• Mijn broer dan. Vandaag kwam er een pakkertje binnen voor hem. Een gloednieuwe Macbook Air van 1200 euro. Waarom? Zodat hij kan programmeren.
    Hij heeft een aantal maanden geleden net in totaal 1700 euro uitgegeven voor een gamecomputer en toebehoren. Nieuwe muis, ventilatoren, beeldscherm etc. En dan moet hij ook nog een Macbook erbij omdat het kan. Thefuck.


    Your make-up is terrible

    Waar heeft hij de geldboom gevonden (cat)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij heeft een MBO opleiding gedaan voor iets met computers en nu werkt hij bij een bedrijf dat webservers verkoopt enzo.

    O, dan ken ik het wel.
    Mijn broer verdient ook abnormaal veel. Hij werkt bij een bedrijf wat speciale systemen inbouwt, die de voorraad bijhouden, etc.
    Als kerstpakket kreeg hij een tablet >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben jaloers op dat geld. Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sefie schreef:
    (...)
    O, dan ken ik het wel.
    Mijn broer verdient ook abnormaal veel. Hij werkt bij een bedrijf wat speciale systemen inbouwt, die de voorraad bijhouden, etc.
    Als kerstpakket kreeg hij een tablet >.<


    Hij onderhoud die servers hé. :'D één keer moest hij mooi wel overwerken tot 8 uur omdat iemand een virus had rondgestuurd en die servers plat lagen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij onderhoud die servers hé. :'D één keer moest hij mooi wel overwerken tot 8 uur omdat iemand een virus had rondgestuurd en die servers plat lagen.

    Nee, maar het idee dat je met zo'n bedrijf veel verdiend. :')
    Mijn broer heeft daar volgens mij helemaal geen last van... Bij het bedrijf gaat het volgens mij wel goed. :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Scandal schreef:
    Ik ben jaloers op dat geld. Ö


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Shit, dan ben je rijk. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Frankenstein schreef:
    Zoveel geld wil ik ook wel haha.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn broer heeft precies hetzelfde. Hij is 20 en heeft een huis gekocht van 2ton.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Mijn broer heeft precies hetzelfde. Hij is 20 en heeft een huis gekocht van 2ton.

    .......dude.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lilium schreef:
    Mijn broer heeft precies hetzelfde. Hij is 20 en heeft een huis gekocht van 2ton.

    Shit men! Hoe komt die daar nou weer aan?!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Shiit, ik ben jaloers man.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dit heeft mijn broer dus ook, hij ging gister even winkelen,

    PATSBOEMKASJOW.

    650 euro ofzo weg, gewoon aan kleding.

    Serieus, en m'n broer heeft 1 macbook pro, 1 gewone laptop, 1 ipad, 1 ipod, en een iphone 4s.
    Ohja, en dan wint 'ie ook nog even een macbook air.

    Ja, tuurlijk, ik wil echt m'n broer zijn ;C .


    She knew the rules so she knew how to break them.

    HAHAH mijn zusje is ook rijk als de pleures en ze is pas 12 jaar. Ze kocht gewoon laatst een Samsung Galaxy Ace omdat haar mobiel die ze nu heeft niet leuk genoeg was, DAFUQ o.o


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wow o.O
    Als hij niet zoveel verdient mag hij wel gaan uitkijken ja :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.