EDIT: ik heb iemand gevonden die het lege camping plekje op wil vullen dankjewel voor de reacties <3
Over een tijdje is het weer zover het festival Appelpop,Ik en een vriendin van mij hadden afgesproken om samen het hele wiekend te gaan maar dat plan is dus een beetje in duigen gevallen.
Omdat haar neefje die zaterdag jarig is gaat ze alleen die vrijdag mee,we hebben een plek op een camping gereserveerd voor twee personen maar omdat zij niet het hele wiekend zal blijven is er dus een plekje over in de tent en ik vind het niet z'n prettig idee om alleen daar te blijven, en bovendien is het veel gezelliger met z'n twee haha,dus nu is mijn vraag aan jullie zou er iemand met mij mee willen?
Of misschien kunnen we afspreken om met een hele groep te gaan als een soort Q meeting.
De camping kost 35 euro voor het hele wiekend dus je komt vrijdag aan en zondag ga je weer weg.
voor de rest is appelpop gratis entree.
hopelijk is er iemand die het gezellig vind om met me mee te gaan en tuurlijk voor die tijd spreken we een keer af enzo dat is misschien wel zo handig.
bedank voor het lezen Kusjes Serena
[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:07 ]
You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.