• Het was al eerder voorgesteld, maar er is volgens mij nog niks mee gedaan..
    Iedereen opent zo maar RPG's zonder er werk in te steken of er goed over na te denken, hierdoor is er echt een overvloed en dat is ook niet leuk meer.
    Daarom dacht ik dacht het wel handig is als gebruikers maar 2/3 lopende RPG's mogen hebben?
    Op die manier denken ze misschien meer na voordat ze een RPG openen (:
    Of: Het regelen zoals bij wedstrijdtopics, er zijn vast wel mensen die dat willen doen. Dat je zegt van: Er mogen 5 fanfic RPG's lopen en 5 overige.
    Iets in die richting.


    Oké, nieuw idee: Je moet toestemming hebben voordat je een RPG opent.
    (Aangezien max. aantal RPG's per persoon het blijkbaar niet wordt, tijdslimiet niks is en max. aantal RPG's in zijn geheel wss ook niet gaat werken)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 14:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Creed schreef:
    We zijn met die RPG's bezig. Rustig maar. Alleen zoiets kost tijd.


    Zou ik mogen vragen op wat voor een manier jullie er mee bezig zijn?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Landon schreef:
    (...)

    Áls er uiteindelijk alsnog heel onwaarschijnlijk die tweede suggestie wordt aangenomen, moet er denk ik inderdaad wel een maximale duur aan komen te zitten, anders blijven RPG´s maandenlanden doorgaan. Zulke verhalen kunnen jarenlang doorlopen en dat moet je sowieso niet hebben als je een wachtlijst ervoor krijgt. Dus ja, ik vind dat er dan een maximum tijd voorgesteld zou moeten worden.


    ... Waauw. Gaan we ook maximale tijdslimieten stellen aan gewone stories?

    In dat geval, vertel me nu maar gelijk of jullie dit fucking gestoorde plan gaan invoeren. Ik ben nu een rpg aan het starten, vermoed dat die iets van een jaar fso gaat lopen, misschien langer. Als t max 4 maanden mag kan ik er net zo goed niet mee beginnen.

    Okay. We gaan aan de logica. Wat jullie willen bereiken is dat mensen niet meer honderden ondoordachte rpg's starten die na een topic doodgaan. Ja toch?
    My dear, dear moderator, please tell me in what way those short lived rpg's shall be hurt by that rule, and in what way the good, long rpg's shall profit.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:38 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Quiescent schreef:
    (...)

    Zou ik mogen vragen op wat voor een manier jullie er mee bezig zijn?

    Wij zijn druk aan het overleggen hoe we het het beste kunnen oplossen. Of een wachtlijst of een maximum per users of nog iets anders... We weten het gewoon nog niet helemaal en we gaan pas regels stellen als we het wel weten.


    I am an idiot, I move.

    Okay. We gaan aan de logica. Wat jullie willen bereiken is dat mensen niet meer honderden ondoordachte rpg's starten die na een topic doodgaan. Ja toch?
    My dear, dear moderator, please tell me in what way those short lived rpg's shall be hurt by that rule, and in what way the good, long rpg's shall profit.


    Inderdaad. Geen tijdslimiet, geen maximaal aantal RPG's per persoon en ook niet in zijn geheel dus.

    Ik zou wss gewoon zeggen: Laat mensen toestemming vragen om RPG's te openen. Op die manier krijg je niet meer die ondoordachte RPG's of heel veel van dezelfde soort en geen enkele RPG zal daar bi ge-eh.. Hoe zeg je dat in eht Nederlands :l "ge-hurt" worden :p Lol. Kan er even niet opkomen, maar jullie snappen het principe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Inderdaad. Geen tijdslimiet, geen maximaal aantal RPG's per persoon en ook niet in zijn geheel dus.

    Waarom maak je dan een topic met de suggestie voor een maximaal aantal RPG's per persoon (cat).


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Waarom maak je dan een topic met de suggestie voor een maximaal aantal RPG's per persoon (cat).


    Omdat ik dat eerst wel een geod idee vond, maar dat gaat er blijkbaar sowieso niet komen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Inderdaad. Geen tijdslimiet, geen maximaal aantal RPG's per persoon en ook niet in zijn geheel dus.

    Ik zou wss gewoon zeggen: Laat mensen toestemming vragen om RPG's te openen. Op die manier krijg je niet meer die ondoordachte RPG's of heel veel van dezelfde soort en geen enkele RPG zal daar bi ge-eh.. Hoe zeg je dat in eht Nederlands :l "ge-hurt" worden :p Lol. Kan er even niet opkomen, maar jullie snappen het principe.


    Ohhh, nu begin je met de goeie suggesties te komen.

    Ik vind dit het beste. Max aantal rpg's per persoon of het bekijken van rpg's om te kijken of ze goed doordacht zijn. Eventueel een subforum wat net als off-topic niet bij actief verschijnt, dat zou de allerbeste oplossing zijn maar daar is geloof ik geen gehoor voor

    Een limiet stellen aan het aantal rpg's per geheel, maximale duratie of max aantal rpg's over een onderwerp bereikt niks anders dan het uitmoorden van het rpg'en hier op quizlet. Ik vermoed dat de moderators daar erg weinig om geven, net zoals ze erg weinig gaven om de vriendschappen van moderators ten tijde van een bepaalde crisis (grudges like a dwarf!) maar ik stel voor dat jullie toch nog even heel goed nadenken over wat jullie nu weer gaan beslissen en wat voor invloed dat heeft op andere mensen.

