• Mijn vakantie is nog maar net begonnen, maar ik zoek nu al een agenda.

    Welke agenda hebben jullie voor dit jaar?

    x


    we danced all night to the best song ever.

    Halissa schreef:
    (...)

    En jij hebt toevallig nog dezelfde als mij ook ^^

    Hoe zou dat toch komen xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ik heb zo'n Hema agenda waar je foto's in kan doen. Mijn zusje heeft dezelfde. Maar ik ga hem dus helemaal volplakken met mensen van mijn oude school / veel foto's van Waspik omdat ik die allemaal ga missen.

    Austen schreef:
    Een stomme agenda die we van school krijgen. Belgen krijgen hun agenda's altijd van school, denk ik.


    Ik krijg 'm ook van school en ben een Nederlander ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SupahBaby schreef:
    (...)
    Hoe zou dat toch komen xD


    Hmm, is dat een strikvraag?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cousinzoned schreef:
    Ik heb zo'n Hema agenda waar je foto's in kan doen. Mijn zusje heeft dezelfde. Maar ik ga hem dus helemaal volplakken met mensen van mijn oude school / veel foto's van Waspik omdat ik die allemaal ga missen.


    Wat leuk (:
    Misschien is zoiets wel leuker dan zo'n agenda met kant en klare plaatjes erin.


    26 - 02 - '16

    Ik had er dit jaar een van Loesje en ga voor volgend jaar voor een van de Hema (:


    Take risks and conquer your fears.

    Crocker schreef:
    (...)

    Wat leuk (:
    Misschien is zoiets wel leuker dan zo'n agenda met kant en klare plaatjes erin.


    Ja.. Ik versier hem gewoon helemaal met foto's. Heb ik dit jaar ook gedaan, alleen toen lieten mijn vriendinnen me in de steek en zat ik met een agenda met foto's van hun. Toen heb ik alle blaadjes eruitgescheurd c:

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Ja.. Ik versier hem gewoon helemaal met foto's. Heb ik dit jaar ook gedaan, alleen toen lieten mijn vriendinnen me in de steek en zat ik met een agenda met foto's van hun. Toen heb ik alle blaadjes eruitgescheurd c:


    Als ik zoiets ga doen plak ik hem vol met foto's van mijn vriend en foto's van Pom natuurlijk :3


    26 - 02 - '16

    Ik koop gewoon zo'n goedkope van de Hema.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Austen schreef:
    Een stomme agenda die we van school krijgen. Belgen krijgen hun agenda's altijd van school, denk ik.


    Ik krijg ook een van school. Normaal plak ik die dan vol met dingen die ik door het jaar krijg. Bv. briefjes van vriendinnen, stikkers op cadeautjes ...
    Natuurlijk wil ik liever zelf een kopen. Dan heb ik tenminste ene die bij me past en die ik handig vind. Nu heb ik zo ene boordevol reclame.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:58 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik heb deze gekocht :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik moet nog een nieuwe halen. En dat moet wel even snel gebeuren. (krul)


    -

    Wij krijgen een agenda van school


    Ex astris, sciencia

    Een veel te dure, maar wel mooi. Mn moeder had hem voor mn verjaardag gekocht omdat ze dacht dat het een dagboek was (er stond diary op) maar het bleek een agenda te zijn en was niet eer teruilen.
    Ik vind het zonde om hem dan niet te gebruiken, maar ikben wel bang dat ie helemaal lelijk wordt...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik wil graag een victoria frances, of als die bestaat een anne stokes agenda. Als ie maar zwart, gothic en fantasy is (bloos) me likes dark pictures and stuff


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.