• Ik heb een verhaal voor een verhaal, maar weet niet of het echt gelezen zou worden. Dus... Wat vind je van dit idee?


    Achtergrond informatie:
    Een meisje komt uit een gezellig, leuk gezin, dat op het eerste gezicht alles voor elkaar lijkt te hebben. Er is echter één probleem: dit gezin woont in een achterstandwijk in NY city en zowel de ouders van dit meisje hadden vroeger als haar broers nu een hele hoge status in de wijk. Genoeg reden om een grote groep vijanden te hebben dus. Op een dag besluiten een paar vijanden te familie te vermoorden en is het meisje de enige die weg weet te vluchten.

    Het verhaal:
    Het meisje weet dat ze ver weg zal moeten vluchten om niet achtervolgd te worden, een reden waarom ze het eerste vliegtuig weg uti NY pakt. Ze reist een hele tijd alleen en vertrouwd niemand om haar heen, waardoor ze iedereen die ze tegenkomt en met wie ze omgaat na een paar dagen/weken weer verlaat. Maar op een gegeven moment komt ze een jongen tegen die wel heel veel interesse in haar lijkt te hebben. Zal ze hem ooit durven te vertrouwen en de rust terug krijgen die ze verloren is met de dood van haar familie?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ja! Super idee! Je mag mij waarschuwen ;D


    26 - 02 - '16

    Je mag mij waarschuwen als je begint :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    k vind het echt stom


    imma rip this shit, till my bones collapse.

    Ik weet niet hoe lang het verhaal gaat worden, maar ik zou er nog wat dingen doorheen gooien. Secundaire verhaallijnen, of hoe dat ook mag heten :'D.
    Want alleen een moord met daarna een vlucht en een eventuele liefde is op zichzelf nogal kaal. Misschien is er nog een verre achterneef die een belangrijk familiestuk in bezit heeft dat het meisje terug wil hebben, of dat iemand van die moordenaars een verband heeft met de jongen om wie het gaat.
    Je kan het bijvoorbeeld ook zo laten zijn dat de jongen uit een heel welvarend gezin komt en dat probeert te verbergen voor het meisje en daar allerlei gebeurtenissen aan vast koppelen.
    Oh, the possibilities are endless ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik weet niet hoe lang het verhaal gaat worden, maar ik zou er nog wat dingen doorheen gooien. Secundaire verhaallijnen, of hoe dat ook mag heten :'D.
    Want alleen een moord met daarna een vlucht en een eventuele liefde is op zichzelf nogal kaal. Misschien is er nog een verre achterneef die een belangrijk familiestuk in bezit heeft dat het meisje terug wil hebben, of dat iemand van die moordenaars een verband heeft met de jongen om wie het gaat.
    Je kan het bijvoorbeeld ook zo laten zijn dat de jongen uit een heel welvarend gezin komt en dat probeert te verbergen voor het meisje en daar allerlei gebeurtenissen aan vast koppelen.
    Oh, the possibilities are endless ^^.

    dat was ik al van plan


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lijk mij een mooie verhaal.Wil je mij waarschuwen als je begint

    Ik neem een preventieve abo. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lemme know something.
    Ik wil wel eens een kijkje nemen in het begin.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:54 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Waarschuw me als het begint

    Thank you all!
    Ik zal jullie waarschuwen als ik begin


    Keep your head up, keep your heart strong