Ik kom volgend jaar als het goed is op een compleet onbekende school en ik weet echt niet waar ik aan toe ben en of dat überhaupt wel doorgaat. Ik wilde naar de VAVO sprint doen, maar nee, kon niet en kost bakken met geld. Toen 2 jaar VAVO, kon ook niet. Nu willen ze me op een vage school plaatsen en heb geen idee of dat doorgaat en lukt. Ik zit er nu over te denken om zelfs naar mbo te gaan (ik kom van 3 jaar gymnasium > 1 jaar atheneum op andere school > 1 jaar havo, soort van, op andere locatie).
Ik heb werkelijk waar geen enkel idee waar ik aantoe ben.
Nja, je moet gewoon sociaal zijn :] Er zit vast wel één leuk iemand in de klas. Ik had na één dag al mensen waar ik mee op kon schieten. Nu kun je mensen niet echt vrienden noemen na een dag, maar ja.
Over vrienden.. ik zie ze niet echt meer :c.. Ik woon best wel in een uithoek van de provincie Groningen en ben sinds de middelbare school altijd in de stad zelf naar school gegaan. Mijn vrienden wonen allemaal op een afstand van minimaal zo'n 15 kilometer. Plus het feit dat hun agenda's altijd bomvol staan :c Dus dat ligt helemaal aan de omstandigheden.
[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:56 ]
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo