• Heey !

    Hier weer even een update omdat jullie mij vaak hebben gesteund met zingen enz :) Ik heb vanavond weer een filmpje opgenomen ( mijn ouders waren niet thuis, ideaal ) Het is wel hetzelfde nummer als mijn vorige topic een paar maand terug, maar ik vond dat ik teveel dingen niet goed deed...dus hier een nieuwe probeersel !

    :$



    Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik em met jullie deel !

    Liefs, Anna

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:14 ]

    Ik snap serieus niet dat jij zó hoog kan zingen... Ik kan nog niet eens gillen. :'D
    Jij hebt zelfs geen zangles nodig...

    Ik ben alleen wel eens benieuwd naar hoe je een liedje zingt dat bekender is.
    All At Once van Whitney Houston bijvoorbeeld?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hoe komt het dat jij nog nooit eerder zangles gehad hebt? Jij bent echt een talent.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hoe komt het dat jij nog nooit eerder zangles gehad hebt? Jij bent echt een talent.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Bedankt haha ik word er rood van ( ben normaal best bleek :X ) Ik heb nooit zangles gedurfd, maar vind zingen enorm leuk, ik zing sowieso elke dag wel door het huis ( als mijn ouders niet thuis zijn ) en op school moet ik me ook echt inhouden om niet te gaan zingen wahaha, gelukkig voor school durf ik niet in het openbaar met mensen te zingen....anders was het niet best !


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Assassin schreef:
    Hoe komt het dat jij nog nooit eerder zangles gehad hebt? Jij bent echt een talent.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Assassin schreef:
    Hoe komt het dat jij nog nooit eerder zangles gehad hebt? Jij bent echt een talent.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    Ik ken het nummer niet (misschien wat bekendere nummers, dan krijgen mensen soms een betere indruk), maar het is zeker mooi. Het klonk alleen nogal afgekapt, maar dat lag aan het filmpje.
    You are talented. You sure you haven't had lessons before? Je zingt echt hoog.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    aawh dankje PercyWood, helaas idd nog geen zangles :( !!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:23 ]

    Luhan schreef:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wauw, jij hebt een prachtige stem!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    HOE HOOG KUN JIJ ZINGEN ZEG! ONTZETTEND!
    ik vind het wel heeeeel mooi hoor! :D

    Xx

    Dankje !!! Ik ben er onlangs door een zanglerares op youtube, achtergekomen dat ik een fluitregister heb ! Zegt mij nog niet zoveel eigenlijk, maar is iedergeval iets met hoog, maar echt laag zingen lukt me trouwens niet :(

    Daaaaamn, girl. Jij kan echt zingen! Zo hoog, zo mooi! Love it. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    You sing like a true angel.
    En het is niet erg dat je het hier zet, dan kunnen wij later zeggen 'Ja, dat meisje hé, zij is begonnen met filmpjes zetten op Quizlet en Youtube.'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.