• Ik sta altijd en altijd stom op foto's
    Niet normaal
    Nu ben ik al niet moeders mooiste
    Ik kan niet lachen, dat durf ik niet want ik heb 1,5 jaar een beugel gehad en toen heb ik dat afgeleerd en dan sta ik er nog dommer op
    Ik knijp altijd mijn ogen dicht omdat ik een hekel heb aan die flits
    Maar nu wil ik toch wel eens een leuke foto hebben
    Dus tips?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nooit recht naar de lens kijken, maar eerder spontaan. Plaats je lichaam wat schuiner, zodat het ook natuurlijk over komt en lachen hoeft niet altijd. Een zonnenbril kan ook wonderen doen (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 14:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ken het :C. Ik haaaat het als mensen zo nodig foto's moeten maken. Heb mezelf ook afgeleerd om te lachen op foto's, miste een tijd een hoektand na een ongeluk.
    Btw, jij bent helemaal niet lelijk! Je bent een mooi meisje, echt waar :3


    i put the fun in funeral

    ik lees elke maand de Cosmogirl en dat staat vol met bewerkte foto's, dus ik raad je aan om dat ook eens te proberen!

    Het tegenovergestelde doen van wat je normaal doet? :')


    -

    Probeer spontaan te zijn. Trek eerst een gekke bek ofzo, en lach dan en maak meteen een foto ;D


    You've cat to be kitten me right meow.

    Leer het lachen weer aan! :)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Estiva schreef:
    ik lees elke maand de Cosmogirl en dat staat vol met bewerkte foto's, dus ik raad je aan om dat ook eens te proberen!

    Je wilt dat ze haar eigen foto's gaan bewerken? (cat)
    Dat is niet echt een leuke spontane foto.

    In ieder geval, zoals anderen al zeiden; probeer gewoon spontane foto's te maken. Die zijn leuker dan geforceerde foto's.

    Flits uitschakelen. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Probeer heel spontaan op de foto te staan. Niet te poseren. Denk aan iets grappigs zodat je een beetje moet grinniken. Kijk ook niet recht in de lens en ga een beetje schuin staan. Als de flits je irriteert kan je (als dat kan) naar een plek gaan waar meer licht is. Anders dan kun je ook gewoon langs de camera kijken.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Als ik lach, lijk ik altijd zo sarcastisch.
    Ook al is dat eigenlijk wel zo


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rembrandt schreef:
    Flits uitschakelen. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.