• Verdorie, nu heb ik weer ruzie met mijn vader over geldzaken. Ik wil graag weten hoe alles in elkaar zit e.d. want ik weet helemaal niets over mijn eigen rekening, zorgverzekeraar en belasting.
    Ik vroeg er naar omdat ik vandaag mijn eerste loonstrookje kreeg en ik wil graag weten hoe dat allemaal nu zit met mijn rekening.
    Wordt hij woest en zegt hij dat ik voortaan zelf maar alles moet gaan regelen en dat hij het achterlijk van me vindt dat ik liever internetbankieren wil hebben, zodat ik beter overzicht heb en niet altijd naar de bank hoef om dingen te vragen.

    Is het nu zó raar dat je iets over je eigen geld wilt weten? :/
    Jemig, nu ben ik weer de boeman en zegt mijn moeder dat ze me waardeloos vindt. :C
    Nu zijn ze allebei boos op me, terwijl ik één simpele vraag stelde: "Hoe zit het met mijn geldzaken?"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ze willen me graag onwetend houden, maar ik ben ontzettend zuinig met mijn geld, dus ik wil weten wat ermee gebeurt. En vooral, wat er met mijn werkgeld gebeurt.


    ik zou zeggen, ga naar de bank en regel internetbankieren en stel daar je vragen...volgens mij schiet je met je ouders niets op op dat gebied...ga naar de bank en daar kunnen ze je wel informatie geven...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.