• Het was al eerder voorgesteld, maar er is volgens mij nog niks mee gedaan..
    Iedereen opent zo maar RPG's zonder er werk in te steken of er goed over na te denken, hierdoor is er echt een overvloed en dat is ook niet leuk meer.
    Daarom dacht ik dacht het wel handig is als gebruikers maar 2/3 lopende RPG's mogen hebben?
    Op die manier denken ze misschien meer na voordat ze een RPG openen (:
    Of: Het regelen zoals bij wedstrijdtopics, er zijn vast wel mensen die dat willen doen. Dat je zegt van: Er mogen 5 fanfic RPG's lopen en 5 overige.
    Iets in die richting.


    Oké, nieuw idee: Je moet toestemming hebben voordat je een RPG opent.
    (Aangezien max. aantal RPG's per persoon het blijkbaar niet wordt, tijdslimiet niks is en max. aantal RPG's in zijn geheel wss ook niet gaat werken)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 14:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Maar niet allemaal. Dus als er maar 5 rpg's mogen zijn, en het zijn allemaal goeie, hoe zit het met andere mensen die ook willen rpg'en? Je kunt niet altijd aanschuiven bij andere rpg's, op ene gegeven moment zit het vol. En bij sommige rpg's, (hunger games in arena?) slaat het nergens op als er opeens iemand bij is

    En dat tweede is al eerder voorgesteld en afgewezen. Dat weet je dondersgoed, want deze suggestie komt uit dat topic. Dus, opnieuw: Dat kan niet.
    Laten we HP RPG's nemen als voorbeeld: Er kunnen HP RPG's zijn over terwijl tom riddle op school zit, RPG's over tijdens de eerste oorlog met voldemort, RPG's tijdens het gekloot met grindelwald, rpg's tijdens een random tijd op school, rpg's terwijl harry op school zit, rpg's tijdens de tweede oorlog met voldemort (op school of niet op school) en rpg's nadat voldemort weer verslagen is.

    Wil je echt voor alles een subcategorie aanmaken?


    Hoe moet ik dat weten? Wtf, anders stel ik het toch niet voor -facepalm- Denk eens na, als ik dat wist had ik het niet voorgesteld.
    En over je voorbeeld met HP, ze komen altijd op hetzelfde neer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hoe moet ik dat weten? Wtf, anders stel ik het toch niet voor -facepalm- Denk eens na, als ik dat wist had ik het niet voorgesteld.
    En over je voorbeeld met HP, ze komen altijd op hetzelfde neer.


    Het zou fijn zijn als je tenminste deed alsof je mijn post had gelezen ^^

    Zoals ik dus heb gezegd in mijn vorige post, je hebt binnen een onderwerp honderden mogelijke variaties. De hunger games: Er waren 75 hungergames fso? Ieder was wss weer ietsje anders en had andere mensen. Lord of the rings: Midden aarde is een grote plek. En hoe zit het met onbekende personen rpg's? Gaan we echt de fantasy rpg's en de "6 mensjes zitten op school" rpg's bij elkaar gooien en zeggen dat er max 3 van mogen komen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Het zou fijn zijn als je tenminste deed alsof je mijn post had gelezen ^^

    Zoals ik dus heb gezegd in mijn vorige post, je hebt binnen een onderwerp honderden mogelijke variaties. De hunger games: Er waren 75 hungergames fso? Ieder was wss weer ietsje anders en had andere mensen. Lord of the rings: Midden aarde is een grote plek. En hoe zit het met onbekende personen rpg's? Gaan we echt de fantasy rpg's en de "6 mensjes zitten op school" rpg's bij elkaar gooien en zeggen dat er max 3 van mogen komen?


    BLijkbaar begrijp jij mij ook niet :Y)
    Ik zei dat ze vaak toch nog op elkaar lijken, ook al is het zogenaamd allemaal HP in een andere tijd enzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    BLijkbaar begrijp jij mij ook niet :Y)
    Ik zei dat ze vaak toch nog op elkaar lijken, ook al is het zogenaamd allemaal HP in een andere tijd enzo.


