• Seksleven. Een tijdje geleden las ik in de flair over mensen die hun seksleven een punt gaven.
    Nu ben ik benieuwd wat voor cijfer jullie aan je seksleven geven. :]

    Ik geef mijn seksleven een 7,5. Kan altijd beter ;']


    One more fucking love song, I'll be sick.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Haha zou kunnen :'D Ik vind seks niet iets om je voor te schamen, maarja Quizlet is ook weer niet echt de juiste leeftijdscategorie hiervoor denk ik :'D Of juist weer wel omdat de helft hier in de puberteit zit. Kan allebei :Y)

    Er moet gewoon een 16+ subforum komen waarin je alleen kan als je ook echt over de 16 bent. En zou iemand doen alsof diegene 16 is valt het onder faken. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Er moet gewoon een 16+ subforum komen waarin je alleen kan als je ook echt over de 16 bent. En zou iemand doen alsof diegene 16 is valt het onder faken. :Y)

    Ben bang dat dat 'em niet gaat worden :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:23 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Er moet gewoon een 16+ subforum komen waarin je alleen kan als je ook echt over de 16 bent. En zou iemand doen alsof diegene 16 is valt het onder faken. :Y)

    Awh yeah dan kan ik al m'n zieke fantasies and fetishes delen *.*
    Oh well, denk dat ik maar moet gaan slapen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pioneer schreef:
    (...)
    Ben bang dat dat 'em niet gaat worden :Y)

    Waarom niet?

    Ivan schreef:
    (...)
    Awh yeah dan kan ik al m'n zieke fantasies and fetishes delen *.*
    Oh well, denk dat ik maar moet gaan slapen.

    Doe dat maar ja.. Before you scare us all.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ivan schreef:
    (...)
    Awh yeah dan kan ik al m'n zieke fantasies and fetishes delen *.*
    Oh well, denk dat ik maar moet gaan slapen.


    en een 18+ topic voor zieke fantasieën en fetishes? :'D

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Er moet gewoon een 16+ subforum komen waarin je alleen kan als je ook echt over de 16 bent. En zou iemand doen alsof diegene 16 is valt het onder faken. :Y)


    Nahh, dat is dom vind ik. Ik vind dat je er dan gewoon op eigen risico op moet klikken.

    Een 8.

    Waarom heb ik het gevoel dat iedereen opeens 16+ topics heeft?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Likamustache schreef:
    (...)

    Nahh, dat is dom vind ik. Ik vind dat je er dan gewoon op eigen risico op moet klikken.

    Ook goed, dat zou misschien handiger zijn ja. Anders sterven de mods aan het controleren van leeftijden (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Likamustache schreef:
    (...)

    Le klik, Le klik en deze dan. (bloos)

    Oooh jammer dat ik die gemist heb. :'D Ik vind het altijd wel leuk om over seks te praten haha.


    -

    Virgin Queen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    (...)
    Oooh jammer dat ik die gemist heb. :'D Ik vind het altijd wel leuk om over seks te praten haha.


    Haha, het zou best gaaf zijn moest er een seks subforum zijn. Maar ik denk dat sommigen daar dan misbruik van zouden kunnen maken..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    (...)

    Haha, het zou best gaaf zijn moest er een seks subforum zijn. Maar ik denk dat sommigen daar dan misbruik van zouden kunnen maken..

    Noooo! Dan wordt het precies zoals op het Fancy forum. :')
    "Kun je van zoenen zwanger raken?"

    Nee. Absoluut tegen. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    10 Ik heb niet te klagen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kanade schreef:
    Een 0 want hij bestaat niet. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Noooo! Dan wordt het precies zoals op het Fancy forum. :')
    "Kun je van zoenen zwanger raken?"

    Nee. Absoluut tegen. D:

    Of zoals bij Girlscene, seksblunders, echt serieus, dat mensen dat plaatsen daar. HAHA. "We deden doggy en toen kwam me pa binnen.", "Ik kwam binnenwandelen toen m'n broer met de stofzuiger bezig was." Omygod.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.