• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:11 ]

    Hoog uit de lucht klinkt zacht gerinkel. Een kleine parachute komt uit de hemel vallen. Deze is geaddresseerd aan Rowan James Biggerstaff.

    Inhoud: 2 medicijnen.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Voor de tweede keer valt er een parachuutje uit de lucht. Dit keer is hij gericht aan Noëmi. Wanneer ze hem heeft, haalt ze er een EHBO doos uit. Terwijl ze Fred bij zich roept om haar te helpen met het verbinden en ontsmetten van de wond, kijk ik van haar naar Destiny en dan naar boven. "Waar blijven mijn krukken?" Roep ik, waarna ik mijn vrije hand in de lucht gooi. Ik grinnik even en kijk weer naar Noëmi en Fred. Langzaam vervormd Noëmi en veranderd ze in Lisa. Tegelijkertijd lijkt Fred wel heel erg op mij. De arena lijkt niet meer op de arena. Het lijkt op district 6. Die keer toen Lisa was gevallen en een grote wond op haar arm had. De wond die ik behandeld heb. Waarom is ze weg.. Waarom niet ik? Langzaam vervaagd het beeld van District 6 en komen Noëmi en Fred weer tevoorschijn. Ik knipper even en trek mijn gezicht in de plooi.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Reina van Meren || mentor district 4
    Mijn tactiek was eigenlijk om te sparen... Maar dit was iets wat rowan wilde. Het zou vast wel van pas komen.hoewel ik voor de spelen begonnen geen tijd had gehad om kennis te maken met mijn tributen, voel ik me wel verbonden met rowan en esmee. En natuurlijk probeer ik er alles aan te doen om rowan én esmee terug te krijgen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Ik glimlach naar het scherm, al weet ik dat Noëmi me niet kan horen. "Graag gedaan," fluister ik.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik bijt op de binnenkant van mijn lip. Wel verdomme, nu ben ik de rest nog echt kwijt ook. Ik wil best schreeuwen, maar ik ben bang dat ik dan de aandacht trek van de verkeerde personen. Of beesten. Hier weet je het maar nooit.
    Fuck.
    Ik loop een kant op, maar het enige wat ik zie is bladerdek en bomen. Ik houd mijn boog in mijn hand. Ik kan snel genoeg een pijl pakken, dus die heb ik niet in mijn hand. Ik loop nog een stukje, maar er is ook geen geluid. Dus doe ik wat ik vaker doe. Ik klim. De boom die ik kies is makkelijk beklimbaar, maar ik zie nog steeds geen kamp.


    Tijd voor koffie.

    Claire Allison Caverly- mentor district 11
    Ik zie het parachuutje Freya's kant op dwarrelen en ik hoop vurig dat ze kan begrijpen waarom ik het haar heb gestuurd. Al die wonden kun je wel opnieuw opensnijden en leeg laten lopen, dan moet er nog steeds iets overheen. En Freya heb ik sinds het begin al sterk gevonden. Jonah begint nu ook mijn interesse te wekken, en dat is maar goed ook, want ik ben zijn enige hulp naast alle tributen. Waarvan ik zeker weet dat minimaal de helft hem wil vermoorden, hij moet dus echt zo door blijven gaan, want nu laat hij zien waar hij goed in is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (jonah is niet echt ergens goed in:))
    Jonathan Walker || District 11
    Opeens hoor ik een gerinkel er komt een pakketje aan. deze is niet voor mij maar voor freya. Ik vraag me wel af wat het is. Ik wacht tot freya haar pakketje open maakt.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Risus schreef:
    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Voor de tweede keer valt er een parachuutje uit de lucht. Dit keer is hij gericht aan Noëmi. Wanneer ze hem heeft, haalt ze er een EHBO doos uit. Terwijl ze Fred bij zich roept om haar te helpen met het verbinden en ontsmetten van de wond, kijk ik van haar naar Destiny en dan naar boven. "Waar blijven mijn krukken?" Roep ik, waarna ik mijn vrije hand in de lucht gooi. Ik grinnik even en kijk weer naar Noëmi en Fred. Langzaam vervormd Noëmi en veranderd ze in Lisa. Tegelijkertijd lijkt Fred wel heel erg op mij. De arena lijkt niet meer op de arena. Het lijkt op district 6. Die keer toen Lisa was gevallen en een grote wond op haar arm had. De wond die ik behandeld heb. Waarom is ze weg.. Waarom niet ik? Langzaam vervaagd het beeld van District 6 en komen Noëmi en Fred weer tevoorschijn. Ik knipper even en trek mijn gezicht in de plooi.


