• Heb nodig:
    ~ Een vriendinnetje met een superslecht karakter voor één van de 1D-jongens, een soort vals krengetje :P.

    ~ Een vriendin (gewoon vrienden) van voor de X-factor die verwaarloost wordt en dan terug contact zoekt, nogal een stil en verlegen type.

    ~ De gewone vriendin heeft een andere vriendin voor het leven, die iets brutaler is.

    ~ Een overbeschermende oudere broer voor de verlegen vriendin, als er bij hem een stop doorslaat, is die niet te houden-karakter.

    ~ Misschien een idee voor wie van 1D-jongens ik ga gebruiken???


    P.S.: Dit verhaal is van voor de X-factor, dus liefst 16 jaar ofzo.

    Wat zou ik willen weten?

    ~ Volledig naam/ bijnaam
    ~ Rol
    ~ Leeftijd
    ~ Hobby's en interesses
    ~ Verleden
    ~ Uiterlijk
    ~ Waarschuwing als we beginnen


    THANKS!!!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 23:55 ]

    Rol: Verlegen vriendin
    Naam: Christina Tabitha Coaster
    Bijnaam: Chrisje
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Karakter: Chris word vaak gepest vawege haar haar maar haar broer laat dat niet toe. Ook is ze heel erg stil en verlegen. Vaak heeft ze blauwe plekken, vanwege dat haar moeder haar slaat. Ook zegt ze nooit wat.
    Familie: Ze heeft een moeder die haar verwaarloosd en een grotere broer die haar beschermt. Hierdoor heeft ze een erg sterke band met haar broer.
    Verleden: Altijd heeft haar moeder haar geslagen. Niks deed ze goed. Niks kon ze. Ze durfde niet in te grijpen, en ook niet weg te lopen. Nu het wat beter met haar gaat, is haar broer helemaal overbezorgd.
    Extra: Haar gevoelens uit ze meestal door te tekenen. Daardoor kan ze echt mooi tekenen. Ook kan ze mooi zingen.
    Waarschuwen: Jaaa

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 0:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ~ Volledig naam;Daniëlle Robin Smith
    ~bijnaam;Dani
    ~ Rol;~ De gewone vriendin heeft een andere vriendin voor het leven, die iets brutaler is.
    ~ Leeftijd;16
    ~ Hobby's en interesses;Zingen,Dansen,Paardrijden en Shoppen
    ~ Verleden;Daniëlle was toen ze 6 jaar was haar ouders kwijtgeraakt na een schietpartij haar ouders zijn waarschijnlijk daarbij overleden,
    Ze heeft een crush op Liam Payne<3
    Ze heeft haar leven bij haar tante doorgebracht en woont daar nu nog steeds
    ~ Uiterlijk;http://weheartit.com/entry/31546830/via/xMisspaynee
    ~ Waarschuwing als we beginnen;Jaa


    “I don't think it's going to work out. Winning..won't help in any case. Because she came here with me.- Peeta Mellark

    ~ Volledig naam/ bijnaam Faye Alyssia Lopez, Fee of Fay.
    ~ Rol De vriendin die iets brutaler is, dus de vriendin van de gewone vriendin.
    ~ Leeftijd 17
    ~ Hobby's en interesses Faye is een erg creatief type, toch is dit meer alleen met nadenken, aangezien ze niet met potloden of dergelijke om kan gaan. Daar is ze ook veel te ongeduldig voor. Wél is Faye erg virtuoos en speelt ze graag gitaar, ze zingt er ook veel bij en kan dit wel dagen doordoen. Ze wordt er rustig van zegt ze. Ook is ze een erg goede kok en dan vooral de Mexicaanse keuken, ze zal wanneer ze op vakantie zijn graag gaan koken voor ze. Een boek slaat ze ook niet af, ze is dol op lezen.

    Net zoals bijna elk meisje is Faye vaak in winkels te zien, kleding passen. Winkelen is iets waar ze echt van kan genieten, net zoals filmavondjes met vriendinnen. Ook danst ze graag, dit is ook haar sport. Hiernaast doet ze ook nog zwemmen. Haar favorite bands zijn Maroon5 en Coldplay, de beste zanger vindt ze Justin Bieber en de beste zangeres vindt ze Cher Lloyd. Ze kan uren luisteren naar deze artiesten. Haar favorite TV-series zijn Cold Case, Bones, Rizzoli&Isles in de misdaadcategorie, en Supernatural, 16 & Pregnant en Friendzoned volgt ze al vanaf het begin. Haar favorite film is zonder twijfel Grease.