    Dat is jouw oordeel. De vraag is of het klopt. En nu ga je waarschijnlijk ja zeggen, maar ik betwijfel het. Als je twee RPG's hebt met ieder twee volledig verschillende spelers, zullen de RPG's al snel heel erg verschillen (mits ze goed geleid worden)

    Overigens heb ik dit topic gemeld. Het is een dubbeltopic.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134261&page=1


    quidquid excusatio prandium pro

    Dit is ook al echt vaak als suggestie gemeld, dus ik denk niet dat er echt iets aan gedaan word aangezien dat de vorige keren ook niet is gebeurt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Endure schreef:
    (...)

    Hoe moet ik dat weten? Wtf, anders stel ik het toch niet voor -facepalm- Denk eens na, als ik dat wist had ik het niet voorgesteld.
    En over je voorbeeld met HP, ze komen altijd op hetzelfde neer.


    En om even pusheen te quoten in antwoord op toen ik vorige maand precies hetzelfde zei op precies dezelfde suggestie van precies dezelfde persoon als nu:

    Pusheen schreef:
    (...)

    Inderdaad, geen RPG is dezelfde en niemand nieuw gaat ook deelnemen als een RPG al aan zijn 3e topic zit, aangezien dat veel te veel werk is om bij te lezen. Dan kan je beter mee doen aan een nieuwe waar je dan alles meteen kan van meevolgen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarom willen mensen altijd alles bijlezen? Dat is zo'n onzin! Echt waar, dikste bullshit ooit. Als jouw personage in het verhaal komt weet hij/zij ook niks van de rest, hoef jij dat dus ook niet te weten en anders vraag je om korte samenvatting.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Waarom willen mensen altijd alles bijlezen? Dat is zo'n onzin! Echt waar, dikste bullshit ooit. Als jouw personage in het verhaal komt weet hij/zij ook niks van de rest, hoef jij dat dus ook niet te weten en anders vraag je om korte samenvatting.


    MAar niet altijd kan een personage erbij. In de hunger games heb je arena's, en ik neem aan dat er niemand meer bij kan als ze erin gegooid zijn? Of wat dacht je van een "verdwaald op onbewoond eiland" RPG die al een tijdje bezig is. OPEENS komt er iemand uit de jungle aanlopen van HAI GUISE. En van niks weten is niet altijd logisch.

    En soms zijn rpg's gewoon vol. Ik wil niet meer dan 4-6 mensen in mijn RPG, anders wordt het te traag en gaan ze nog in opstand komen als ik in een sadistische bui ben.

    Zoals iedere keer antwoord je op een enkel punt en negeer je de rest. Kijk, ik begrijp best dat je een hekel hebt aan die RPG topics. Ik ook. Maar RPG's zo aan banden leggen is niet de oplossing. Nu vind ik het vreemd dat ik dit tegen jou moet zeggen, gezien het feit dat jij de doorgewinterde RPG'er op quizlet bent met je eigen RPG die al een tijdje loopt. Maar misschien komt het juist daardoor. Zou jij, als er maar max zoveel rpg's mogen zijn, allemaal mensen gaan toelaten omdat die mensen ook willen rpg'en? Zodat je opeens een RPG hebt van 20 mensen waarbij de helft het verhaal niet kent?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zet er ook nog maar even bij wat ik in je vorige topic zei, misschien dat het na twee keer zeggen tot je doordringt :Y)

    Sjiriki schreef:
    Lijkt me een slecht idee. Ik haat de zooi die jullie hier RPG's noemen, maar er zijn een heleboel verschillende situaties. Een HP RPG kan bijvoorbeeld afspelen tijdens de oorlog met voldemort, of in de tijd van harry potter, of in de oorlog tegen grindelwald, of de tijd na harry potter. En The hungergames spelen zich toch ook in 3 verschillende tijdperken af (dacht dat ik zoiets had opgevangen)

    Punt is, je kunt moeilijk alle HP RPGs bij elkaar proppen, enzovoorts enzovoorts. Dus zou alles individueel bekeken moeten worden, om te zien of de verhaallijn en tijdsetting anders is dan het algemene RPG topic voor dat onderwerp. Wie gaat dat doen? Wie beslist dat? Bovendien zou het algemene RPG topic voor dat onderwerp in de gaten moeten gehouden worden en nieuwe gemaakt worden, en dan is er helemaal niemand meer die ook maar iets van sturing doet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben het er nog steeds mee eens en ik wil het ook best wel bijhouden.


