

    -

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:16 ]


    help

    |Als Peter of de tweeling wat moet doen, zeg het dan. Nu ga ik me even op Curly en Rhi concentreren. |


    kindness is never a burden.

    [het is net ochtend$]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Nee, jammer genoeg niet' zeg ik en ik vlecht mijn haar in. Ik kijk in een spiegel tevreden en loop dan naar de keuken. Ik loop naar alle kastjes en zie niks eetbaars liggen. 'Ga je mee fruit zoeken of wil je nog douchen?' vraag ik haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Poeh schreef:
    (...)

    |Is that even a word? ^^ |
    Curly. | Bos.
    Curly werd gewekt door het geluid van de vogels en de warme zonnestralen die door de bladeren schenen. De bladeren en het gras waren nat door de dauw en Curly sprong uit de boom. Hij nam het dauwwater dat op een groot blad lag en dronk ervan. "Ryan?" riep hij zacht. Curly zacht even later Ryan in een boom klimmen en ging op een tak boven haar zitten. Ze sliep nog. Hij zag de grote wonde in haar zij. Curly sprong van zijn tak en lande behendig op die van Ryan. Hij duwde wat stof aan de kant en zag een grote wonde. "Shit." vloekte hij zacht.


    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Bos
    Rhi opent een oog tegen het vroege zonlicht dat door de bladeren van de boom boven haar heen sijpelt. Ze fronst even als ze dat schrale licht ziet. Meestal is ze nooit zo vroeg wakker. Ze vraagt zich af hoe het komt dat ze zo vroeg wakker is geworden als ze zich plotseling gewaar wordt van Curly die naast haar zit en een stekende pijn door haar zij voelt gaan en beseft dat haar wonde gisteren weer open was gegaan. En zo te voelen is het nog niet gestopt. Ze kijkt even naar haar wambuis en Curly's handen die de stof een beetje omhoog hebben getrokken. Hij staat voor de helft rood staat en ze vloek even luid, bijna heel het bos zou het kunnen horen. Nijdig trekt ze de buis omhoog en maakt het verband los, om tot de vaststelling te komen dat het erin is blijven plakken en het doet verschrikkelijk veel pijn als ze het eruit probeert te trekken. En grom verlaat haar keel en ze klimt zo voorzichtig mogelijk de boom weer uit, totaal niet denkend aan Curly, nadat ze het verband weer vast heeft gemaakt en de wambuis weer naar beneden heeft getrokken. Beverig leunt ze met haar hoofd tegen de boomstam en het dringt vaag tot haar door dat ze op zoek moet naar water om dat verband los te weken en daarna de wonde moest dicht schroeien. Ze had niet gedacht dat het zo erg was, dus had ze het gewoon maar zo gelaten in de volle overtuiging dat het na een paar dagen wel in orde zou zijn, wat dus niet zo was. Natuurlijk was ze ongerust geweest, maar ze had er verder helemaal niet aan gedacht.


    [It is now! Help? xd]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:21 ]


    help

    [@ Sword, leuk een indiaan! Dat wordt leven in de brouwerij voor jou xD Tiger Lily is net ontvoerd xD al weten ze dat natuurlijk nog niet.]

    [ik geef hieronder trouwens weer een leuke reden voor Pan en Hook om te vechten xD Dat blijft het leukst natuurlijk xD]

    Milena Ruby Night

    Daarna ga ik verder aan mijn brief voor Hook

    Kapitein,
    Ik heb een leuk nieuwtje voor u. Ik heb het voor elkaar gekregen Tiger Lily te ontvoeren, dochter van het opperhoofd van de indianen. U weet dat ze zeer close bevriend is met Pan, dus deze zal u ook zeker op komen zoeken. Ik zit ergens teruggetrokken op het eiland, waar Pan me niet zal vinden. Veel succes met Pan verslaan. Ik heb hem naar u gestuurd, de rest is aan u.
    Milena


    It's never gonna happen, Guys.

    Pacuatha
    Ik gaap en kijk om me heen. 'Is Tiger Lily er niet?' mompel ik verbaast en sta recht en loop naar moeder die gewoon wat op eens stoel zit.
    'Moeder waar is Lily?' vraag ik haar. 'Lily was de tooi van je vader gaan zoeken.' zeg ze kort en ik roep 'Maar dat was gisteren!'
    Ik ren naar buiten en kom Eyota tegen. 'Eyota? Ik heb hulp nodig.' zeg ik wanhopig.

    Katelyn
    'Ik ga me even douchen.' lach ik en loop naar de badkamer. Ik kleed me uit en was me met het koude water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eyota
    Pacuatha komt naar buiten gerend. 'Etoya? Ik heb hulp nodig.' Verbaasd kijk ik haar aan. 'Ik ben net wakker, kan het nog even rusten?' Ik rek me nog even extra zichtbaar uit om mijn antwoord nog wat duidelijker te maken.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:33 ]

    [WOOP. IS HET AL ZO LAAT?]


    help

    Pacuatha
    Ik zucht. 'Tiger Lily is niet teruggekeerd gisteren nadat ze achter een piraat aan is gegaan voor het opperhoofd zijn tooi.' zeg ik nu wat duidelijker zodat ze hoort hoe serieus het is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Curly. | Bos.
    Curly sprong meteen uit de boom toen Ryan er voorzichtig afklom. "Ryan, je moet verzorgd worden." zei Curly iet wat paniekerig. "Nu." Hij sloeg zijn arm om haar middel, voorzichtig zodat hij de wonde niet raakte. Ryans arm legde hij om zijn nek en samen strompelen ze terug naar de meerminnenbaai. Zij zijn de enige die Ryan kunnen helpen. Aan de rand van het bos legt hij Ryan neer tegen een boom en rent naar de meerminnen. "Chanel?!" riep ik en sprong op een steen in de meerminnenbaai. Nog geen seconde later verscheen haar, en dat van haar vriendinnen al boven water.
    "Ik heb jullie hulp nodig. Ryan heeft een grote wond." Chanel schudde meteen haar hoofd. "We helpen geen piraten." zei ze en dook weer onder.

    |Oeh, zou het niet leuker zijn moest Curly naar de indianen gaan om hulp en die daar dan ruzie maken terwijl Ryan bijna doodbloed? ^^ |


    kindness is never a burden.