    Ik begin nu een rpg. Dit is de eerste keer dat ik me op het rpg forum heb begeven. denk je dat ik die rpg's in mijn actieve topics leuk vind? Maar ik wil niet dat je een hoop mensen de lol op quizlet ontneemt enkel en alleen zodat ik wat minder hoef te zoeken naar leuke topics.

    Enfin, ik vermoed dat dit ongehoord zal gaan, maar beste moderators: Denk bij jullie nieuwe regelgeving alsjeblieft ook aan andere mensen. Sommigen van hen vinden rpg'en wél leuk.


    quidquid excusatio prandium pro

    Creed schreef:
    (...)
    Waarom maak je dan een topic met de suggestie voor een maximaal aantal RPG's per persoon (cat).


    Waarom doe je alsof een rpg een wedstrijd is? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Ohhh, nu begin je met de goeie suggesties te komen.

    Ik vind dit het beste. Max aantal rpg's per persoon of het bekijken van rpg's om te kijken of ze goed doordacht zijn. Eventueel een subforum wat net als off-topic niet bij actief verschijnt, dat zou de allerbeste oplossing zijn maar daar is geloof ik geen gehoor voor

    Een limiet stellen aan het aantal rpg's per geheel, maximale duratie of max aantal rpg's over een onderwerp bereikt niks anders dan het uitmoorden van het rpg'en hier op quizlet. Ik vermoed dat de moderators daar erg weinig om geven, net zoals ze erg weinig gaven om de vriendschappen van moderators ten tijde van een bepaalde crisis (grudges like a dwarf!) maar ik stel voor dat jullie toch nog even heel goed nadenken over wat jullie nu weer gaan beslissen en wat voor invloed dat heeft op andere mensen.

    Ik begin nu een rpg. Dit is de eerste keer dat ik me op het rpg forum heb begeven. denk je dat ik die rpg's in mijn actieve topics leuk vind? Maar ik wil niet dat je een hoop mensen de lol op quizlet ontneemt enkel en alleen zodat ik wat minder hoef te zoeken naar leuke topics.

    Enfin, ik vermoed dat dit ongehoord zal gaan, maar beste moderators: Denk bij jullie nieuwe regelgeving alsjeblieft ook aan andere mensen. Sommigen van hen vinden rpg'en wél leuk.

    Wij zijn ook echt niet van plan de RPG's de gaan verbieden of af te breken omdat een deel van de users ze niet leuk vindt. Een ander deel vindt ze namelijk wel leuk, en we houden met hen ook gewoon rekening.


    I am an idiot, I move.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Waarom doe je alsof een rpg een wedstrijd is? (cat)

    Dat doe ik niet. Ik zeg alleen maar dat we ermee bezig zijn.


    I am an idiot, I move.

    Maar stel je voor, de regel wordt wel aangenomen, dan moeten er dus RPG's sluiten; nou er zijn genoeg rpg's die wel lopen, dus dan krijg je waarschijnlijk pissige mensen...


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    Maar stel je voor, de regel wordt wel aangenomen, dan moeten er dus RPG's sluiten; nou er zijn genoeg rpg's die wel lopen, dus dan krijg je waarschijnlijk pissige mensen...


    Hoezo moeten er dan RPG's gesloten worden?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hoezo moeten er dan RPG's gesloten worden?


    Oh, nee ik keek nog bij de beginpost, als er maar een max. aantal rpg's mogen komen


    Tijd voor koffie.

    Even: we weten nog niet precies wat er met die RPG's gaan gebeuren en Alwin, die RPG kan je gewoon starten hoor. Ik weet helemaal niks zeker en heb gewoon gezegd wat ik ervan denk. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    ... Waauw. Gaan we ook maximale tijdslimieten stellen aan gewone stories?

    In dat geval, vertel me nu maar gelijk of jullie dit fucking gestoorde plan gaan invoeren. Ik ben nu een rpg aan het starten, vermoed dat die iets van een jaar fso gaat lopen, misschien langer. Als t max 4 maanden mag kan ik er net zo goed niet mee beginnen.

    Okay. We gaan aan de logica. Wat jullie willen bereiken is dat mensen niet meer honderden ondoordachte rpg's starten die na een topic doodgaan. Ja toch?
    My dear, dear moderator, please tell me in what way those short lived rpg's shall be hurt by that rule, and in what way the good, long rpg's shall profit.


    Nope, je begrijpt me verkeerd. Ik noemde hier maar een RPG een soort van doorlopend 'verhaal', er komt geen tijdslimiet op gewone stories. Je kan die RPG ook gewoon starten hoor, want ik heb gewoon gezegd wat ikzelf vind, wat betekend dat het helemaal niet hoeft te gebeuren.
          En ja, dat is onze bedoeling. Ik weet niet precies hoe we dit op moeten lossen, maar we zijn ermee bezig.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 15:22 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.