• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:08 ]

    Mijn email is ook plots geblokkerd, wtf. Ik snap echt niet waarom?


    Olive

    Authors schreef:
    Mijn email is ook plots geblokkerd, wtf. Ik snap echt niet waarom?


    Ik snap het ook niet.. Gewoon zonder reden, wtf?

    Fuck, dat is vervelend, staat er nergens zo'n code? Ik wou zeggen dat je een mailtje moest sturen naar hotmail, maar dat kan dus niet :S


    Tijd voor koffie.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Ik snap het ook niet.. Gewoon zonder reden, wtf?


    Bij mij stond er spam ofzoiets? Het is al een jaar ofzo dat het geblokkeerd staat, maar ik was ook echt pissed want dat was mijn belngrijkste account ._.


    Olive

    Authors schreef:
    Mijn email is ook plots geblokkerd, wtf. Ik snap echt niet waarom?


    Bij mij ook. :c


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    4Everdeen schreef:
    Fuck, dat is vervelend, staat er nergens zo'n code? Ik wou zeggen dat je een mailtje moest sturen naar hotmail, maar dat kan dus niet :S


    Die code zou per mail gestuurd worden. Maar dat is niet mijn mail, daarom kan dat dus niet.

    Wow, dat is echt heel erg kut... Gelukkig doet de mijne het gewoon. Ze kunnen echt niet maken om zomaar accounts te gaan blokkeren, er zijn hartstikke veel mensen die er van afhankelijk zijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Raar, heb je geen ander e-mailadres waar ze een link naar toe kunnen sturen om je wachtwoord te veranderen?

    (Heb je trouwens een topic bui?)


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Raar, heb je geen ander e-mailadres waar ze een link naar toe kunnen sturen om je wachtwoord te veranderen?

    (Heb je trouwens een topic bui?)


    Nee, ik heb geen topicbui (cat)

    Als je je account van apple lang niet gebruikt, dan wordt ie geblokkeerd.
    Maak gewoon een nieuwe aan op jou mail. ^^


    Some angels have no wings.

    Dat heb ik ook al een paar x gehad, maar dat was omdat iemand het blijkbaar grappig vindt om mijn mail steeds te hacken (cat)