• Lovely Footies(heart2)

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    Our Shipnames (heart2)

    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:06 ]


    ~

    Aria schreef:
    Ah, oké, tja, helaas dan, dat moet je maar meenemen. Nou ja, alles is beter dan Nando die in het Spaans gaat vloeken, like srsly. :W
    Maaaar hé, ik ga naar bed, want morgen moet ik dus met me pa Fernando de gamma doorlopen opzoek naar fucking kabels. Maak het niet te wild hè, aangezien je morgen nog moet werken en daarna kan je dan knallen met Klaasje in Limburg! (wbw) Welterusten guys, xoooo

    Hahaha dat zou zo vet zijn. Met Nando naar de Gamma, fuckyes. Goodnight girl! We smseeeeeeen! (: Maakt het werk een stuk leuker, haha ;D
    xoxox


    ars moriendi

    Nu zijn we weer met zijn 2en over Claire

    VanDerVaart schreef:
    Nu zijn we weer met zijn 2en over Claire

    Yep! Maar niet voor lang, want ik ga ook maar eens naar mijn bed.. morgen weer vroeg op.. =( FML!
    Goodnight, girl <3 !


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Yep! Maar niet voor lang, want ik ga ook maar eens naar mijn bed.. morgen weer vroeg op.. =( FML!
    Goodnight, girl <3 !

    Oke, goodnight with Klaas (K)
    En werkse morgen

    CHARISSAA(flower)


    ~

    NAOMI !!!

    VanDerVaart schreef:
    NAOMI !!!


    hehej, ik dacht vanaaf mooi zo nu endan ff in topic moest ik mijn mobiel weg doen van mijn pap want hij vond het ongezellig :(


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    hehej, ik dacht vanaaf mooi zo nu endan ff in topic moest ik mijn mobiel weg doen van mijn pap want hij vond het ongezellig :(

    Arme schat, maar hier is het ook ongezellig, want er is niemand meer :(

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Arme schat, maar hier is het ook ongezellig, want er is niemand meer :(


    ik zag het ja :O


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    ik zag het ja :O

    Hoe is het verder ??

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hoe is het verder ??


    sorry ik reageer traag want mobiel is traag :( maar verder wel goed met mij :) beetje moe xD en met jou?


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    sorry ik reageer traag want mobiel is traag :( maar verder wel goed met mij :) beetje moe xD en met jou?

    Ja, gaat wel goed
    Ben ook een beetje moe, ik ga zo maar eens naar bedje denk ik

    VanDerVaart schreef:
    (...)

    Ja, gaat wel goed
    Ben ook een beetje moe, ik ga zo maar eens naar bedje denk ik


    ik lig al xD maar zal nu slapen. Sweetdreams met je footie & tot morgen (flower)(K)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    ik lig al xD maar zal nu slapen. Sweetdreams met je footie & tot morgen (flower)(K)

    Jij ook sweet dreams, tot morgen (K)

    Goedemorgen mensen die er niet zijn:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.