• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •

Can you survive 'till the end?

- U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...

Inschrijvingen/rollentopic.

WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.

- R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

-1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG

DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

Rollen.

District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen

District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire

District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom

District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner

District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

[ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:11 ]

Annabeth December Claire, mentor district 13

Ik plofte maar naast haar neer en hield mijn ogen op de schermen gericht, Nolan was zeker weten niet ziek, hij zag er bezorgd, maar niet ziek uit! Het Capitool had hem, dus ik moest in de buurt blijven van andere mentoren of ik eindigde ook zo, ik wou niet eens weten hoe...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

[Ik zou vandaag eigenlijk een post schrijven, maar gister middag heb ik te horen gekregen dat mijn oma op sterven lag. En net is mijn moeder gebeld met de mededeling dat ze opgehaald door mijn opa..]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[lieverd!:( wat rot! Heel veel sterkte..! :(]

Prisoner schreef:
    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

'Je zal mijn fles zeker niet nog eens aannemen eh?' zei ik en grinnikte. 'Misschien, als we geluk hebben kunnen we bij het meer. óf hebben we een plant.' zei ik en keek haar aan.

Noëmi Crowe || District 12

Ik lachte opnieuw en streek vermoeid door mijn haar heen.
    'We kunnen een kijkje nemen bij het meer.. al lopen we wel de kans om misschien wat multitanten af te slachten. En hoe bedoel je precies, een plant?' vervolgde ik nieuwsgierig en ik keek haar aan.

[het is trouwens leuk dat de mentoren posten!:D]

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:29 ]

[Ik denk dat ik liever wel post, aangezien ik nu alleen thuis ben en wel wat afleiding nodig heb.]

Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

Aandachtig kijk ik naar het parachuutje die Destiny uit de boom haalt. Wanneer ze weer met beide benen op de grond staat, haalt ze een mes tevoorschijn met een comfortabele heft, tenminste het ziet er comfortabel uit. Ik schat dat het lemmet zo ongeveer 11 á 12 centimeter moet zijn. Het is niet niets. Wat er verder gebeurt, ontgaat me. Op de een of andere manier doet het mes me aan thuis denken. Ik was altijd diegene die met het grote mes de kleine hoeveelheid vlees aansneed. Het vlees wat mijn moeder altijd zo lekker klaarmaakte. Beter dan hier in de arena. "Een plant?" Herhalen zich de laatste woorden van Noëmi door mijn hoofd. Ik heb wel een paar bladeren in mijn tas, die trouwens snel gebruikt moeten worden aangezien ze anders hun sap verliezen en niet meer helend zijn, maar ik weet niet of Destiny het over zulke planten heeft. En trouwens Noëmi weet van de bladeren die ik in mijn rugzak heb, evenals Fred.

Risus schreef:
    [Ik zou vandaag eigenlijk een post schrijven, maar gister middag heb ik te horen gekregen dat mijn oma op sterven lag. En net is mijn moeder gebeld met de mededeling dat ze opgehaald door mijn opa..]

{Owh, dat is echt shit! Heel veel sterkte! We're behind you <3}

Tijd voor koffie.

Vanderwaal schreef:
    Claire Allison Caverly- mentor district 11
    Ik kijk de vrouw even aan. 'hoi Celia, Claire Caverly, leuk je te ontmoeten. en ja, ik ben de vervanger, ik weet niet zeker waarom Nolan niet meer terugkomt,' Ik schud haar hand en ga zitten. Ik wijs twee personen aan. 'Dat zijn mijn tributen toch?' Ik weet niet of ik heel blij moet zijn. De jongen treurt nog een beetje om de dood van het meisje uit 6, maar het meisje heeft zeker weten potentie om iets groots te beginnen.

Celia Sarah Pendon || Mentor district 12
    Ik glimlach en knik naar Freya en Jonathan. Dat Nolan weg is steekt nog venijnig in mijn maag. Zoals ik al zei; mijn beste vriend was hij niet, maar ik mocht hem wel. Maar ja, Claire kan daar ook niets aan doen. "En, weet je al hoe alles werkt?" dat doen me ergens aan denken. Ik loop terug naar mijn stoel, en kijk nogmaals naar Noëmi. Ik wou het al doen, maar was er nog over aan het peinzen, maar ik heb mijn besluit genomen. Ik typ wat in, en druk op een grote rode knop. Ik glimlach naar Noëmi en Fred. Na een tijdje loop ik terug naar Claire.

