• Ik had dit weekend hoc keykamp, en dan worden we allemaal door elkaar gegooid in groepjes. Dus je hebt van elke leeftijdscategorie mensen in je groepje met 1 teamleider. Nou mijn teamleider was een jongen uit JA en wij waren veruit de oudsten. Ik kende hem al wel maar niet echt goed ofzo haha. Ik heb nog nooit iemand echt leuk gevonden maar hem na 2 dagen al! Het was echt zo gezellig met hem! Het praatte allemaal zo gemakkelijk en ik ken hem nu ook een stuk beter. Ik baal nu zwaaaar dat ik volgend seizoen ergens anders speel. HUILEN! :'( Wat moet ik hier nou mee?

    Je kunt ook proberen op een andere manier contact met hem te zoeken hè? Hockey is niet de enige manier. Zoek hem op - op facebook of wat dan ook, als het zo gezellig was zal dat ook helemaal niet raar overkomen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Je kunt ook proberen op een andere manier contact met hem te zoeken hè? Hockey is niet de enige manier. Zoek hem op - op facebook of wat dan ook, als het zo gezellig was zal dat ook helemaal niet raar overkomen :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Quiescent schreef:
    Je kunt ook proberen op een andere manier contact met hem te zoeken hè? Hockey is niet de enige manier. Zoek hem op - op facebook of wat dan ook, als het zo gezellig was zal dat ook helemaal niet raar overkomen :')

    Ja kheb em ook op facebook maar dat is et dan ook haha.

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Ja kheb em ook op facebook maar dat is et dan ook haha.


    Nou een gesprek aanknopen jij, hup! :')

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:11 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Facebook jonguh. Nu het contact nog 'vers' is kun je d'r mooi op in spelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Facebook jonguh. Nu het contact nog 'vers' is kun je d'r mooi op in spelen.

    ^
    Precies, je moet niet te lang wachten. (":

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gewoon nu op facebook met hem praten , en veel op z'n status reageren enzo.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Solera schreef:
    Gewoon nu op facebook met hem praten , en veel op z'n status reageren enzo.

    Misschien best niet TEveel, kan nogal stalkerig overkomen anders :)
    Maar zeker chatten!
    En dan komt het er sowieso wel eens van dat je eens afspreekt :)
    Succes en gewoon doen en niet twijfelen om een gesprekje te beginnen!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ivan schreef:
    Facebook jonguh. Nu het contact nog 'vers' is kun je d'r mooi op in spelen.


    26 - 02 - '16

    Quiescent schreef:
    Je kunt ook proberen op een andere manier contact met hem te zoeken hè? Hockey is niet de enige manier. Zoek hem op - op facebook of wat dan ook, als het zo gezellig was zal dat ook helemaal niet raar overkomen :')


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Quiescent schreef:
    Je kunt ook proberen op een andere manier contact met hem te zoeken hè? Hockey is niet de enige manier. Zoek hem op - op facebook of wat dan ook, als het zo gezellig was zal dat ook helemaal niet raar overkomen :')


    Food.

    Twittaahh twittaahh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Quiescent schreef:
    Je kunt ook proberen op een andere manier contact met hem te zoeken hè? Hockey is niet de enige manier. Zoek hem op - op facebook of wat dan ook, als het zo gezellig was zal dat ook helemaal niet raar overkomen :')


    I'll lick the poison from right off your kiss