• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [topic]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Maaaaaaiiiinn topics+ abo]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Maaaaaaiiiinn topics+ abo]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare

    Ik keek hem aan. 'Je hebt er tenminste plezier aan toch?' Ik vond me nu een verwend nest. Ik had een dure auto gekregen en waarom? Hier, je hebt een auto. Nu kan je er zelf naar toe gaan. Komende jaren hoef je niet meer terug te komen. Dat stukje zei mijn vader tegen me. Het was verwarrend maar oke. Al mijn spullen, of nou ja alles wat ik nodig had was hier. Mijn overbodige spullen waren nog thuis..tenminste dat hoopte ik. Ik had mijn auto gekregen zodat ik eindelijk weg was, geld gehad zodat ik niet meer thuis hoefde te komen. Ik keek Timo aan en glimlachte. 'Mijn auto, is jouw auto.'


    [ Laatste reactie ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Ik wil niet bij een engel in het krijt staan. Dat zorgt alleen maar voor problemen." maar ik wist ook wel dat ik zo niet naar binnen kon. Als iemand me zag zouden ze me meteen wegvoeren. Misschien zou zelfs Alexi ondanks mijn protesten me naar het ziekenhuis brengen.
    "Alleen de ergste dingen." gaf ik uiteindelijk toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Ik wil niet bij een engel in het krijt staan. Dat zorgt alleen maar voor problemen." maar ik wist ook wel dat ik zo niet naar binnen kon. Als iemand me zag zouden ze me meteen wegvoeren. Misschien zou zelfs Alexi ondanks mijn protesten me naar het ziekenhuis brengen.
    "Alleen de ergste dingen." gaf ik uiteindelijk toe.


    Nathan

    'Ik wil niet bij een engel in het krijt staan. Dat zorgt alleen maar voor problemen' brabelde hij waarna hij uiteindelijk 'Alleen de ergste dingen' Erachteraan brabbelde, 'En waarom zou je bij mij in het krijt staan als ik je help?' Vraag ik hem als ik naar hem toe loop, elke keer brabbel ik iets onverstaanbaars tot het beter is. Zijn been, enkel, ribben en op het laatst besluit ik ook zijn blauwe oog weg te halen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    'Ik denk het.' zeg ik met een kleine glimlach 'En is het ook goed als je meter word?' lach ik.


    Jake Sadler
    Ik kus haar direct terug en trek haar naar me toe zodat ze op mijn schoot zit.
    Mijn tong tikt tegen haar onderlip en verkent haar mond.
    Dit is inderdaad een fantastische afleiding.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik glimlach naar haar en zeg: 'Dankje, dat lijkt me een eer.' en ik geef haar nog een kleine knuffel. 'Volgende keer een condoom om.' en ik lach even. 'Dat is iets wat ik er wel over weet, ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest.' en ik kijk haar met een kleine glimlach aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik zit op zijn schoot en zijn tong zit een soort van te spelen met de zijne. Ik sla mijn armen om zijn nek en zoen hem intens. Zeker een goede afleiding. Ik duw Jake zachtjes achterover op mijn bed. Zonder de zoen te verbreken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ok zal ik onthouden voor de volgende keer.' glimlach ik 'En hoe zit het tussen jouw en Daniël?'

    Jake Sadler
    Gewillig laat ik me door haar op het bed drukken. Mijn armen om haar middel zorgen ervoor dat ze mee valt en bovenop me ligt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dank je." mompelde ik met tegenzin. Ik ga voorzichtig rechtstaan en kijk hem een beetje ongemakkelijk aan.
    Ja, wat moest ik nu zeggen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Ik kijk verlegen glimlachend weg. 'We hebben iets, geloof ik.' en ik kijk weer naar haar. 'Ik ben verliefd op hem Al, heel erg.' en hij is een engel en ik een mens, denk ik er zuchtend achteraan. 'Hoe zit het tussen jou en Ax? Behalve het feit dat je zwanger van hem bent.'

    Leslie Day
    Ik lig boven op Jake en ik hoop dat ik niet te zwaar ben. Als dat zo is gooit hij me vanzelf wel van zich af. Ik zoen gewillig maar teder verder. Dan haal ik mijn lippen van de zijne af en kijk hem dan even aan en zeg: 'Zeker een goede afleiding.' en ik glimlach naar hem waarna ik een kusje op zijn neus geef.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Goed... denk ik. Hij verzwijgt wel dingen voor me en ik voor hem.' en hij is een demon. 'Het is gewoon zo ingewikkeld soms.

    Jake
    'Goede? Een fantastische.' grijns ik en geef haar nog een kus op haar mond


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan

    'Alsjeblieft' Andwoorde ik, 'Je kan weer lopen en in iedergeval praten dus waarschijnlijk vind je ook de weg terug wel' Voeg ik er aan toe waarna ik me omdraai en weer door de bomen door terug loop.


    Don't be like the rest of them, darling