Oke, ik kan dus heel moeilijk over mijn gevoelens praten, ik ben een binnenvetter, maar ik wou dit gewoon even kwijt, want ik zit er echt mee.
We hadden vandaag dus sportdag op school, en ik ben niet zo goed in sport, en dat weet ik ook gewoon. Maar de jongen die ik leuk vind (R.) die zei dus steeds; Als we met 6 personen moeten spelen moeten Lexi (ik) en H. (ander meisje) maar niet meedoen, die zijn zo slecht. Ik zat hier heel erg mee, want ik weet dat ik niet goed kan sporten, gewoon omdat ik dik ben. Ja, ik ben dik. Maar toen daarna hadden we een spel en daar moesten er 5 meedoen, en ik deed dus niet mee. Terwijl ik dat wel heel graag wou. Maar nee dus, ik mocht niet. Maar toen keek ik dus op R. zijn telefoon, want daar mocht ik op. En toen zag ik dat hij mij zo had genoemd in zijn contacten: Leksxie Dikzak. Dit deed me echt heel veel pijn, gewoon omdat ik wel weet dat ik dik ben, en ik ben hier vroeger ook mee gepest. Hij hoeft dit niet te herhalen, weetje. Maar toen had ik dus een notitie op zijn telefoon geschreven, met dat het me echt brak enzo. En nu heeft hij dat dus aan de hele klas laten lezen. Het ergste is nog dat ik hem leuk vind/vond. Ik wil het heel graag weer goedmaken, maar hoe?
Oja, er stond in die notitie ook dat ik 'm leuk vind/vond, en nu weet de hele klas dat dus. Kutzooi. 3
She knew the rules so she knew how to break them.