ik ga ook naar de EFF volgend jaar. Ben er nou twee keer geweest en beide keren waren awesome ik denk erover om volgend jaar als Kanda, Pikachu of Princess Peach te gaan, maar ja, heb ik eerst kostuums nodig. Van Kanda zou ik zelf moeten maken, de Kigurumi van Pikachu kost bijna 70 euro in een winkel hier in groningen en een princess peach kostuum is bijna niet in mijn maat te vinden
Het terrein is behoorlijk groot. Het terrein Haarzuilens heeft een kasteel in het midden, met erom heen veel groen en ook hier en daar wat vijvers en sloten, met natuurlijk de benodigde bruggen erbij. Je hebt er zowieso de eerste tijd een kaart bij nodig, om bij de goede evenementen en kraampjes te komen. Ik heb nu, na de tweede keer, dat ik zo mijn weg kan vinden op het terrein.
Het is trouwens handig om een kaartje te kopen in de voorverkoop. In de voorverkoop kosten ze 20 euro, aan de kassa 25,50. Het wachten tot je binnen bent duurt wel lang. Stond afgelopen EFF toch wel een half uur a drie kwartier in de rij.
Op het terrein zelf heb je trouwens pinautomaten van de ABNamro. Mocht je vergeten geld te halen, kan dat daar nog.
Als je verder nog iets wilt weten, vraag maar
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.