• 1888, Londen

    Amynta Aerenia Eleta (Myn), een vrouwelijke Chandrakant*, is net zeventien geworden en is nu klaar met de opleiding tot volwassen Chandrakant. Aangezien ze een talent heeft voor het oplossen van raadsels en graag mensen en mede Chandrakanten beschermt, heeft haar mentrix besloten haar in het onderzoekers team te plaatsen. Dit team bevat eigenlijk de rechercheurs van De Chandrakanta. Ze houden zich bezig met zaken die te moeilijk zijn voor mensen, of zaken waar Chandrakanten mee te maken hebben.
    Myn is nog maar net aan het acclimatiseren, als het team geconfronteerd wordt met de zaak 'Jack the Ripper.' In eerste instantie gaan ze ervan uit dat het een doorgedraaid mens is, maar als de eerste moorden nog eens goed bekeken worden en alle aanwijzingen bij elkaar worden gelegd, komt Myn tot de conclusie dat het zeker geen mens kan zijn en 'The Ripper' dus een veel grotere bedreiging voor de mens is.
    Maar weinig Chandrakanten willen geloven dat het iemand van hun eigen soort is, en Myn lijkt alles alleen op te moeten lossen, maar gelukkig weet ze één van haar teamleden over te halen naar haar te luisteren. Maar of het ze zal lukken om te achterhalen welke doorgedraaide Chandrakant de moorden pleegt?


    Het verhaal is dus gebaseerd op activiteiten van de seriemoordenaar Jack the Ripper. Vandaar dat het waarschijnlijk ook wel 16+ wordt, aangezien de moorden tamelijk gruwelijk zijn.

    *De Chandrakanta is een groep wezens ontstaan door de fantasie van de mensen. Ze leven nu al jaren in en rond Europa, zonder dat mensen weten van hun bestaan. Dit is mogelijk, doordat een Chandrakant er exact hetzelfde uitziet als een mens. Hun buitenkant is namelijk niet zo bijzonder. De fantasie van de mens heeft langzaam hun ziel gevormd. Sterker en instaat om dingen te sturen, zonder met deze in aanraking te komen. De zielen hebben echter één grote zwakte: een hunkering naar mensenbloed. Dat is ook de rede waarom mensen hen vampiers zouden noemen.
    De Chandrakanta leidt zijn jongeren op in ondergrondse scholen, zodat hun leerlingen altijd dicht bij de aarde zullen staan. Dit voorkomt namelijk het verlies van menselijkheid, iets wat hen tegenhoudt om het bloed waar allen naar snakken ook echt weg te nemen van de mensen. Zodra de jongeren er klaar voor zijn, wordt door hun mentor of mentrix de juiste plaats in de maatschappij voor deze jongere gezocht en worden ze verder begeleid, totdat ze op zichzelf kunnen leven.


    Doen of niet doen?:
    Origineel?:
    Melding?:
    Zou je er een rol voor in willen vullen?:


    Happy Birthday my Potter!

    Het is trouwens op alle echte feiten gebaseerd.


    Happy Birthday my Potter!

    Doen of niet doen?:Doen!
    Origineel?: Ik vind van wel. Ik ben in ieder geval nog geen verhaal tegen gekomen wat er op lijkt ;)
    Melding?: Graag!
    Zou je er een rol voor in willen vullen?: Ja hoor (:


    First things first, but not necessarily in that order

    Oeh, Jack the ripper, ik hou van die gast, zeker doen en me zeker waarschuwen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall