• Vanaf half 9! Dan zullen Assassin en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Klik hier voor de radio

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Geen M4A's, MP4's en zo door.


    Dat was het weer mensen, we vonden het echt heel erg gezellig gisteren. Bedankt voor het luisteren en tot de volgende keer.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oeh ik zal even luisteren. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Oeh ik zal even luisteren. (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Errin schreef:
    Oeh ik zal even luisteren. (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    We draaien nu al muziek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Komt er goede metal vanavond? :Y)


    Til hug og blod.

    Ik ga er al een verzoekje tegenaan gooien.

    http://www28.zippyshare.com/v/92724598/file.html


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mirkwood schreef:
    Komt er goede metal vanavond? :Y)

    If you wish, ofcourse.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    http://www23.zippyshare.com/v/23670/file.html

    :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha ik heb mijn internet precies op tijd terug^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jullie gaan radio doen terwijl er een leuke film op is!

    De chat doet het bij mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    De chat doet het bij mij.

    Bij mij ook :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sinds je dus mijn bericht in de chat niet kan lezen: Het topicje over mijn probleem. Eigenlijk is het best triestig, maar me hier liever niet op te oordelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben al rond half 9 uur 's ochtends wakker en ik ging pas slapen om half 5 ._. (ik had een slaapfeest). Alleen iemand vond het zo leuk om de helft van de mensen wakker te houden door keihard te snurken . Dus eigenlijk moet ik nu slapen ,maar ik luister liever naar Q radio ^^

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 20:43 ]


    Shoganai i ne~