• Jullie kennen de smurfen. De smurfen zijn Belgisch.
    Jullie kennen K3. K3 is Belgisch.
    Jullie kennen Mega Mindy. Mega Mindy is Belgisch.
    Ik denk dat jullie Kabouter Plop ook kennen. Kabouter Plop is Belgisch.
    Ik denk dat jullie Samson en Gert kennen. Samson en Gert zijn Belgisch.
    Ect... Zowat alles van Studio 100 is Belgisch.

    Hoh, ja, allemaal goed en wel. Maar wat hebben wij, Belgen, van jullie?
    Dit vraag ik mij nu eigenlijk af. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen? :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Endure schreef:
    (...)

    Ketnet ja, maar die andere ken ik niet hoor.
    En ik vind jullie accent vaak zo vervelend, vooral wanneer jullie bijvoorbeeld het woord fans uitspreken enzo :P
    En we hebben pop4you ook van jullie volgens mij, rot programma x]

    Pop4you ken ik niet. :Y)
    Jullie spreken fans uit met een 'e', zeker? :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Parcifal schreef:
    Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen? :')

    Niets. Ik vraag me dit gewoon af. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Studio 100 komt gewoon uit België en omdat de taal zo goed als hetzelfde is... is het hier ook bekend geworden :Y)

    Neelie schreef:
    (...)
    Pop4you ken ik niet. :Y)
    Jullie spreken fans uit met een 'e', zeker? :Y)

    Engels leenwoord :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 18:53 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Neelie schreef:
    (...)
    Pop4you ken ik niet. :Y)
    Jullie spreken fans uit met een 'e', zeker? :Y)


    Jup :P En ik weet niet waarom ik me er aan stoor, heel stom eigenlijk. Maar ook dingen zoals kleedje en afschminken, dan denk ik, neeeeee. Het is jurk en make-up eraf halen! :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Neelie schreef:
    (...)
    Lol. Daar heb je een punt.
    Maar het is ook onze taal. Wij hebben het niet van jullie, aangezien België en Nederland toen nog niet bestond. :Y)


    Maar het heet nog altijd Nederlands, voor een reden. :Y)


    Your make-up is terrible

    Endure schreef:
    (...)

    Jup :P En ik weet niet waarom ik me er aan stoor, heel stom eigenlijk. Maar ook dingen zoals kleedje en afschminken, dan denk ik, neeeeee. Het is jurk en make-up eraf halen! :P


    Daar heb ik ook last van. o.o


    Your make-up is terrible

    Endure schreef:
    (...)

    Jup :P En ik weet niet waarom ik me er aan stoor, heel stom eigenlijk. Maar ook dingen zoals kleedje en afschminken, dan denk ik, neeeeee. Het is jurk en make-up eraf halen! :P

    Ik zeg niet afschminken, maar ontschminken ^^.
    Ja, idd. Kleedje en jurkje... Ik doe een kleedje aan... Yeah, right... Tafelkleedje! ;p
    Nouja, dat is nu gewoon zo geworden. Niemand gebruikt nog jurkje...

    En ik haat het wanneer ze West-Vlamingen ondertitelen, maar ze toch nog verstaanbaar zijn en Hollanders niet ondertitelen, terwijl je het totaal niet kan verstaan. -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Pff, dan weet je niet wat je mist!
    Kabouter Plop is tof! Dat is grappig.
    De Smurfen zijn echt cool. En die afleveringen zijn spannend.
    En Mega Mindy is Mega Mindy, best wel nog tof, maar ik was al ouder toen het ontstaan is, dus zo tof was het niet meer voor mij. :Y)

    Dus wel naar K3 en Samson en Gert? :D


    Ik ben zelf een Belg. (cat)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Neelie schreef:
    (...)
    Ik zeg niet afschminken, maar ontschminken ^^.
    Ja, idd. Kleedje en jurkje... Ik doe een kleedje aan... Yeah, right... Tafelkleedje! ;p
    Nouja, dat is nu gewoon zo geworden. Niemand gebruikt nog jurkje...

    En ik haat het wanneer ze West-Vlamingen ondertitelen, maar ze toch nog verstaanbaar zijn en Hollanders niet ondertitelen, terwijl je het totaal niet kan verstaan. -.-


    Haha, het is denk ik omdat de taal bijna hetzelfde is en de Belgen en Nederlanders beiden hun eigen accent/dialect het origineel vinden en het andere dus helemaal fout :P

    Maar hé, sommige Nederlanders praten inderdaad wel echt boers en onverstaanbaar, maar dat zijn meestal dan ook de echte boeren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou, de moppen
    Nee, misschien moet je niet boos, maar trots zijn op jouw land dat dingen in het buitenland weet te krijgen.

    Weetje wat pas irritant is, als je filmpjes (zoals disney channel/xd) in laat spreken door Nederlanders en Belgen... Doe dan of alleen Belgen of alleen Nederlanders....


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Nou, de moppen
    Nee, misschien moet je niet boos, maar trots zijn op jouw land dat dingen in het buitenland weet te krijgen.

    Weetje wat pas irritant is, als je filmpjes (zoals disney channel/xd) in laat spreken door Nederlanders en Belgen... Doe dan of alleen Belgen of alleen Nederlanders....


    Jaaaa! Inderdaad, ook dik mee eens :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BlackAlpha schreef:
    Nou, de moppen
    Nee, misschien moet je niet boos, maar trots zijn op jouw land dat dingen in het buitenland weet te krijgen.

    Weetje wat pas irritant is, als je filmpjes (zoals disney channel/xd) in laat spreken door Nederlanders en Belgen... Doe dan of alleen Belgen of alleen Nederlanders....

    Lol, ja, ik ben er trots op.
    Hoe bedoel je? De moppen? Dat wij domme Hollandermoppen hebben? Nouja, jullie hebben ook de Belgenmoppen.

    @Endure. Och, ja, sommige oudjes en boeren zijn ook niet te verstaan hoor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik heb veel Nederlandse vrienden lol xD en Q ^^(A)