• Vandaag is er naar mijn idee ontzettend veel gebeurd rondom One Direction, naar mijn idee. Zelf kan ik daar niet al te veel over oordelen, omdat ik geen fan ben.


    Maar op Twitter was een meisje, Manon, die deed alsof ze Kanker had. Ze heeft haar eigen dood "in scène" gezet op het internet. Daarbij heeft een vriendin een filmpje op YouTube gezet, waarbij ze huilend vraagt of mensen naar Louis Tomlinson wilde tweeten.
    Daar zijn ze in geslaagd en Louis Tomlinson heeft een lieve tweet gestuurd naar het account van Manon. Maar na een paar uur hebben mensen die Manon kennen al bevestigd dat er niets van waar was, dat ze al langere tijd zo raar deed om aandacht te krijgen en Manon verzon het ene na het andere excuus om zich eruit te praten.
    Nu wil ik me daar verder niet mee bemoeien, maar kom op, dit gaat wel heel ver voor een tweet.


    Maar dat vond ik nog niet eens het ergste, ondanks dat ik het gruwelijk ziek vond. Zoiets was blijkbaar al eerder gebeurd bij Niall en er waren nog meer belachelijke roddels te lezen, zoals dat Liam een meisje verkracht zou hebben. Walgelijk gewoon.


    Toen las ik ook tweets van fans die wel echt iets om de jongens kunnen geven, die zich schuldig voelden over wat er allemaal gebeurd was. Het waren dezelfde fans die de jongens wilden helpen duidelijk te maken dat de wortel-grap niet meer grappig is en dat ze ook de bromances niet meer kunnen waarderen.


    Quote on "Larry Stylinson"; "It's a subject that was funny at first, but is actually hard to deal with as I am in a relationship. It is actually affecting the way me and Harry are in public. We want to joke around, but there seems to be a different rumour every time we do anything."


    Nu begon ik me als "buitenstaander" schuldig te voelen over dit hele gedoe en heb dat ook neergezet bij mijn "fanfiction" en later uitgelegd.
    Het ging mij niet om rare gebeurtenissen en roddels, maar het heeft me wel aan het denken gezet over hoe beschamend het is om in een samenleving te leven zoals het nu is en dat ik daar niet aan mee wil werken.
    Daarvoor heb ik het in drie keer uit moeten leggen en dat bericht over al dat gestoorde fangedrag kwam dus van mij en het hele verhaal kun je hier (klik) lezen.


    Maar ik wilde dus juist het tegenovergestelde bereiken. Dat iets mijn mening is, wil nog niet zeggen dat het ieders mening moet zijn of dat ik het juist heb.


    Wat ik dus wilde zeggen was; blijf de jongens supporten, ze verdienen lieve fans, maar doe vooral je eigen ding.
    Mij was het gewoon echt even te veel, dat ik gewoon schrok van hoe ver mensen gaan en wat ik vond dat het veel te ver was gegaan.
    Zoals Joey Tribbiani uit Friends zei; "You're so far past the line, you can't even see the line. The line is a dot to you!"


    Net zoals de woorden vannacht op Twitter veel bij mij teweeg brachten, deed dat dus blijkbaar ook hier op Quizlet.
    Dus als er nog iets is, dump het dan hier in dit topic.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Je eigen dood in scène zetten? Wtf...


    Take me to wonderland

    I find those people: ridiculous
    My opinion


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Typisch dit..


    Life is hard and then we die