• Welkom paardengekken!
    Ik ga eerst de regels van deze topic
    2. Dit is een paardentopic dus niet dat het hier opeens over
    3. Geen k ettingbr ie ven

    uitleg:
    Dit is een paardentopic voor iedereen!
    Dit is een plek om je paarden weetjes en ervaringen en bloopers met elkaar te wisselen.
    Natuurlijk mag je ook gewoon een nutteloos paardenpraatje maken

    VEEL PLEZIER IN DIT TOPIC

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:38 ]


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings


    Inmiddels is ze bijna vier (Izy). Een vriendin van me mag op haar rijden, ik ben helaas te groot, anders had ik misschien ook gemogen. Maar dat is één van de twee veulens die ik heb meegemaakt op mijn maneges en Izy staat er dus nog.

    @Parcifal
    Echt wel. En als je haar tips geef over hoe ze beter kan rijden, past ze het toe en is ze het een minuut later alweer vergeten --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hmm.. Ik heb nu thuis 2 paarden en 1 pony


    Hannah. (Toen die nog klein was, hij is nu uiteraart ook een heel stuk groter)


    Femke.

    &



    Het paard op de voorgrond, Tivoli.

    Aan het begin van het jaar is mijn eigen pony: Polly overleden..


    Don't be like the rest of them, darling

    wat een mooierdjes en sterkte met het verlies van Polly


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind


    Dit is een andere pony op de manege waar ik ook echt veel mee rijd, Corvette
    Het is eigenlijk heel fijn om niet zo groot te zijn want ik kan altijd op van die kleine pony's blijven rijden.
    Corvette is een New Forestje en heel goed in ontdeugend zijn, ik moet toegeven dat hij de laatste tijd wel een stuk makkelijker is geworden. Maar een jaartje of twee terug nog niet, echt nog zo'n ontdeugende pony was het toen, bokken, heel snel draven ('dribbelen') als je hem van de hoefslag stuurde etc, heerlijk. :')
    Nu heeft ie wel last van zijn rug en een tijdje geleden heeft ie een soort massage gehad en een weekje stil gestaan, ik was toen de eerste die er erna weer op reed en hij was zó heerlijk. Enorm energiek, maar omdat hij zijn rug teveel aanspant was het beter als ik hem gewoon met een losse teugel reed en hij ontspande, hij reed fijn, en gewoon heerlijk. (krul)
    Corvette vind springen ook geweldig leuk, wil soms nog wel eens overdrijven. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb als klein kind paard gereden
    Wij hebben nog een keer 3 weken op een paardencamping gezeten waar ik mijn eigen verzorgpony, Sjelena, had
    Ik bracht echt elke dag met haar door
    Maar de laatste week kreeg ik een ander verzorgpaard omdat Sjelena plotseling de hele tijd begon te bokken
    Toen heb ik nog een jaar lang om de twee weken bij mijn vaders werk gereden
    Maar sindsdine niet meer, telkens als ik me nu aanmeld op een mange gebeurt er 1 van deze dingen
    -Ik krijg een ander schoolrooster waardoor ik er geen tijd voor heb
    -De manega wordt gesloten
    -Ik wordt gewoon niet meer teruggebeld

    Maar ik ben wel dol op paarden, ik ga altijd bij het ringrijden kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Voor iedereen die een paard heeft verloren veel sterkte.
    Ooit was mijn lievelingspony van de manege ingeslapen vorig jaar.
    Ik mis hem nog steeds het was een hele brave pony


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    -> Inderdaad geen regelvorming hier, dat mogen alleen de mods.
    -> Topic verplaatst naar off-topic


    I am an idiot, I move.

    Kijk dit is Gentle:


    Ik heb haar al zo'n jaar of 5-6 niet meer gezien, ze staat op stal Huisman in Driebergen en is 13 jaar. Het is het eerste paard waarop ik zat, op m'n 3de.

    En dit is Katinka:


    Zij stond op dezelfde stal maar is in 2008 aan ernstige koliek helaas overleden.

    Ik zit nog niet op paardrijden maar zou het graag willen. Bij mij in de buurt staat ook een ontzettend lieve Haflinger, Kiddo. Naast hem staat nog een heel lieve ruin maar ik weet niet hoe hij heet, tegenover ze staat nog een ruin, Kiros, die is ontzettend nerveus bij nieuwe mensen, dan gaat hij happen enzo. Van hen heb ik nog geen foto maar dat ga ik regelen!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 10:15 ]


    Because I love him, do I need another reason?