• De Allerliefste Q WAG's

    Marjolien Gomez | Kim Sneijder | Sanne Kaká | Cheryl Torres | Charissa van der Vaart | Lotte Özil | Amy Torres | Claire Huntelaar | Naomi Khedira | Demi Ronaldo | Lisanne Eriksen | Jasmine Villa | Manon Fabregas | Emmely Özil|
    ~



    ~

    Shipnames

    Marlien | Kimsley | Chernando | Claas | Chafael | Amando | Demiano | Listian | Saomi | Sanká


    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:05 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Nee vrijdag, dan moet ik oor 10 minuutjes naar school:S Hij moet over het branche examen gaan die ik op stage heb gemaakt:S


    Ohhh, ik snap het. Morgen moet ik mezelf presenteren. Wat moet ik vertellen? Stomme opdracht. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    'T gaat dan echt gebeuren. Whaa. Ben zo nerveus. Hahaha.
    (...)



    Veel Plezier alvast (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    (...)

    Ohhh, ik snap het. Morgen moet ik mezelf presenteren. Wat moet ik vertellen? Stomme opdracht. Hahaha.


    Hhahahha, nou doe dat doe ik liever dan die kut presentatie van mij:S


    ~

    Bisous schreef:
    (...)


    Veel Plezier alvast (:


    Thanks. Vrijdag worden jullie helemaal vol gespammed. Ik word nu al gek van mezelf. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Hhahahha, nou doe dat doe ik liever dan die kut presentatie van mij:S


    Nou, voor eerste klassers die je moet gaan begeleiden en ik weet niet wat ik moet vertellen. "Hoi, ik ben Demi. Vijftien jaar oud. Ga naar 4VWO en ik ben verslaafd aan mooie lichamen en facebook. That's me and deal with it."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Thanks. Vrijdag worden jullie helemaal vol gespammed. Ik word nu al gek van mezelf. Hahaha.


    Dan zit ik toch al in de bus haha


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    (...)

    Nou, voor eerste klassers die je moet gaan begeleiden en ik weet niet wat ik moet vertellen. "Hoi, ik ben Demi. Vijftien jaar oud. Ga naar 4VWO en ik ben verslaafd aan mooie lichamen en facebook. That's me and deal with it."



    En dat je getrouwd bent met Cris natuurlijk (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Dan zit ik toch al in de bus haha


    Ow, lucky you! Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ow, lucky you! Hahaha.


    Geloof me, je wil 22 uur lang met mijn klasgenoten in een bus zitten ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)


    En dat je getrouwd bent met Cris natuurlijk (:


    Die moet ik er eigenlijk wel bij :') Al sinds 22 juni 2012; hahaha. Maar serieus ik moet vertellen hoe mijn eerste jaar was. In één woord: KUT. Maar daar kunnen zij toch niets mee? Naja, ik ga dan maar even mijn PP in elkaar zetten heu.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    (...)

    Geloof me, je wil 22 uur lang met mijn klasgenoten in een bus zitten ;p


    Leuk toch, ik zou wel 22 uur met mensen uit mijn klas in de bus willen zitten. Wordt een grote party! Ik zit 11 uur in een vliegtuig met mensen die ik niet ken. Wordt Awkward :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Schatjes ik moet even eten & dan helpen met de paarden(flower) misschien tot vanmiddag of sws tot vanavond(K)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Leuk toch, ik zou wel 22 uur met mensen uit mijn klas in de bus willen zitten. Wordt een grote party! Ik zit 11 uur in een vliegtuig met mensen die ik niet ken. Wordt Awkward :')


    Dan kan je elkaar leren kennen a. Mijn klasgenoten vallen nog wel mee als je vergelijkt met de anderen die mee gaan. Best wel veel HAVO/VWO meisjes die zich nogal kleden/gedragen als sletjes


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Ik.Wil.Trouwen.Met.Cristiano.NU!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het leven van topvoetballer Fernando Torres lijkt wel perfect. Europees Kampioen geworden met het Spaanse team, een mooie vrouw, twee schatjes van kinderen en een veelbelovende transfer van Chelsea naar Real Madrid. Maar dan gebeurt er iets wat niemand had verwacht: Zijn vrouw raakt betrokken bij een auto-ongeluk en is op slag dood. Fernando zou moeten kiezen of hij stopt met zijn passie, voetbal, om zijn kinderen in zijn eentje op te voeden of een nanny in huren die zijn kinderen voor hem opvoedt.


    Thoughts on this?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered