• Blijkbaar heb ik daar ooit een account aangemaakt, maar ik weet mijn wachtwoord noch mijn username :l

    Nu wil ik ze dus even mailen voor help, maar wat is hun e-mail adres? (:
    Is het #myanimelist@irc.rizon.net of myanimelist@irc.rizon.net. (Heb ik van hier.)

    Want toen ik eerder wilde mailen lukte het namelijk niet om de een of andere reden.

    Oké, nieuw plan, mijn mails komen nooit aan, dus zoek ik nu iemand met een account daar.
    Kan iemand alsjeblieft een topic openen in het forum van MyAnimeList.net en dan even vragen wat ik het beste kan doen ofzo?

    Probleem: Ik heb al een account met mijn e-mail adres, maar dat is van 5 jaar terug en ik weet dus geen gebruikersnaam en/of wachtwoord en mijn mails komen nooit aan bij MaL.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat ik al een account blijk te hebben, maar weet mijn wachtwoord en gebruikersnaam niet meer.

    Ah, is er nergens op de site een optie te vinden met iets als "Forgot password" of zo?

    Kanade schreef:
    (...)
    Ah, is er nergens op de site een optie te vinden met iets als "Forgot password" of zo?


    Nee, echt heel stom D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Nee, echt heel stom D:

    Vaag. o.o
    Tja ik zou het zo ook niet weten. :\

    Maak een nieuw account aan en kopieer alles wat je hebt gekeken?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Machiavelli schreef:
    Maak een nieuw account aan en kopieer alles wat je hebt gekeken?


    ALs dat eens kon hè, dan had ik dit topic dus niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    ALs dat eens kon hè, dan had ik dit topic dus niet.


    Als je jouw oude username nog weet kun je de lijst vinden, je kunt een nieuw accountnaam verzinnen en een ander emailadres gebruiken. Hoezo kan het niet? :l


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Machiavelli schreef:
    (...)

    Als je jouw oude username nog weet kun je de lijst vinden, je kunt een nieuw accountnaam verzinnen en een ander emailadres gebruiken. Hoezo kan het niet? :l


    -facepalm- Ik heb geloof ik nu al 6 keer in het topic gezegd dat ik mijn oude gebruikersnaam noch mijn wachtwoord nog weet en je kan maar 1 account per e-mail adres --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, mijn mails komen nooit aan, dus zoek ik nu iemand met een account daar.
    Kan iemand alsjeblieft een topic openen in het forum van MyAnimeList.net en dan even vragen wat ik het beste kan doen ofzo?

    Probleem: Ik heb al een account met mijn e-mail adres, maar dat is van 5 jaar terug en ik weet dus geen gebruikersnaam en/of wachtwoord en mijn mails komen nooit aan bij MaL.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kan toch een ander e-mailadress invullen om een nieuw account aan te maken?


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    Je kan toch een ander e-mailadress invullen om een nieuw account aan te maken?


    Heb ik niet en het is een heel gedoe er één aan te maken -gayhandje-
    Daarnaast wil ik gewoon met mijn e-mail adres zodat ik ook echt mails kan ontvangen en dergelijke.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Heb ik niet en het is een heel gedoe er één aan te maken -gayhandje-
    Daarnaast wil ik gewoon met mijn e-mail adres zodat ik ook echt mails kan ontvangen en dergelijke.


    Dan kan ik je niet verder helpen.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Niemand? Aaah, kom op...


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Niemand? Aaah, kom op...

    Maak anders gewoon een nieuwe ik zal het verder ook niet weten


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    xSlagroomx schreef:
    (...)
    Maak anders gewoon een nieuwe ik zal het verder ook niet weten


    DSat kan dus niet ;l Jezus, mensen op quizlet lezen steeds slechter en slechter.
    Denk je nou echt dat ik anders niet al lang ene nieuwe had? --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een nieuw email-adres aanmaken is helemaal niet zo'n gedoe hoor?


    "Ignite, my love. Ignite."