• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    professor Stafler

    Ik knik. 'Gaat u verder,' zeg ik kil. 'Als ik er achter kom wie dit heeft gedaan...Dan, dan kan diegene gelijk van school gaan!'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    "ik dacht van wel" beantwoord hij mijn vraag.
    "Oke dan gaan we daar naartoe" zeg ik vrolijk en loop met hem mee door de steeg opweg naar het reuzenrad.

    Scorpius

    Toen we eenmaal voor het reuzenrad stonden keek ik omhoog en kneep me ogen dicht tegen de zon die in me ogen scheen "die is wel hoog" mompelde ik, mijn ogen deden nog steeds pijn van de zon.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Professor Snape

    "De ingrediënten voor dit drankje zijn moeilijk te vinden want het is een combinatie tussen een liefdesdrank en". Ik blader door het boek. "Dit drankje en gezien de locatie lijkt het erop dat de verdachten toch in mijn afdeling moet zitten en dan zeg ik Aileen Megan Star" zeg ik. "Maar er is goed nieuws en dat is dat ik weet waar de ingrediënten voor het tegengif te vinden zijn en als u wilt dat ik die moet halen wil ik dat doen, maar dan heb ik een paar dagen vrij nodig"

    Summer

    "die is wel hoog" mompelde hij. Ik knik "Maar zulke hoogtes zijn we ook wel gewend of niet soms" en denk even terug aan de laatste zwerkbalwedstrijd. Ik kijk hem aan "Durf je het nog aan of niet?".

    [ Zal ik anders nog een personage aanmaken en dan die de schuldige is?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ze knikt "Maar zulke hoogtes zijn we ook wel gewend of niet soms" gelijk weet ik waar Summer het over heeft,zwerkbal. Gelijk denk ik aan de laatste zwerkbalwedstrijd die we gewonnen hadden maar ik wordt uit mijn gedachten gehaald als ik Summer hoor "Durf je het nog aan of niet?" ik kijk haar aan "tuurlijk als ik het durf om tien meter op een bezem in de lucht te hangen dan durf ik ook hier in".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [okee, dat kost je dan geen extra rol of zo. Ik stuur diegene anders even van school xP. Je hoeft hem dan ook niet helemaal in te vullen]

    professor Stafler

    Ik knik. 'Ik straf haar wel als ik daar tijd voor heb. En natuurlijk krijgt u daar voor vrij!' op dat moment gilt Albus: 'Hij is wakker!' 'Excuseert u me,' zeg ik. 'Ik moet even weg.' ik loop naar de ziekenzaal en zie dat Mason zijn ogen open heeft. 'Pap...' kreunt hij. 'Het komt goed.' zeg ik terwijl er tranen in mijn ogen schieten. Waarom moest dit hem gebeuren als ik net het goede nieuws wil vertellen?

    [moet gaan :( dagdag :)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ oke is goed en doegg]

    Professor Snape

    Ik knik "Veel succes met alles en tot over een paar dagen dan maar" zeg ik en loop weer naar mijn kantoor waar ik de nodige spullen pak. Snel roep ik nog een patronus op Meneer Malfoy en mevrouw Night bij dezelfde meld ik dat ik de eerste paar dagen afwezig zal zijn en zodra er problemen zijn dan kunnen jullie altijd contact opnemen nadat dat is gebeurd verdwijnsel ik. Opzoek naar de ingrediënten voor het drankje.

    Summer

    "tuurlijk als ik het durf om tien meter op een bezem in de lucht te hangen dan durf ik ook hier in" zegt hij. Ik knik "Kijk zo herken ik je weer een beetje" zeg ik lachend. "Kom laten we gaan voor je je alsnog bedenkt" zeg ik plagend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    "Kijk zo herken ik je weer een beetje" zegt ze lachend. "Kom laten we gaan voor je je alsnog bedenkt" zegt Summer plagend, ik steek mijn tong uit "ik bedenken? nooit" en ik koop een kaartje en ga in een bakje zitten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "ik bedenken? nooit" zegt hij. "Nee tuurlijk niet" zeg ik lachend terwijl ik kijk want erin de verte aankomt. "Zie jij wat ik zie of word ik langzaam gek en zie ik dingen die er niet zijn?' vraag ik en wijs naar de patronus die langzaam onze kant opkomt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik knik en loop samen met James naar de ziekenzaal. Als we daar bijna zijn, bedenk ik mij dat in het ligt van de lampen mijn arm amper te verbergen is.
    'James, ik moet eerst even handschoenen of iets dergelijks zoeken. Ik kom zo wel naar je toe, oké?' Ik geef hem snel nog een kus en verdwijn dan richting de leerlingenkamer. Ik had toch liever dat litteken. Dat viel veel minder op.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius

    Opeens wijst Summer naar een lichtgevend bewegend ding dat onze kant op komt "Zie jij wat ik zie of word ik langzaam gek en zie ik dingen die er niet zijn?" snel kom ik uit het bakje en ga naast Summer staan "nee ik zie het ook" ik blijf maar kijken en dan zie ik dat het een patronus is maar van wie?


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "nee ik zie het ook" zegt hij en komt naast me staan. "Kom we gaan dat reuzenrad in dat valt minder op dan weten mensen niet dat het kan praten"
    fluister ik en zonder op antwoord te wachten duw hem weer het bakje in.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Kom we gaan dat reuzenrad in dat valt minder op dan weten mensen niet dat het kan praten" vragend kijk ik Summer aan maar voordat ik weet word ik het bakje van het reuzenrad weer ingeduwd.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Snape stuur niet zomaaar een patronus er moet iets belangrijks zijn" beantwoord ik zijn vragende blik zodra we in het bakje staan. Net als ik weer wat wil zeggen heeft de patronus ons bereikt en begint te praten Meneer Malfoy en mevrouw Night bij dezelfde meld ik dat ik de eerste paar dagen afwezig zal zijn en zodra er problemen zijn dan kunnen jullie altijd contact opnemen .


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Abo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    Summer beantwoorde mijn vragende blik maar niet lang daarna kwam de patronus met het bericht. "zo dus Snape is afwezig...oke dan" ik kijk weer naar Summer


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.