• Mijn vakantie is nog maar net begonnen, maar ik zoek nu al een agenda.

    Welke agenda hebben jullie voor dit jaar?

    x


    we danced all night to the best song ever.

    Limerry schreef:
    (...)

    Ja :3 ik vind dat heel jammer, ik wil liever ook zo'n leuke agenda, maar ja, ik kan er toch niks aan veranderen.


    Dan zou ik hem wel versieren, moet ieder jaar gewoon een agenda kopen. Misschien toch maar een zelf ontworpen agenda met One Direction dit jaar hoewel die van Loesje (zoals ik al eerder zei) ook erg leuk is.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan zou ik hem wel versieren, moet ieder jaar gewoon een agenda kopen. Misschien toch maar een zelf ontworpen agenda met One Direction dit jaar hoewel die van Loesje (zoals ik al eerder zei) ook erg leuk is.


    Ik doe niks met die agenda, tenzij de leraren zeggen dat ik er iets in moet schrijven. Dan is het zonde als ik er van alles op ga plakken, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ok had vorig jaar eentje van my life is sweet, dit jaar weet ik het nog niet..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Een stomme agenda die we van school krijgen. Belgen krijgen hun agenda's altijd van school, denk ik.


    comfort in c h a o s

    IK had afgelopen jaar die van Lief
    niet doen, gaat heel snel kapot
    Maar dit jaar ga ik een hele simpele kopen en dan zelf versieren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Austen schreef:
    Een stomme agenda die we van school krijgen. Belgen krijgen hun agenda's altijd van school, denk ik.


    Jap, ik ook. Maar ik plak die dan helemaal vol met dingetjes van mij zodat je die agenda toch niet meer ziet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik krijg er één op mijn eerste schooldag van mijn school. Zo'n saai ding waarmee je je absoluut nergens durft te vertonen behalve op school zelf, omdat iedereen die daar heeft (cat)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Austen schreef:
    Een stomme agenda die we van school krijgen. Belgen krijgen hun agenda's altijd van school, denk ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Van de Hitkrant, hij heeft een soort plastic buitenkant, dus hopelijk valt mijn agenda dit jaar niet halverwege uit elkaar c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Austen schreef:
    Een stomme agenda die we van school krijgen. Belgen krijgen hun agenda's altijd van school, denk ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Austen schreef:
    Een stomme agenda die we van school krijgen. Belgen krijgen hun agenda's altijd van school, denk ik.

    Ik wil een Emily the strange agenda :3
    Of iets met katten ^^

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:25 ]


    26 - 02 - '16

    Ik wil een spongebob agenda.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SupahBaby schreef:
    (...)


    En jij hebt toevallig nog dezelfde als mij ook ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb er eentje van het kruidvat. De binnenkant is heel saai, maar dat is handig voor mij want ik ga hem toch ondertekenen en schrijven en plaatjes en fotos inplakken. Dus het maakt niet uit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see