• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Maximaal 2 personages per persoon!
    - Reserveren mag altijd!
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna mag iemand anders je rol hebben.
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - Niet allemaal dezelfde gave
    - MAAK PLEZIER!!


    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Extra:


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:45 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Solera schreef:
    Ik reserveer een jongen!

    Je staat erbij


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam:
    Bijnaam: Davan Tristan Smith
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Davan is een aardige jongen. Hij is een beetje een nerd, maar hij is niet overdreven verlegen. Je zou hem geen normale tiener kunnen noemen. Zo houdt hij niet van feesten en drinken. Liever leest hij een boek of is hij in de natuur. Hij is ook erg slim, en kan erg volwassen overkomen.
    In het begin is hij gesloten, en lijkt hij verlegen. Dit is echter niet zo, en als je hem leert kennen is hij een goede vriend.
    Uiterlijk:


    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Davan is een tovenaar: dit wil zeggen, hij is geboren met een talent voor magie. Alleen zijn moeder weet hiervan. Hij kan kleine dingen doen, zoals voorwerpen laten bewegen met zijn gedachten of lichtbolletjes maken. Hij is tot meer in staat, maar hij heeft nooit verder geoefend. Hij is niet bang voor zijn krachten, maar hij houdt ze wel zorgvuldig verborgen.
    Extra: Davan heeft voor zijn magische krachten geen hulpmiddelen (zoals een toverstaf) nodig.

    Is het goed zo?


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    kan en mag ik mee doen? :$


    someone out there feels better because you exist

    @mylox: ik heb je erbij gezet
    @xyolo: ja hoor, we hebben nog één jongen nodig namelijk

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 12:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ik reseveer die wel? :D ik maak vanavond een personage aan haha, alleen ik ben nieuw op quizlet enzo dus ik moet nog een beetje uitvinden hoe alles werkt (flower)


    someone out there feels better because you exist

    xYOLO schreef:
    ik reseveer die wel? :D ik maak vanavond een personage aan haha, alleen ik ben nieuw op quizlet enzo dus ik moet nog een beetje uitvinden hoe alles werkt (flower)


    Overal waar je vragen over hebt kan je altijd stellen ;) Daar is nooit een probleem over gemaakt op Q :D Enuh, Welkom op Q xD

    xYOLO schreef:
    ik reseveer die wel? :D ik maak vanavond een personage aan haha, alleen ik ben nieuw op quizlet enzo dus ik moet nog een beetje uitvinden hoe alles werkt (flower)


    oké, ik zal je erbij zetten.
    Welkom op quizlet! Als je ergens hulp bij nodig hebt (het RPGen of quizlet over het algemeen) kan je het me altijd vragen.
    Als je iets met het RPGen verkeerd doet, zal ik je dit zeggen. Vat dit dan alsjeblieft niet als negatief op (wat wel eens voorkomt) want ik zeg het alleen maar zodat je beter kan worden.

    Welkom op quizlet!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 12:43 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    haha allemaal bedankt! ik ga goed m'n best doen hoor en ik maak zo snel mogelijk een personage aan (K)


    someone out there feels better because you exist

    Volledige naam:Adam James Dalton

    Bijnaam:Dalton

    Leeftijd:18

    Innerlijk:Adam is een rustige jongen op het 1e oog, maar kan heel gemeen zijn. Hij interesseert zich in het hiernamaals en het verleden. Z'n familie komt officieel uit Egypte en is Marokkaans van geloof, iedereen in de familie heeft het over genomen behalve Adam, die het maar een sprookje vind. Hij zegt wat hij denkt en kan daardoor bot overkomen. Hij is soms ook best een macho.

    Uiterlijk:


    Adam heeft Groene ogen en bruin haar. Zijn tanden staan een klein beetje scheef en dit zie je als hij lacht.
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):Ongewoon, hij kan dingen laten verschijnen.

    Extra: Adam is erg gesteld op z'n privacy. Hij komt uit een marokkaans gezin en hij heeft 2 broers en 3 zussen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Volledige naam:
    Matthew Jordan Edwards

    Bijnaam:
    Matt

    Leeftijd:
    17 jaar

    Innerlijk:
    Matthew is een sportieve aardige jongen, hij maakt zich liever niet zorgen en staat positief in het leven. Hij trekt zijn eigen plan en wat mensen van hem zeggen doet er verder niet toe. Hij volgt zijn hart. Een echte levensgenieter en vriendelijk voor iedereen.

    Uiterlijk:



    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Matthew is een gewone jongen zonder speciale gave enzo.

    Extra:
    Hij kan soms best een chameur zijn.


    (is dit zo goed?)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:49 ]


    someone out there feels better because you exist

    xYOLO schreef:
    Volledige naam:
    Matthew Jordan Edwards

    Bijnaam:
    Matt

    Leeftijd:
    17 jaar

    Innerlijk:
    Matthew is een sportieve aardige jongen, hij maakt zich liever niet zorgen en staat positief in het leven. Hij trekt zijn eigen plan en wat mensen van hem zeggen doet er verder niet toe. Hij volgt zijn hart. Een echte levensgenieter en vriendelijk voor iedereen.

    Uiterlijk:
    (hoe kan je een foto posten?:$)

    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Matthew is een gewone jongen zonder speciale gave enzo.

    Extra:
    Hij kan soms best een chameur zijn.


    (is dit zo goed?)


    Een foto post je hier door de link van de foto tussen [ img ] en [ /img ] te zetten. Dus [ img ]linkvanfoto[ /img ]. Zonder spaties!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    okee even kijken of 't lukt dan (k)


    someone out there feels better because you exist

    xYOLO schreef:
    okee even kijken of 't lukt dan (k)


    Als je bij die site op "volledige grote" drukt kom je op een plaats waar alleen de foto staat. Ik heb het even voor je gedaan en dan kom je bij deze pagina uit Klik
    Probeer die er eens tussen te plakken


    Keep your head up, keep your heart strong

    ahhh heel erg bedankt! (flower) is het verder goed zo?


    someone out there feels better because you exist

    xYOLO schreef:
    ahhh heel erg bedankt! (flower) is het verder goed zo?

    Ja, hij is perfect, hij staat erbij.


    Keep your head up, keep your heart strong