• Bijna iedereen heeft al vakantie behalve ik.
    Wij moeten gewoon nog een week naar school. En dat terwijl we echt he-le-maal niks meer te doen hebben.
    Elke leerkracht zegt telkens; Tja, ga maar wat voor jezelf doen.
    Waar slaat dat op? Geef ons dan vrij of iets dergelijks maar dit is gewoon pure tijdverspilling.
    Ook zijn er deze week schoolreizen naar Parijs dus dan zijn veel leerkrachten er niet.
    Daardoor heb ik morgen enkel het 3e uur en 5e uur les.
    FIJN, heb ik dus een tussenuur van 1 uur en 25 minuten (pauze).
    Maar ik begin nu ook heel erg verkouden te worden dus waarschijnlijk blijf ik wel gewoon thuis. Normaal zou ik met verkoudheid wel gewoon naar school gaan natuurlijk. Maar dit noem ik geen school meer.
    *klaagklaagklaag* I'm done.

    *Big hug* Dat zuigt echt zwaar... Ik zou waarschijnlijk de hele week ziek thuis blijven. Je bent vast niet de enige :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb twee jaar lang gehoord: Ga maar wat voor jezelf doen. (Bij ons op school heb je niet alleen Engels en Wiskunde en zo, maar ook praktijk. Ik had voor Toerisme en Recreatie gekozen en die vrouw kon geen les geven dus mochten we altijd wat voor ons zelf doen.) Ik begrijp dat je het irritant vind. Nog eventjes volhouden!


    Believe in yourself.

    Ik heb met school steeds een boek bij, zodat ik dan wel iets te doen heb, maar om nou nog een week zo naar school te gaan? Dat is best nutteloos :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Freerunner schreef:
    *Big hug* Dat zuigt echt zwaar... Ik zou waarschijnlijk de hele week ziek thuis blijven. Je bent vast niet de enige :')


    26 - 02 - '16

    Heb ik ook hoor, ik moet nog tot 16 juli, dan begint mijn vakantie pas :A
    Maandag laatste dag toetsweek en dan dinsdag en woensdag nog 'les' --''
    En dan nog allemaal nutteloze shit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Freerunner schreef:
    *Big hug* Dat zuigt echt zwaar... Ik zou waarschijnlijk de hele week ziek thuis blijven. Je bent vast niet de enige :')

    Meh, heb je gelijk in. Waarschijnlijk is het echt heel dood op school, iedereen zal wel thuis blijven... DUS waarom zou ik dan wel naar school gaan.
    Maarja, mijn ouders zeggen telkens; nee we kunnen je niet thuis laten. Dan kun je een boete krijgen.
    -.-'

    Belikov schreef:
    Ik heb twee jaar lang gehoord: Ga maar wat voor jezelf doen. (Bij ons op school heb je niet alleen Engels en Wiskunde en zo, maar ook praktijk. Ik had voor Toerisme en Recreatie gekozen en die vrouw kon geen les geven dus mochten we altijd wat voor ons zelf doen.) Ik begrijp dat je het irritant vind. Nog eventjes volhouden!

    Ik snap niet dat de school zulke leerkrachten aannemen. o.o

    BeIIisario schreef:
    Ik heb met school steeds een boek bij, zodat ik dan wel iets te doen heb, maar om nou nog een week zo naar school te gaan? Dat is best nutteloos :/

    Ja ik heb ook altijd wel iets te doen bij me. Of ik ga schrijven of tekenen of zo.
    Maar inderdaad. Erg nutteloos.

    Endure schreef:
    Heb ik ook hoor, ik moet nog tot 16 juli, dan begint mijn vakantie pas :A
    Maandag laatste dag toetsweek en dan dinsdag en woensdag nog 'les' --''
    En dan nog allemaal nutteloze shit.

    Serieus? Dat suckt echt ja.
    Wat willen ze dan nog doen? Want in principe heb je toch geen toetsen meer? :'D
    Mijn wiskunde leraar ging al allemaal dingen uitleggen voor volgend jaar... wat nergens op sloeg want niemand luisterde en ik ga sowieso van school af dit jaar. :W

    Ik moet nu nog steeds een aantal toetsen doen en een stomme sportdag. Mèh. Maar gelukkig is vrijdag de laatste dag.


    26 - 02 - '16

    Kanade schreef:
    (...)
    Serieus? Dat suckt echt ja.
    Wat willen ze dan nog doen? Want in principe heb je toch geen toetsen meer? :'D
    Mijn wiskunde leraar ging al allemaal dingen uitleggen voor volgend jaar... wat nergens op sloeg want niemand luisterde en ik ga sowieso van school af dit jaar. :W


    Tsja, zitten? Vorig jaar hadden we het ook en toen keken we geen eens een film, gewoon je tijd uitzitten --''
    En erge is, woensdga heb ik 1 uur les, dan 2 tussenuur en dna nog 2 uurtjes les.
    lekker nutteloos, misschien meld ik me maar gewoon weer ziek D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Tsja, zitten? Vorig jaar hadden we het ook en toen keken we geen eens een film, gewoon je tijd uitzitten --''
    En erge is, woensdga heb ik 1 uur les, dan 2 tussenuur en dna nog 2 uurtjes les.
    lekker nutteloos, misschien meld ik me maar gewoon weer ziek D:

    Ik denk inderdaad dat je je maar gewoon moet ziek melden.
    Scholen tegenwoordig zijn echt slecht bezig.

    Momentum schreef:
    Ik moet nu nog steeds een aantal toetsen doen en een stomme sportdag. Mèh. Maar gelukkig is vrijdag de laatste dag.

    Aw, succes! D:

    Ach, dat heb ik volgend jaar, dan hebben wij laat vakantie D:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Kanade schreef:
    (...)
    Aw, succes! D:


    Jij ook (:


    26 - 02 - '16