• Bijna iedereen heeft al vakantie behalve ik.
    Wij moeten gewoon nog een week naar school. En dat terwijl we echt he-le-maal niks meer te doen hebben.
    Elke leerkracht zegt telkens; Tja, ga maar wat voor jezelf doen.
    Waar slaat dat op? Geef ons dan vrij of iets dergelijks maar dit is gewoon pure tijdverspilling.
    Ook zijn er deze week schoolreizen naar Parijs dus dan zijn veel leerkrachten er niet.
    Daardoor heb ik morgen enkel het 3e uur en 5e uur les.
    FIJN, heb ik dus een tussenuur van 1 uur en 25 minuten (pauze).
    Maar ik begin nu ook heel erg verkouden te worden dus waarschijnlijk blijf ik wel gewoon thuis. Normaal zou ik met verkoudheid wel gewoon naar school gaan natuurlijk. Maar dit noem ik geen school meer.
    *klaagklaagklaag* I'm done.

    Volgende week heb ik stage week en dan nog een onnodige prut week en dan 13 juli vakantie ;o

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 10:38 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Momentum schreef:
    (...)

    Jij ook (:

    Dankje! ^^

    Ik moet volgende week nog naar school voor een paar toetsen. So I know the feeling D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb morgen mijn laatste stagedag en dan nog drie dagen school. Maar aangezien ik blijf zitten, download ik wat leuke films en dan vermaken mijn beste vriendin en ik ons nog wel even die laatste daagjes.
    Week erop heb ik lesvrije week, kan zijn dat ik dan nog formulieren moet ondertekenen of zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moet deze week eigenlijk ook nog naar school ,maar aangezien alles al gedaan is. Is het alleen maar boeken inleveren , jaarafsluiting en vakantie.


    Shoganai i ne~