• Is er iemand geïnteresseerd in het samen met mij bedenken en in elkaar zetten van een leuke RPG. En dan heb ik het dus niet over fanfiction, maar gewoon een zelfbedachte waar in goed verhaal in zit. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Seems fun


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik wil wel xx


    :dp

    I'll give it a shot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @All of the above.
    Awesome. :'3
    Heeft iemand ook een speciale eis aan het genre dat ze graag zouden willen? Zelf ben ik wel geïnteresseerd in fantasy of science fiction.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Fantasy zal leuk zijn om te doen (nerd)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Pariah schreef:
    @All of the above.
    Awesome. :'3
    Heeft iemand ook een speciale eis aan het genre dat ze graag zouden willen? Zelf ben ik wel geïnteresseerd in fantasy of science fiction.

    Voor mij maakt het niet uit, al heeft fantasy wel mijn voorkeur en wil ik liever geen plot met gevangenissen of zo hebben, aangezien er steeds meer daarover gaan. We need something unique.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Voor mij maakt het niet uit, al heeft fantasy wel mijn voorkeur en wil ik liever geen plot met gevangenissen of zo hebben, aangezien er steeds meer daarover gaan. We need something unique.

    Ja, ik vond inderdaad vooral dat het uniek moest zijn, anders ga je je zo snel vervelen, haha.
    Dus het merendeel geeft de voorkeur aan fantasy?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb een zelfbedachte fantasy rpg waar ik me heel erg wil focussen op het verhaal. Ik heb dan zelf ook geen personage zodat ik het verhaal kan leidne. Het werkt sowieso volkomen anders dan anderen RPG's.

    Het topic is hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135832. Ik zoek nog 1 persoon en 2 reservisten voor het geval mensen uitvallen. Wees wel gewaarschuwd dat de regels die erbij horen nogal een verhaal zijn :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Pariah schreef:
    (...)
    Ja, ik vond inderdaad vooral dat het uniek moest zijn, anders ga je je zo snel vervelen, haha.
    Dus het merendeel geeft de voorkeur aan fantasy?

    Uhu Fantasy


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Pariah schreef:
    (...)
    Ja, ik vond inderdaad vooral dat het uniek moest zijn, anders ga je je zo snel vervelen, haha.
    Dus het merendeel geeft de voorkeur aan fantasy?

    Yeah, I guess so. Maar weet je wat het is? Met fantasy heb je zoveel mogelijk heden en kan je er dingen bij verzinnen, zoals ook wezens er bij verzinnen etc. That makes it fun.
    Toch vind ik dat we een pakkend iets moeten hebben. Het meerderdeel van de RPG's gaan nu over scholen, gevangenissen en campings waar je met vrienden heen gaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, fantasy dus. En dan nog een verhaallijn. Ikzelf heb als ik aan fantasy denk niet echt iets met van die wezens of zo, zoals elven e.d. Ik denk altijd aan mensen die iets 'kunnen', in de zin van een zesde zintuig of een kracht.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Morticia schreef:
    (...)
    Yeah, I guess so. Maar weet je wat het is? Met fantasy heb je zoveel mogelijk heden en kan je er dingen bij verzinnen, zoals ook wezens er bij verzinnen etc. That makes it fun.
    Toch vind ik dat we een pakkend iets moeten hebben. Het meerderdeel van de RPG's gaan nu over scholen, gevangenissen en campings waar je met vrienden heen gaat.

    Klopt, en die dingen lopen heel snel vast omdat je gewoon niet weer waar je over moet schrijven. Daarom moet er ook echt een goed verhaal achter zitten en moet het ergens naartoe lopen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Oké, fantasy dus. En dan nog een verhaallijn. Ikzelf heb als ik aan fantasy denk niet echt iets met van die wezens of zo, zoals elven e.d. Ik denk altijd aan mensen die iets 'kunnen', in de zin van een zesde zintuig of een kracht.

    Hmm ik ben nu Merlin aan het kijken en het zou ook over zo'n soort wereld kunnen zijn waarin er heel veel mythische wezens leven maar de mensen die er leven wel *de meeste dan* normaal zijn?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MrWolowitz schreef:
    (...)
    Hmm ik ben nu Merlin aan het kijken en het zou ook over zo'n soort wereld kunnen zijn waarin er heel veel mythische wezens leven maar de mensen die er leven wel *de meeste dan* normaal zijn?

    Dat is op zich ook wel gaaf. En dan is iedereen zich bewust van die wezens, of zijn ze dan 'verborgen' voor bijna de hele wereld?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Dat is op zich ook wel gaaf. En dan is iedereen zich bewust van die wezens, of zijn ze dan 'verborgen' voor bijna de hele wereld?

    Hmm nou ik zou ook zeggen ongeveer hetzelfde aangezien dat geloofwaardig klinkt *zover dat kan* De wezens bestaan in boeken en legendes maar de meeste mensen geloven er niet in maar enkelen wel


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."