• Ik heb besloten om een andere username te nemen, eindelijk na heel wat maanden dezelfde te hebben gehad. Ik ben een beetje gehecht aan deze username. Maar ik kan dus niet kiezen

    - Yeux (Frans) ||||
    - Augen (Duits) |||
    - Ojos (Spaans) ||
    - Olhos (Portugees)
    - Occhi (Italiaans) |||| ||||
    - Oczy (Pools) |||
    - Ögon (Zweeds)
    - Silmät (Fins)

    Het betekent allemaal hetzelfde namelijk ogen, vanwege de username die ik nu heb Eyes en ik ogen gewoon mooi vind. Klinkt raar maar het is wel een van de eerste dingen die je ziet als je iemand ontmoet.

    Dus welke van de bovenstaande vinden jullie het leukst/mooist/grappigst?

    p.s Ik zie nu pas dat de titel niet helemaal goed is, was net nog half in slaap blijkbaar

    Edit: Titel foutje is opgelost door Creed

    p.p.s Ik heb een Poll gemaakt dus als jullie even zo lief/aardig willen zijn om die in te vullen

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 13:46 ]


    Physics is awesome

    Volgens mij kan je Ögon niet eens nemen, omdat je geen puntjes op de O kan doen in je username. Dus dan zou ik Occhi doen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Occhi


    effort never betrays you

    Crocker schreef:
    Ojos


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Aria schreef:
    Volgens mij kan je Ögon niet eens nemen, omdat je geen puntjes op de O kan doen in je username. Dus dan zou ik Occhi doen.


    Het ziet er naar uit dat occhi gaat winnen maar anders doe ik Ogon in plaats van Ögon want het is best lastig om die puntjes op de o te krijgen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Het ziet er naar uit dat occhi gaat winnen maar anders doe ik Ogon in plaats van Ögon want het is best lastig om die puntjes op de o te krijgen.

    Je krijgt dan wel een heel andere uitspraak hé. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Je krijgt dan wel een heel andere uitspraak hé. (:


    Ik was niet van plan om te proberen uit te spreken, talen zijn niet echt mijn ding.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik was niet van plan om te proberen uit te spreken, talen zijn niet echt mijn ding.

    Haha, oké, zei het maar even. Hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nefie schreef:
    Yeux


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind Augen mooi (:


    You are beautiful, you are love.

    Yeux. Me loves French!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Yeux. Me loves French!


    Zolang ik geen Frans hoef te praten en de grammatica ervan niet hoef te kennen hou ik er ook van


    Physics is awesome