• Football Ladies.

Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil

Crazy shipnames

Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:16 ]

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Pocahontas is gebasseerd op het dagboek dat John Smith bijhield tijdens zijn reizen, maar is zwaar geromantiseerd en overdreven.

Echt? Oohw, wacht dat ging toch over die 13 jarige die met die 17 jarige ging? Of space ik 'm nu.

The odds are néver in our favor.

Huntelaar schreef:
    (...)
    De meeste sprookjes zijn hartstikke luguber of zwaar aangepast. (; Hunchback of Notredame, Pocahontas etc. Moet je voor de grap maar eens op zoeken op google.

Haha, ik moest dat vorig jaar leren voor mijn examen Nederlands ;'D Ik weet nog dat in de oorspronkelijke versie van het sprookje Rapunzel zwanger was en de heks dan ontdekte dat er een prins naar boven in de toren kwam doordat haar kleedjes strakker werden :P

The truth may be orange!

T0RRES schreef:
    Ik wist gister pas dat Louis van Gaal de nieuwe bondscoach word van Oranje. Was moeilijk om een Telegraaf in Turkije te vinden namelijk.

Misschien kan hij eens wat doen aan die ego's. van Gaal is een hele strenge. De vorige keer, in 2002, ging het mis omdat hij iedereen veel te strak en gediciplineerd hield. Hij heeft daar veel dan geleerd maar handelt nog steeds met harde hand, en ik denk dat dat precies is wat het Nederlands Elftal met al zijn egootjes nodig heeft.

ars moriendi

Khedira schreef:
    Ik vind het wel een aparte keuze eigenlijk:$

Ik ben er wel blij mee. Zoals papa zegt: 'Alles beter dan Bert'.
    En mijn moeder is fan van Louis.

Ik ga 'Ik kom bij je eten' kijken.

Hij heeft een sexy stem!:9~

There is nothing more badass than being yourself

T0RRES schreef:
    (...)

Mij maakt het erg weinig uit :Y) Ik weet niet eens wie de Belgische bondscoach is --

The truth may be orange!

T0RRES schreef:
    (...)

Hhahhaha, mja Bert heeft het op het WK 2010 wel goed gedaan en dat moeten we niet vergeten natuurlijk:$

~

Piazon schreef:
    (...)

Mij maakt het erg weinig uit :Y) Ik weet niet eens wie de Belgische bondscoach is --

Tsja.. maar dan heb je het ook over Belgisch voetbal.. *hides in a corner*

ars moriendi

Khedira schreef:
    (...)

Hhahhaha, mja Bert heeft het op het WK 2010 wel goed gedaan en dat moeten we niet vergeten natuurlijk:$

Klopt, maar dit kan zo echt niet verder. Arjen Robben die naar hem riep dat hij zijn bek moest houden, was een heel duidelijk punt. Hij heeft het niet meer in de hand, de spelers nemen hem niet meer serieus.

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)

Eerlijk gezegd snap ik niet hoe de Belgische nationale ploeg zo slecht kan zijn, aangezien we toch behoorlijk veel spelers hebben die bij goede buitenlandse ploegen spelen...
    Misschien moet ik me aanmelden als bondscoach ;'D

The truth may be orange!

Huntelaar schreef:
    (...)
    Klopt, maar dit kan zo echt niet verder. Arjen Robben die naar hem riep dat hij zijn bek moest houden, was een heel duidelijk punt. Hij heeft het niet meer in de hand, de spelers nemen hem niet meer serieus.

Nee dat klopt ook;) Maar de spelers zelf namen elkaar ook niet serieus. Ibi die alleen maar kon zeggen: 'Ik speel bij FC Barcelona en waar speel jij ook alweer?' Gregory die alleen maar met zijn online kledinglijn bezig was en alleen zijn muziek af deed voor de training en tijdens de wedstrijden:S

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:04 ]

~

Huntelaar schreef:

- hides with you -

Khedira schreef:
    (...)

Nee dat klopt ook;) Maar de spelers zelf namen elkaar ook niet serieus. Ibi die alleen maar kon zeggen: 'Ik speel bij FC Barcelona en waar speel jij ook alweer?' Gregory die alleen maar met zijn online kledinglijn bezig was en alleen zijn muziek af deed voor de training en tijdens de wedstrijden:S

Fakking kut vd Wiel. Eruit zetten die gast en nooit meer opstellen. Die was inderdaad alleen maar bezig met zijn kledinglijn, zijn rapliedjes en zijn koptelefoon en voor de rest heeft hij amper wat tegen iemand gezegd. Daarbij voetbalde hij het bedroevendst van allemaal. Idioot dat het is.

ars moriendi