    Your make-up is terrible

    Misschien aan de ene kant een goede suggestie, maar aan de andere kant haast onmogelijk.
          Ten eerste krijg je dan de suggestie van een maximaal aantal RPG's per persoon. Een goed initatief, maar het gaat onmogelijk worden om van elke persoon bij te houden of ze wel maar maximaal 3 RPG's hebben. Daarnaast denk ik ook echt niet dat het gaat werken tegen het doodlopen van sommige RPG's in het forum.
          De tweede suggestie waarin er wordt voorgesteld om een topic te maken, net zoals bij de wedstrijden, is een goed idee, maar haast onhandelbaar. Het is vrij veel werk om alles op een rijtje te houden. Er moeten aanvragen worden ingediend wat veel mensen waarschijnlijk niet doen en het hele topic moet ook tot in de puntjes bijgewerkt worden. We hebben ook nog een boel andere taken en ik denk niet dat dit erbij past. Users zouden het kunnen regelen, ja, maar dan heb je weer problemen met het topic. Maar één user zou het topic maar elke keer kunnen veranderen in plaats van meerdere users en dat lijkt me onhandig. Als het fout gaat zijn eigenlijk dan wij alsnog ervoor verantwoordelijk en ik denk niet dat het oplossingen zouden zijn.

    Ik ben het eens met je ideeën, maar ik denk dat ze haast niet uitvoerbaar zijn. Sorry.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    Misschien aan de ene kant een goede suggestie, maar aan de andere kant haast onmogelijk.
          Ten eerste krijg je dan de suggestie van een maximaal aantal RPG's per persoon. Een goed initatief, maar het gaat onmogelijk worden om van elke persoon bij te houden of ze wel maar maximaal 3 RPG's hebben. Daarnaast denk ik ook echt niet dat het gaat werken tegen het doodlopen van sommige RPG's in het forum.
          De tweede suggestie waarin er wordt voorgesteld om een topic te maken, net zoals bij de wedstrijden, is een goed idee, maar haast onhandelbaar. Het is vrij veel werk om alles op een rijtje te houden. Er moeten aanvragen worden ingediend wat veel mensen waarschijnlijk niet doen en het hele topic moet ook tot in de puntjes bijgewerkt worden. We hebben ook nog een boel andere taken en ik denk niet dat dit erbij past. Users zouden het kunnen regelen, ja, maar dan heb je weer problemen met het topic. Maar één user zou het topic maar elke keer kunnen veranderen in plaats van meerdere users en dat lijkt me onhandig. Als het fout gaat zijn eigenlijk dan wij alsnog ervoor verantwoordelijk en ik denk niet dat het oplossingen zouden zijn.

    Ik ben het eens met je ideeën, maar ik denk dat ze haast niet uitvoerbaar zijn. Sorry.


    Oh wauw, ik voel het vertrouwen in de mods bijna terugkomen :Y)

    Oh wacht nee, sorry. I hold grudges like a dwarf.


    Maar, gezien het feit dat je het niet noemt: Zou er dan een maximale duur aan rpg's moeten komen in het onwaarschijnlijke geval dat de tweede suggestie word aangenomen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Oh wauw, ik voel het vertrouwen in de mods bijna terugkomen :Y)

    Oh wacht nee, sorry. I hold grudges like a dwarf.


    Maar, gezien het feit dat je het niet noemt: Zou er dan een maximale duur aan rpg's moeten komen in het onwaarschijnlijke geval dat de tweede suggestie word aangenomen?


    Áls er uiteindelijk alsnog heel onwaarschijnlijk die tweede suggestie wordt aangenomen, moet er denk ik inderdaad wel een maximale duur aan komen te zitten, anders blijven RPG´s maandenlanden doorgaan. Zulke verhalen kunnen jarenlang doorlopen en dat moet je sowieso niet hebben als je een wachtlijst ervoor krijgt. Dus ja, ik vind dat er dan een maximum tijd voorgesteld zou moeten worden.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    We zijn met die RPG's bezig. Rustig maar. Alleen zoiets kost tijd.


    I am an idiot, I move.

    En ja ik was vergeten dat ik dit al eens had voorgeteld, anders had ik het echt niet voorgesteld.

    Of je moet toestemming vragen voor iemand voordat je een RPG opent, zo houd je het een beetje in de hand :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.