    ~ Verleden
    Faye heeft een best moeilijk verleden. Tot haar 5de wist ze niet wie haar moeder was, totdat die ineens kwam opdagen, en Faye en haar zusje [url=(http://tinypic.com?ref=b7gmc5)] Stelle [/url] kwam weghalen bij hun vader, en ze meenam naar Nederland. Toen Faye 7 jaar was, kwam hun vader bij hen wonen. Dit was omdat Faye's moeder Noura, ernstig ziek was, en elk moment dood kon gaan. Toen Faye 8 jaar was, overleed haar moeder. Ze leefde nu met haar vader Yannis en haar zusje Stelle. Op dit moment verhuisden ze ook naar de andere kant van het land. Yannis leerde een vrouw kennen, Katherina, en die woont tot nu nog bij hun. Ze zijn een hecht, gelukkig gezin.

    ~ Uiterlijk


    Faye is een mooi meisje, dat veel op haar zusje lijkt, en dezelfde mooie bruine tint heeft. Dit komt omdat haar ouders, Yannis en Noura uit Mexico kwamen. Stelle en zij hebben allebei donkerbruin haar, maar Stelle heeft de krullen van haar moeder, en Faye het steile haar van haar vader. Ze heeft haar haren pas een stuk korter geknipt. Faye's ogen zijn donkerbruin, die van Stelle groen. Faye heeft een hele mooie glimlach, alleen laat ze die niet zovaak zien. Haar lengte is 1.70, haar schoenmaat 37 en haar cupmaat C. Haar kledingstijl is fashionistisch, classy en trendy en ze loopt altijd in de laatste mode.

    ~ Waarschuwing als we beginnen Jaaaa

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 21:49 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Volledig naam/ bijnaam: Aimée Beau Amandou , roepnaam is gewoon Aimée. (Spreek je uit als eemee.)
    Rol: Een vriendinnetje met een superslecht karakter voor één van de 1D-jongens, een soort vals krengetje .
    Leeftijd: 16.
    Hobby's en interesses: Hobby's : Koken, winkelen, schilderen en tekenen. Interesses: Beauty, recepten, kunst.
    Verleden: Aimée is een erg verwend, Frans meisje. Vroeger kreeg ze alles wat ze wou, wanneer ze het wou. Haar ouders zijn gescheiden toen Aimée 9 was, haar moeder dacht dat ze dit hele moeilijk zou vinden, daarom heeft ze Aimée daarna nog meer verwend, nog meer dan dat ze al deed. Aimée haar vader was nooit thuis, want hij werkte erg veel. Haar moeder werkte in een bakker heel dicht bij huis, dus was Aimée vaak in die bakker. Daar heeft Aimée ook haar liefde voor koken ontwikkeld. Aimée wou vroeger al beroemd worden, met acteren, zingen of ze wou model worden.
    Uiterlijk: Aimée.
    Waarschuwing als we beginnen: Jaaaa.
    Innerlijk: Aimée is snel op haar teentjes getrapt en ze vindt zichzelf helemaal geweldig. Ze denkt dat ze heel goed kan zingen, maar eigenlijk is dat niet zo. Haar vader is erg rijk.

    Innerlijk hoefde niet, ik weet het qq. Maar ik wou het zegmaar niet bij verleden zetten .

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:18 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Volledig naam/ bijnaam: Derek Evan Johnson (achternaam mag verandert worden of course)
    Rol: Een overbeschermende oudere broer voor de verlegen vriendin, als er bij hem een stop doorslaat, is die niet te houden-karakter.
    Leeftijd: 17
    Hobby's en interesses: Derek is normaal gesproken een rustige jongen. Hij houdt van skaten en tekenen.
    Verleden: Derek's ouders hadden vroeger erg weinig aandacht voor hem. Ze waren altijd aan het werk dus was hij vaak overgelaten aan kindermeisjes en oppassen. Daardoor is hij erg beschermend naar zijn zusje toe. Hij wilde dat zij een betere jeugd zou krijgen dan hij. Het probleem is dat hij niet wil toegeven dat zijn zusje ouder wordt en dus blijft hij haar beschermen. Hij is erg lief, maar zodra iemand zijn zusje lastig valt (of als hij het niet vertrouwd) kan hij erg kwaad en agressief worden. Hij is behoorlijk sterk. Hierdoor is hij welleens in de problemen gekomen. Hij is redelijk in zichzelf gekeerd en net als zijn zusje soms nogal verlegen.
    Uiterlijk:


    Waarschuwing als we beginnen: Yes please
    (wil je het ook laten weten als je mijn rol gebruikt?)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:55 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    ik denk dat promissio mij het krengetje gegeven heeft!!
    XInnocenceX mij de broer gegeven heeft!!
    Misspaynee mij de brutalere vriendin gegeven heeft!!
    MyDreamStory mij de verlegen vriendin gegeven heeft!!
    Thank you!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 8:34 ]