Mededeling
    Een rinkelend geluid komt van een overvliegende Hovercraft. Het blijkt een zilveren parachuutje, gericht aan Noëmi Crowe, District 12. Het pakketje bezit een EHBO-doos.

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]

Tijd voor koffie.

[Wow, veel sterkte!]

[Zouden we om de week sponsoren bijgeven? Vanaf nu naar de aard van de posts?]

[om de week? Ja das goed ;) wel ingewikkeld, lol :P]

Onverwachts gerinkel doet me verbaasd opkijken. Een zilveren parachuutje daalt langzaam - naar mij.
    Verbaasd trek ik het ding naar me toe en open het pakketje.
    'Fred, kijk!' zeg ik. Voor een moment ben ik me niet bewust van Luca en Destiny, maar denk ik alleen aan District 12. Aan mijn Districtgenoot en mijn mentor. Mijn familie, vrienden en dochtertje.
    Het pakketje bevat een EBHO-doos, met 6 pleisters, 3 verbanden, 1 desinfecteringsmiddel voor vier maal gebruik, 1 pincet, 1 verbandschaar, 5 asperines en 1 wondherstelcreme voor twee maal gebruik.
    'Celia!' fluister ik geroerd en ik kijk omhoog. 'Dank je wel.'

[als jullie willen weten hoe ik weet wat er in de EHBO doos zit: ik heb m zelf ontworpen, lol. (maar niet voor mezelf uitgezocht natuurlijk).]

4Everdeen schreef:
    (...)

Celia Sarah Pendon || Mentor district 12
    Ik glimlach en knik naar Freya en Jonathan. Dat Nolan weg is steekt nog venijnig in mijn maag. Zoals ik al zei; mijn beste vriend was hij niet, maar ik mocht hem wel. Maar ja, Claire kan daar ook niets aan doen. "En, weet je al hoe alles werkt?" dat doen me ergens aan denken. Ik loop terug naar mijn stoel, en kijk nogmaals naar Noëmi. Ik wou het al doen, maar was er nog over aan het peinzen, maar ik heb mijn besluit genomen. Ik typ wat in, en druk op een grote rode knop. Ik glimlach naar Noëmi en Fred. Na een tijdje loop ik terug naar Claire.

Mededeling
    Een rinkelend geluid komt van een overvliegende Hovercraft. Het blijkt een zilveren parachuutje, gericht aan Noëmi Crowe, District 11. Het pakketje bezit een EHBO-doos.

[hihi, ik ben van District 12 lieverd(a) (nouja, niet ik, maar Noëmi natuurlijk x'D)]

[Ga je die verbanddoossamenstelling en die van voedselpakketjes opslaan? Dat zou handig zijn! Dan kunnen we dat iedere keer vermelden...
    En voor die sponsoren zal ik wel helpen, misschien kan jij je dan meer focussen op spelmaken?]
    Frederick Smith, district 12

De twaalf op het pakketje deed me glimlachen, No had een goede indruk gemaakt, dit kon haar heel erg helpen...
    'Ze denkt toch nog aan ons!' zei ik vrolijk.

[ja, ik ga het bewaren! Ik ga nu een lijstje maken (nadat ik een post heb geschreven, lol), inclusief voedselpakketjes! Dan is alles duidelijk voor iedereen enzo. Ideeen zijn of course welcome, maar dan we via PB graag!!]

'Ze denkt toch nog aan ons!' zei mijn Districtgenootje vrolijk en ik keek hem al even vrolijk aan.
    'Gelukkig wel!' Met een brede glimlach klemde ik de EHBO doos in mijn handen en duwde het even tegen mijn borst. Hoe kon ik me in één klap zoveel vrolijker voelen door het ontvangen van een rood-wit doosje?
    Ik zonk neer op de grond en pakte het Desinfecteringsmiddel om mijn twee ergste wonden te desinfecteren.
    'Wil je me helpen, Fred?'
    Ik had Luca kunnen vragen - die ik inmiddels blindelings was gaan vertrouwen, inmiddels als een echte vriend beschouwde en náást me stond - of Destiny, die mijn wonden had schoongespoeld met een flesje water, waar ik echt blij om was - maar ik vroeg mijn beste vriend.

(Hulp komt eraan!)
    Frederick Smith, district 12

'Ja, natuurlijk,' ik bekeek de inhoud van de doos, pleisters zijn misschien een beetje soft, maar je weet nooit, met pijnlijke voeten kan je bevoorbeeld niet rennen...
    Ik desinfecteerde de wonden. 'Moet ik de ergste verbinden?'