• Ik wil graag nieuwe stories lezen.
    Het liefst lees ik stories die of al helemaal af zijn, of waar al een heleboel hoofdstukken van geactiveerd zijn(zodat ik lekker veel te lezen heb (krul))

    Wat lees ik?
    Onbekende personen
    Fantasy
    Harry Potter
    One Direction

    Wat lees ik niet?
    Tokio Hotel
    Justin Bieber
    Twilight
    Horror/Thriller
    Liever geen Hungergames, maar als het goed geschreven is wel.

    Als je nog andere stories hebt die niet in het lijstje 'wat lees ik niet' staan, maar ook niet in het lijstje 'wat lees ik wel', en ze zijn goed geschreven, mag je ze altijd sturen.
    Ik heb geen bezwaar tegen 16+.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 0:49 ]


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Link (:


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true


    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Afraid to fall in love again - Louis Tomlinson

    He lost the woman he once loved due to his fame, since then he promised he would never do such a thing to a normal girl again. He would never ruin another life again. But it’s not always that easy when life puts someone who you just can’t resist in front of you.

    * One Direction bestaat
    * Engels geschreven (alles)


    Dank je! xx

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 14:05 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    een fantasystory met een hoop hoofdstukken. Enjoy!


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Living On My Own

    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    Aangeraden leeftijdscategorie: 12+.
    Genre: Avontuur, drama & onbekende personen.
    Taal: Geheel Nederlands.

    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson

    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Drama, fanfiction & romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    my story! A mermory away ft Zayn Malik.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik ben net begonnen aan een nieuwe story, onbekende personen. Op dit moment zit er niet echt veel fantasy in, maar ik ben van plan er wel wat doorheen te gooien, alleen niet op de bekende manier van: vampier, weerwolf, blablablabla.. Maar heel anders.

    het verhaal is enigszins bijbels, omdat het begon als een schoolopdracht.
    De eerste twee hoofdstukken staan al online. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt, en nóg leuker als je een abo zou nemen, ondanks dat het nog een vrij nieuw verhaal is ^^

    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/91971/het-hof-de-val/

    P.S. Ik ben niet zo handig met al die URLs ^^


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.



    Pieces of the same cake || Horan and Malik

    "Pieces of the same cake are things that have
    the same characteristics or qualities."



    - dit is géén bromance
    - kan 16+ bevatten
    - Nederlands geschreven
    - Engels gesproken
    - niet alle feiten kloppen


    I solemny swear I'm up to no good.

    Heeey,
    Niet wat er bij staat, maar misschien vindt je het wel wat!

    Beautiful Pictures {Mooie thema foto's}

    Je mag deze foto's gebruiken voor jou story (niet andere foto stories!)
    Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Net als kudo's, reactie's en abo's!
    Heb je een verzoekje?
    Plaats die dan graag in dit blog.
    Wil je net als in dit hoofdstuk je story promoot (ik doe het vaker en veel zeggen dat ze daardoor meer abo's hebben gekregen!)?
    Ga dan naar dit blog.
    Daar lees je wat de bedoeling is!
    I hope you enjoy it!
    Xxx Belle fleur



    Een story vol lekkere recepten

    In deze story staan allemaal recepten voor lekkere dingen!
    Van cupcake's tot smoothies en van jam tot zandkoekjes.
    Alles is diervriendelijk, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
    Ook staan er allerlei super handige tips in!
    Als je nog een verzoekje heb dat je als recept wil hebben,
    zal ik het voor je maken en in de story zetten.
    Je mag natuurlijk ook gewoon een hartig verzoekje indienen,
    daar kan ik ook voor zorgen!
    Als je een van de recepten hebt gemaakt kan je bij dat hoofdstuk een
    reactie plaatsen of het gelukt en/of lekker is!
    Zo makkelijk is het eerst (deze story) lezen, maken en dan lekker smullen

    *Kudo's, reacties en abo's zijn natuurlijk altijd welkom!*



    Life is full of fake people




    Ja, ik wil!

    Hannah bell is een musicalster die ook van dansen houdt. Ze komt ook terecht in magazines die alleen roddels over haar verspreidt. Hannah en haar beste vriendin Cassie Reed hebben maandenlang in het stuk van Aaron Bellisario en zijn partner David Flagstaff ´Ja, Ik wil´ gespeeld. Na een maand later wilt Aaron het weer doen omdat het zo´n succes was. Er komt een nieuwe techniekgroep waar haar ex-vriend Spencer Grayson ook in zit. Krijgt ze weer kriebels in haar buik? Komen ze weer bij elkaar?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    The Bomb Sqaud.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Living On My Own

    Rosalie is een zestienjarig meisje die schrik heeft voor vele sociale contacten: ze is graag op zichzelf en kan haar niet schelen dat ze een soort van asociaal is. Desondanks heeft ze een goede vriendin Jenna op wie ze kan rekenen. Helaas moet Rosalie met haar nieuwe klas – op twee mensen na – voor twee weken op reis naar Schotse Glasgow en daar kijkt ze zeker niet naar uit. Enerzijds is dat voor haar een hel, maar anderzijds kan het haar sociale leven een kick geven. Welk effect geeft dat dan?

    Aangeraden leeftijdscategorie: 12+.
    Genre: Avontuur, drama & onbekende personen.
    Taal: Geheel Nederlands.

    Cause You're My Disease • Louis Tomlinson

    Harmony Winchester is twintig jaar en gaat samen met haar vriend Louis Tomlinson wonen. Samen snakken ze meteen naar vrijheid die ze krijgen. Toch wordt Harmony dankzij haar verleden met haar depressieve moeder en overleden vader nog altijd gedomineerd door haar sterke drugsverslaving. Niemand weet daarover en dat wil Harmony ook zo houden, maar het gaat niet meer simpel zijn sinds ze samen met haar vriend gaat wonen. Harmony wil het liefst niet denken aan allerlei heisa die zal aankomen.

    Aangeraden leeftijdscategorie: 16+.
    Genre: Drama, fanfiction & romantiek.
    Taal: Geheel Nederlands.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”




    She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is

    Just a Fan



    Nederlands geschreven
    Deels Engels gespoken
    One Direction bestaat




    Elke dag minimaal één hoofdstuk, anders de volgende dag minimaal twee!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.



    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Klikken op de foto. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    The love story of Nan Bronté and Djodick Entaison.



    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft; de winnaar.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    Het is een Hunger Games verhaal, maar we kunnen moeilijk van ons eigen verhaal zeggen dat het goed is. Misschien wil je het een kans geven. (:


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)