• Ik heb een idee voor een verhaal, en ik ga het sowieso ook wel plaatsen op Quizlet. Ik heb voor mezelf de personages wel uitgewerkt, maar ik vroeg me dus af, vinden jullie het prettig als er een 'voorstelrondje' is aan het begin van het verhaal? Een hoofdstuk waarin je de personages leert kennen qua uiterlijk en karakter en zo. Daar twijfelde ik namelijk over :')


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Als een story dat heeft, sla ik dat hoofdstuk altijd over. Ik kom er gaandeweg het verhaal wel achter, dat vind ik leuker (:


    Take risks and conquer your fears.

    Dat vind ik eigenlijk irriterend omdat je anders niet de personages zelf kan voorstellen (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het alleen fijn als een verhaal verschrikkelijk veel personages heeft, die je snel door de war haalt. Anders heb ik dat liever niet.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    ik vind het leuker om door het verhaal heen de personages te leren kennen, maar dat ligt er ook aan wat voor verhaal t is :)


    Life is hard, just break it with your head <3

    @imlove, er zijn vijf hoofdpersonages (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Insurgent schreef:
    Als een story dat heeft, sla ik dat hoofdstuk altijd over. Ik kom er gaandeweg het verhaal wel achter, dat vind ik leuker (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    @Zamaskowane. Dan is het niet echt nodig. En persoonlijk heb ik het dan liever niet.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Nee, ik sla t gelijk over. En ook als er een foto staat. En de hoofdpersonage blond is. I know I know.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik sla dat altijd meteen over


    (Be)lieve in (you)rself

    Insurgent schreef:
    Als een story dat heeft, sla ik dat hoofdstuk altijd over. Ik kom er gaandeweg het verhaal wel achter, dat vind ik leuker (:


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Uneventful schreef:
    Nee, ik sla t gelijk over. En ook als er een foto staat. En de hoofdpersonage blond is. I know I know.

    En als er geen alinea's staan, en als de letters een kleurtje hebben... Ja, dat ken ik haha :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Heel erg eerlijk gezegd vind ik dat een beetje amateuristisch, ik bedoel dat zie je ook niet in een echt boek. En het is juist een grotere uitdaging om de lezer er kennis mee te leren maken gedurende het verhaal. Ik sla het in elk geval áltijd over.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Insurgent schreef:
    Als een story dat heeft, sla ik dat hoofdstuk altijd over. Ik kom er gaandeweg het verhaal wel achter, dat vind ik leuker (:


    Ex astris, sciencia

    Ik zou het niet doen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Quiescent schreef:
    Heel erg eerlijk gezegd vind ik dat een beetje amateuristisch, ik bedoel dat zie je ook niet in een echt boek. En het is juist een grotere uitdaging om de lezer er kennis mee te leren maken gedurende het verhaal. Ik sla het in elk geval áltijd over.


    I'll lick the poison from right off your kiss