    [op Lisa lijken?:P]

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik kwam overeind en haalde even een hand door mijn blonde haar. Ik grinnikte even toen Luca "waar blijven mijn krukken!?' riep.
    Ik liet mijn ogen even over hem glijden. Voor een moment kreeg hij een glazige blik in zijn ogen. Toen knipperde hij snel en leek hij weer helder naar ons te kijken.
    Zonder mijn blik van hem af te wenden vroeg ik: 'dus, gaan we nog wandelen?'

    [Jep, op Lisa lijken. Ik moest even een post schrijven en een herinnering kan daar bij helpen >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik rolde met mijn ogen en zag de mentor van district 6 diep zuchten, hij had blijkbaar wel iets in gedachten, maar spaarde nog...

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik rolde met mijn ogen en nam ontevreden mijn pakketje aan. Verband, plijsters, verbandschaar...
    'Blijkbaar vond iemand het nodig om niet naar me te luisteren,' gromde ik geërgerd. 'Welk deel van sparen en géén nutteloze rommel snapt ze niet? Ik wil mijn mentor terug,' gromde ik naar de camera. Het kon me neits meer schelen, ik wou niet dood hierdoor! Dan had ik nog liever een echte reden om te sterven dan een nutteloze mentor...
    'Wel, laten we er dan maar iets mee doen hé?' Ik gaf Jonah een rolverband en de schaar, het grootste deel ervan was gelukkig herbruikbaar.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    'oke, maar wel goed stilzitten.' zeg ik terwijl ik verband om freya's wonden bind. ' bekijk het positief. De schaar kan eventueel ook als wapen dienen en kan je voor andere dingen gebruiken' zeg ik optimistisch.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    ( had Lisa eigenlijk iets van de hoorn??)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Ja, de rugzak met de tent, zo kan je hem herkennen!]
    Freya Aprilynne, district 11

    'Ja, ik heb eigenlijk wel zin om ze in iemands strot te rammen,' zei ik bitter, zuur keek ik in de ruimte.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Risus schreef:
    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Voor de tweede keer valt er een parachuutje uit de lucht. Dit keer is hij gericht aan Noëmi. Wanneer ze hem heeft, haalt ze er een EHBO doos uit. Terwijl ze Fred bij zich roept om haar te helpen met het verbinden en ontsmetten van de wond, kijk ik van haar naar Destiny en dan naar boven. "Waar blijven mijn krukken?" Roep ik, waarna ik mijn vrije hand in de lucht gooi. Ik grinnik even en kijk weer naar Noëmi en Fred. Langzaam vervormd Noëmi en veranderd ze in Lisa. Tegelijkertijd lijkt Fred wel heel erg op mij. De arena lijkt niet meer op de arena. Het lijkt op district 6. Die keer toen Lisa was gevallen en een grote wond op haar arm had. De wond die ik behandeld heb. Waarom is ze weg.. Waarom niet ik? Langzaam vervaagd het beeld van District 6 en komen Noëmi en Fred weer tevoorschijn. Ik knipper even en trek mijn gezicht in de plooi.

    [om een of andere reden vind ik deze post echt heel lief]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Hallo, is daar iemand?" zeg ik zo zacht dat ik het zelf nauwelijks hoor. De top van de boom zwiebert lichtjes heen en weer, en ook al heb ik zo goed uitzicht, ik kan hier niet blijven. Het laatste wat ik nodig heb is een gebroken been als ik uit de boom val. Hij is namelijk eigenlijk te zwak voor mijn gewicht. Ik klim een klein stukje naar beneden, maar ik zit nog steeds heel hoog, en de dennen bedekken me goed. Ik wil nu niet aangevallen worden. Ik leun met mijn rug tegen de stam terwijl ik op een tak zit. Ik ben ze kwijt. Ik weiger mijn wanhoop te laten zien, en blijf overeind zitten.


    Tijd voor koffie.

    ( wie heeft die nu?? Aangezien ik toch denk dat iemand die over zou nemen!)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.