Voetballer Cristiano Ronaldo aangehouden voor verkrachting
De Portugese voetballer Cristiano Ronaldo is aangehouden op verdenking van verkrachting. De speler van Manchester United zou op 2 oktober in een hotel in Londen een vrouw seksueel misbruikt hebben. Een woordvoerder van de Britse voetbalclub wil geen commentaar geven.
De twintigjarige Ronaldo wordt vastgehouden en ondervraagd over het gebeuren, dat een dag nadat hij met zijn club tegen de Londense club Fulham (3-2 winst) speelde, zou hebben plaatsgevonden in de penthouse suite van een hotel. De politie heeft eveneens een andere man, een dertiger, ondervraagd. Hij is na verhoor weer vrijgelaten.
Hij was vals beschuldigd vijf jaar geleden. Hoe bedoel je ziek?
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
VanDerVaart schreef:
(...)
Zoiets zeiden ze ook over Robin van Persie paar jaar terug, en dat was ook niet waar, waarschijnlijk is dit ook niet waar, want bewijs het maar eens
Je kan het heel makkelijk bewijzen maar het is gewoon ziek om dat te doen. Ik kan me er echt kwaad over maken.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
VanDerVaart schreef:
(...)
*vertrekt gelijk naar jouw huis*
La Finca, zoals het huis van Cristiano wordt genoemd, staat op een terrein dat voor buitenstaanders niet te bereiken is. Cristiano Ronaldo heeft geen slecht gezelschap, ook Raúl, Kaká en Fernando Torres hebben een huis op het terrein. Sanne en Amy wonen in de buurt :')
La Finca, zoals het huis van Cristiano wordt genoemd, staat op een terrein dat voor buitenstaanders niet te bereiken is. Cristiano Ronaldo heeft geen slecht gezelschap, ook Raúl, Kaká en Fernando Torres hebben een huis op het terrein. Sanne en Amy wonen in de buurt :')
Lol. Ik heb dat huis dus nog nooit gezien hé.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.