• Game of Thrones.
    Ik wilde er al heel lang aan beginnen, maar het kwam er nooit van. Nu dacht ik er gister ineens aan, toen ... Oké, dat ben ik even vergeten, maar gister begon ik er dus aan.:') Hoe dan ook, echt vanaf de eerste aflevering is het zwaar verslavend! :9~
    I bucking love it! *O*
    Anyone else who does?


    Til hug og blod.

    Mijn ouders zijn er helemaal verslaafd aan.
    Ik heb het nog nooit gekeken, though.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    Mijn ouders zijn er helemaal verslaafd aan.
    Ik heb het nog nooit gekeken, though.


    You're really missing out on something then. ;o


    Til hug og blod.

    Game of thrones is gay.


    Nynke gaat er ook maar over door 'hmm Ze heeft haar huidige username ook van een of andere jagen 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Yeaah het is echt vet verslavend! nu een jaar wachten op het nieuwe seizoen haha. I love it.

    Hoeveel boobs heb je al gezien?


    Your make-up is terrible

    Hoera, nog iets van 11 maanden wachten op een nieuwe aflevering *O*


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gondor schreef:
    (...)

    You're really missing out on something then. ;o

    Nou, het eerste seizoen zou ik eerst moeten downloaden en onze computer staat een beetje vol :Y)
    Ik kijk nog wel een keer, ik heb nog een heel leven voor me :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Hoeveel boobs heb je al gezien?


    Not nearly enough.
    Maar nee, dat is niet de reden dat ik 'm vet vind. Ik vind gewoon het verhaal erin interessant, het acteren is goed en de settings zijn geweldig. Leuke bijkomstigheden van seks, bloed en grof taalgebruik zijn dan alleen puntjes op de i die ik zeker ook kan waarderen.


    Til hug og blod.

    Sefie schreef:
    (...)
    Nou, het eerste seizoen zou ik eerst moeten downloaden en onze computer staat een beetje vol :Y)
    Ik kijk nog wel een keer, ik heb nog een heel leven voor me :P



    free-tv-video-online.me
    /internet/game_of_thrones/season_1.html

    Just a tip. It's what I'm doing. :Y)


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)


    free-tv-video-online.me
    /internet/game_of_thrones/season_1.html

    Just a tip. It's what I'm doing. :Y)

    Ik zal het ooit eens gaan kijken als ik rustig de tijd heb, maar nu moet ik een stuk schrijven voor een wedstrijd. En morgen moet ik inpakken en kamer afstoffen, dus... :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Gondor schreef:
    (...)

    Not nearly enough.
    Maar nee, dat is niet de reden dat ik 'm vet vind. Ik vind gewoon het verhaal erin interessant, het acteren is goed en de settings zijn geweldig. Leuke bijkomstigheden van seks, bloed en grof taalgebruik zijn dan alleen puntjes op de i die ik zeker ook kan waarderen.

    Tyrion is echt mijn all time favorite personage ;D al vind ik de meeste wel leuk.

    Ik heb het nog nooit gezien, eigenlijk


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik volg het en man, ik was verkocht vanaf het eerste moment:Y) I just keeps getting better, ik kan gewoon niet wachten tot het volgende seizoen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Tyrion is echt mijn all time favorite personage ;D al vind ik de meeste wel leuk.


    Ik vind Drogo eigenlijk best awesome. :'D
    En Khaleesi. Maar goed, ik ben pas bij de 7e aflevering van de eerste serie, dus dat kan altijd nog veranderen.


    Til hug og blod.

    Desmond schreef:
    Ik volg het en man, ik was verkocht vanaf het eerste moment:Y) I just keeps getting better, ik kan gewoon niet wachten tot het volgende seizoen.


    Dat is toch pas in 2013? ):


    Til hug og blod.