• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:06 ]

    Mèh dat is echt stom van hen. Maar nee, ik zit niet op die school.


    26 - 02 - '16

    Nope, maar ik word volgend jaar ook zwaar eenzaam :3. Niemand van mijn vrienden kiest een profiel dat ook maar een beetje op de mijne lijkt :c.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Nope, maar ik word volgend jaar ook zwaar eenzaam :3. Niemand van mijn vrienden kiest een profiel dat ook maar een beetje op de mijne lijkt :c.


    Ik moet dit jaar een profiel kiezen, mag ik weer mensen achterlaten die ik heb leren kennen D:

    Nope
    ik ga ook naar een andere school en ik ken er helemaal niemand, ik wordt al nerveus als ik er aan denk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het kan zijn dat je niet meer bij in de klas paste, dan kunnen ze je er moeilijk bij proppen. Vorig schooljaar ben ik van school veranderd en kende ik ook niemand. In het begin is het moeilijk maar na een tijdje went dat ook wel hoor en leer je wel mensen kennen.


    comfort in c h a o s

    Ik ga naar MBO en ken ook niemand daar, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik weet nog niet of ik mijn jaar overnieuw mag doen. Anders moet ik een andere opleiding doen en ik ken niemand die verpleegkundige doet dan. :')

    Ik doe nu gehandicaptenzorg. Zou al blijven zitten, maar school maakt zich zorgen om mij en het kan dus zijn dat ik mijn jaar niet overnieuw mag doen. Dan ga ik verpleegkundige doen, denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga volgend jaar naar een nieuwe school, en ik ken echt helemaal niemand. Ook niet vaagjes ofzo. Nou ja, het is wel een nieuwe start :3


    Tijd voor koffie.

    Ik heb niet eens de keuze gekregen! En ik ken ook echt helemaal niemand én ik ga naar de stad, wat betekend dat ik sowieso de meeste mensen daar niet mag.
    (Althans: stads mensen doen vaak vreemd tegen ons - mensies van het platteland- en degene die zo denken die mag ik niet, en dat zijn de meeste... Althans, wel waar ik naar toe ga.)


    Believe in yourself.

    Dat is lullig :(
    Maar scholen doen altijd lullig, mij flikken ze het ook elke keer weer...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.