• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    [mijn topics]


    Remember to be ridiculous.

    [Mijn topics enneh, Squib, je hoeft geen mijn topics te zeggen als jij hem aanmaakt, hij staat er dan al.]


    Your make-up is terrible

    [bedankt voor de tip, let ik nooit op.]


    Remember to be ridiculous.

    [Mijn topics]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sanne Hoogdoorn
    Ik was maar wat blij dat dit om een voorraad drank ging want zonder mij zouden ze nooit de goede sleutel weten te selecteren want de twee jongens waren zonder enige twijfel een stuk gevaarlijker als ik.

    Jasper de Ridder
    Ik liep achter de meiden aan terwijl ik me afvroeg wie die Mysha mocht zijn. 'Wie is die Mysha?' Vroeg ik. 'En waarom is ze niet al bij jullie?'


    Remember to be ridiculous.

    {Mijn topics. Shit ik had net zo'n bericht getypt alles weg :( Even opnieuw dan maar...}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat is daar onbeschoft aan?" vraagt hij. Ik trek ongelovig mijn wenkbrauwen op en als ik mijn mond opendoe om er tegen in te gaan, zucht hij.
    "Oké... We beginnen overnieuw... Geen gemaar! Aangenaam, ik ben Nathan." Ik kijk even naar zijn hand die hij uitgestoken heeft en lach spottend waarna ik mijn armen over elkaar heen sla.
    "Beck, degene die gewonnen heb." stel ik mezelf voor, voor de tweede keer.


    Your make-up is terrible

    (mijn toppic)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik draai me half om zodat ik de jongen aankijk. 'Ik weet eigenlijk niet zo zeer wie Mysha is. Ze is in iedergeval een kamer genootje van Sanne. We hebben elkaar vandaag pas leren kennen,' zeg ik glimlachend. 'En ze is weg omdat ik mezelf in mijn arm sneed om die balievrouw af te leiden. Ik moest vluchten en raakte de vrouw kwijt. Toen moest Mysha haar verder afleiden. Ik ging opzoek naar verband of iets voor mijn arm. Sanne en Mysha kwamen elkaar tegen en gingen mij zoeken. Sanne ging naar jullie en Mysha ging naar boven,' zeg ik simpel. Ik kijk ze glimlachend aan. 'En nu hebben we de sleutel en gaan we genieten van de lekkere alcohol.' Ik grijns en voel me wel trots dat het ons is gelukt op dag 1.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    WillNotLearn schreef:
    {Mijn topics}


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Wow, jullie gaan snel.. Ik heb nog helemaal niks kunnen posten ;p]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Wie ben je?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze lachte en nam mijn hand niet aan. Ik beet op de binnenkant van mijn lip. 'Beck, degene die gewonnen heb,' zei ze. Ik trok een wenkbrauw op. Wat snapte ze nou niet aan opnieuw beginnen? Mijn uit gestoken hand haalde ik even over mijn muts zodat het weer goed zat. 'Het spijt me,' zei ik met tegenzin. 'Maar ik weet niet waar jij het over heb. Volgens mij haal je wat door elkaar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Demi1309 schreef:
    {Wie ben je?}

    Haha, Laurene.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''