• Hoi, ik sta binnekort terug op het speelplein als animator. En wij doen elke keer in de namiddag keuze-activiteiten, dan mogen de kinderen kiezen welke activiteit ze willen doen. Mijn creativiteit qua spelletjes is een beetje opgebruik, iemand een ideetje? Het moet iets zijn waarbij kinderen bij kunnen toekomen en weggaan wanneer ze willen.
    Thanks op voorhand!!! :)


    Music is the soul of our emotions

    http://www.jeugdwerknet.be/

    Hierop zal je zeker een heleboel dingen vinden.
    Het is echt een handige site die ik zelf ook vaak gebruik :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    wow, thanks, ik heb er veel aan :D echt bedankt :D


    Music is the soul of our emotions

    Levend memorie?*
    Hoefijzer/ring gooien

    *je hebt twee versies.
    Eentje is dat de kinderen een foto vasthouden en twee personen moeten zeggen welke kinderen hun foto moeten omdraaien.
    De andere is dat je twee kinderen bij elkaar zet, die moeten dat aan danspasje verzinnen, of iets anders en dan haal je de raders erbij en die moeten dan twee kinderen aanwijzen en die doen dan hun ding. Lol. :'D

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:54 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    delightful schreef:
    http://www.jeugdwerknet.be/
    ...

    Bedankt voor deze site, zal ik ook kunnen gebruiken als ik in augustus op het speelplein werk hier aan de kust. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Biologist schreef:
    Levend memorie?*
    Hoefijzer/ring gooien

    *je hebt twee versies.
    Eentje is dat de kinderen een foto vasthouden en twee personen moeten zeggen welke kinderen hun foto moeten omdraaien.
    De andere is dat je twee kinderen bij elkaar zet, die moeten dat aan danspasje verzinnen, of iets anders en dan haal je de raders erbij en die moeten dan twee kinderen aanwijzen en die doen dan hun ding. Lol. :'D


    Het is een goed ideetje, maar kan dat ook met bijvoorbeeld dieren die ze nadoen ofzo? foto's is te moeilijk aangezien niet alle kindjes elke dag terugkeren :)


    Music is the soul of our emotions

    pjax schreef:
    (...)

    Het is een goed ideetje, maar kan dat ook met bijvoorbeeld dieren die ze nadoen ofzo? foto's is te moeilijk aangezien niet alle kindjes elke dag terugkeren :)


    Ja, dat kan ook. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt