• Ik erger me de laatste tijd gewoon echt heel erg aan mezelf. Ik ben echt vreselijk warrig en vergeet allerlei dingen. Ik kán gewoon niet georganiseerd zijn. Ik kan niet op tijd komen. Ik kan dingen niet op tijd inleveren; dit geldt evenmin voor Q als op school. Ook vergeet ik altijd spullen op te ruimen als ik zeg dat ik dat zal doen, terwijl het niet mijn intentie is om het te vergeten; net zoals bij spullen van mijn moeder meenemen naar mijn vader. Ik weet ook gewoon echt niet hoe ik dit kan veranderen en ik erger me er zelf echt hélemaal dood aan en mijn omgeving zich net zo goed aan mij... :/

    Iemand tips?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:05 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat heb ik ook.
    Wekkers zetten op je mobiel/ander apparaat met als tekst hetgene wat je moet herinneren.
    Op m'n ipod zet ik altijd 258925 wekkers om dingen te onthouden en die laat ik dan vaak tussen 17~20 uur af gaan. En het dan ook echt doen (cat) (heb ik nog wel eens moeite mee, gezien de snooze knop erg verleidelijk is)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:05 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat is misschien nog wel een idee.. mijn Ipod heb ik toch eigenlijk altijd wel bij me.. Iemand nog andere dingen?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een tijd of te doe schema maken voor een hele week of een hele maand en dat heel vaak uitprinten, dan hang je het overal in huis, dan zie je het overal wel, dan kan je ook niks vergeten. Handigste plek om het op te hangen is de wc :P Daar kom je toch altijd wel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Schema's maken, post-it's opplakken, alles een beetje samenhouden, dingen zoals dat.


    comfort in c h a o s

    Op notitieblokjes dingen schrijven, in nood op je hand [niet te vaak, is slecht voor je huid], herinneringen op je mobiel. Je kunt ook een vast plekje thuis maken waar je dan een boekje neerlegt voor al dit soort dingen. En dingen voor school kun je in een aparte agenda schrijven die leeg is en duidelijk en waarin je makkelijk kan plannen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Welcome to my life, hahaha. Ik heb m'n VWO gehaald met zo een instelling, wel met een herkansing, dus dat komt echt wel goed ;)


    Life is hard and then we die