• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.




    if u like

    Nathan James Sykes,

    Siva Kaneswaren,

    Thomas Anthony Parker,

    Maximillian Alberto George

    and James Mcguiness




    you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.




    Let's get ugly - The Wanted

    Chasing the sun - Nathan J Sykes

    Liverpool rain - The wanted









    Members


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    ik heb twitter maar zit daar nooit ni op, en ik geen weheartit maar kijk wel af en toe eens voor foto's


    Oh, weheartit is echt leuk hihihi. Ik heb een account gemaakt, and yes, ik ben verslaafd c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Oh, weheartit is echt leuk hihihi. Ik heb een account gemaakt, and yes, ik ben verslaafd c:


    Ghaha het enige wat ik weet is dat je een hartje op een foto kan zetten zodat je hem altijd terug vind


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    Ghaha het enige wat ik weet is dat je een hartje op een foto kan zetten zodat je hem altijd terug vind


    Ja c: maar daarvoor moet je wel een account hebben, of course. Maar het is werkt echt verslavend haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Ja c: maar daarvoor moet je wel een account hebben, of course. Maar het is werkt echt verslavend haha.


    kan ik geloven, ik had eigenlijk alleen twitter aangemaakt om Nathan een gelukkige verjaardag te wensen ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    kan ik geloven, ik had eigenlijk alleen twitter aangemaakt om Nathan een gelukkige verjaardag te wensen ^^


    Hahaha, ik heb dat toen ook wel gedaan, volgens mij xp.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb dat toen ook wel gedaan, volgens mij xp.


    het is toch een kleine kans dat ze iets terug zeggen ofzo, dus ga ik hu niet lastig vallen met duizende tweets te sturen. Ze hebben het al druk genoeg me andere dingen


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    het is toch een kleine kans dat ze iets terug zeggen ofzo, dus ga ik hu niet lastig vallen met duizende tweets te sturen. Ze hebben het al druk genoeg me andere dingen


    Ja, hier ben ik het volkomen mee eens. Ik vind dat zo irritant van die mensen die ze dan duizenden tweets gaan sturen alleen maar voor een follow of een reactie. En okay, ik begrijp dat het leuk is, maar, just relax...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Ja, hier ben ik het volkomen mee eens. Ik vind dat zo irritant van die mensen die ze dan duizenden tweets gaan sturen alleen maar voor een follow of een reactie. En okay, ik begrijp dat het leuk is, maar, just relax...


    wat ik ben ik blij dat jij dat ook vind!!
    ja sommige mensen gaan er wel over ja!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    wat ik ben ik blij dat jij dat ook vind!!
    ja sommige mensen gaan er wel over ja!


    Yes haha c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben weer back van douchen ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Was het lekker? -Niet verkeerd denken hoor c:-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tuurlijk ik had me deze nacht kapot gezweet omdat mijn kamer echt een sauna is en had echt een douche nodig ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik ga vanavond ook weer heerlijk douchen c: ik heb net al water in mijn gezicht gegooit, en toch vind ik het jammer dat ik niet naar buiten mag, daar niet van, hm...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    Ik ga vanavond ook weer heerlijk douchen c: ik heb net al water in mijn gezicht gegooit, en toch vind ik het jammer dat ik niet naar buiten mag, daar niet van, hm...


    ik wil net nar buiten maar ik kan niet omdat ik anders geen internet meer heb :/


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Passionathan schreef:
    (...)

    ik wil net nar buiten maar ik kan niet omdat ik anders geen internet meer heb :/


    GA. NAAR. BUITEN. Ik zou er figuurlijk een moord voor plegen als ik even naar buiten zou mogen, hm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you