• ROLLENTOPIC


    Thanks to Aragog


    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    --

    In deze RPG worden de rollen van vier volgelingen van Snow (twee jongens, twee meisjes) gespeeld, net zoals tien inwoners van Cjokradam met Dulcinnenbloed (vijf jongens, vijf meisjes). De rollen voor "normale" inwoners van Cjokradam zijn onbeperkt.
    Van elke god kan er één nakomeling worden gespeeld, en dit is gewoon het recht van de eerste. Niemand mag twee Dulcinnenrollen spelen, dit zou oneerlijk zijn.

    Cjokradam is enorm, maar deze RPG speelt zich af waar Italië vroeger lag, aangezien Koning Jovan daar woont en alle Dulcinnen. Het vroegere Italië heet tegenwoordig District 20, aangezien de landen net zo verdeeld zijn als in Panem.
    Vanaf hun 21ste moeten de "normale" mannelijke inwoners van Cjokradam het leger in, als ze niet vrijwillig op komen dagen en men komt erachter dat ze niet hebben gehoorzaamd, volgt meestal de doodstraf. Enkel zonen van erg rijke inwoners komen hiermee weg, of als ze zelf een belangrijk bedrijf hebben die een schakel spelen in de 'oorlog'.
    De rangorde in Cjokradam is erg duidelijk. Meisjes staan lager dan jongens, en als een rijke jongen zijn oog op een arm of minder rijk meisje heeft laten vallen, zullen zijn ouders er alles aan doen om dit huwelijk tot stand te brengen. Sommige arme meisjes zullen ook worden uitgehuwelijkd, omdat de bruidsschat de ouders veel geld kan opleveren.
    Dit geldt natuurlijk niet voor de vijf vrouwelijke Dulcinnen.

    --

    - 16+ is toegestaan
    - Als je iets niet snapt vraag om uitleg, ga niet zomaar iets doen
    - Je speelt níet voor een ander personage
    - Dit is enkel het Rollentopic, de rest komt later
    - Geen dubbele namen/foto's (ook geen andere foto's van dezelfde mensen, foto's als 't een tweeling o.i.d. is uiteraard wel en als 't familie is achternaam ook)
    - In het lijstje moet alles worden ingevuld, dus niet bij karakter "Daar kom je wel achter". Het hoeft niet lang, maar het moet er wel globaal staan
    - Foto's gebruiken, dus geen anime
    - Reserveringen vervallen na 2 dagen

    --

    Inwoner Panem & Cjokradam zonder Dulcinnenbloed:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd (15-30):
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:

    Inwoner Cjokradam met Dulcinnenbloed:
    Naam:
    Voorouder:
    Kracht:
    Leeftijd (15-30):
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:

    Bij de foto's ook de URL geven

    --

    Goden waar de Cjokradam's een nakomeling van kunnen zijn:
    Aphrodite (liefde & schoonheid)
    Hades (dood)
    Poseidon (zeeën & water)
    Helios (zon)
    Aether (atmosfeer)
    Nyx (nacht)
    Chaos (leegte)
    Sphinx (geluid)
    Artemis (maan & jacht)
    Apollo (ziekte & gezondheid)

    Houdt er rekening mee welke God je kiest. De nakomeling van Aphrodite kan bijvoorbeeld geen kreng zijn en de nakomeling van Hades geen Engeltje.

    --

    Panem

    Jongens
    1. Julian Alex Bryori (Chantrea)
    2. Gereserveerd (HurtedHeart)

    Meisjes
    1. Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    2. Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    1. Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    2. Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    3. Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    4. Gereserveerd (Faeryl)
    5.

    Meisjes
    1. Chryse Jinx Chantrea (Chantrea)
    2. Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    3. Octavia Selena Midnight (RainbowShine)
    4. Delilah Persephone Villain (Leannan)
    5.

    Cjokradam

    Jongens
    1. Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (RainbowShine)
    2. Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)
    3.
    4.
    5.

    Meisjes
    1. Adelynn Chiara Lave (Chantrea)
    2. Diara Colleen (Leannan)
    3. Myrrha Valloittaa (Faeryl)
    4.
    5.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 19:44 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik wil graag een kind maken, dat de nakomeling van Poseidon is! (Dochter, is dat mogelijk?)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:06 ]


    Tijd voor koffie.

    Chantrea schreef:
    (...)
    Klik

    aah thank you :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    4Everdeen schreef:
    Ik wil graag een kind maken, dat de nakomeling van Poseidon is! (Dochter, is dat mogelijk?)

    Ja (:
    Het zijn trouwens geen dochters/zonen. De Dulcinnen zijn minstens achterkleinkinderen van de god(inn)en.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:10 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Omg, serieus, was er een plek vrij bij de Dulcinnen o_____o
    Fuckthisshit. Waarom ben ik zo blind :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chantrea schreef:
    (...)
    Ja (:
    Het zijn trouwens geen dochters/zonen. De Dulcinnen zijn minstens achterkleinkinderen van de god(inn)en.


    Ja ik bedoelde met dochter, vrouwelijk ;P,
    Oke, bedankt! Ik ga nu aan de slag met de rol!


    Tijd voor koffie.

    Aragog schreef:
    Omg, serieus, was er een plek vrij bij de Dulcinnen o_____o
    Fuckthisshit. Waarom ben ik zo blind :c

    Dat gevoel had ik nou net ook... >_>
    Maar ja, eerst had ik dus echt geen zin om een man te spelen maar nu ik bezig ben met het maken van die rol begin ik hem toch al wel leuker te vinden. Het zou me niet verbazen als Caelum (zo gaat hij heten) ooit één van mijn favoriete personages wordt. c:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Damn, ik kan geen goed plaatje vinden van een jongere tiener, die niet niet zo uitbundige glimlach op haar gezicht. Lichtbruin haar of donkerblond. Weet een van jullie waar ik het beste op kan zoeken? Welke trefwoorden op Weheartit? Het wil me maar niet lukken ;P

    Naam: Lagune Amphitrite Elyssia
    Voorouder: Poseidon
    Kracht: Aangezien Poseidon de god van de zeëen en water was, kan Lagune water besturen, en bevriezen. Ze kan ook onder water kijken en ademen. Ze heeft geen kieuwen. Ze kan ook regen uit de wolken laten komen, aangezien ze dat kan met watersturing.
    Leeftijd (15-30): 15 jaar
    Karakter: Lagune is nog best jong, maar al best wijs. Ze is even veranderlijk als water, is vaak kalm, maar kan dus ook omslaan en hyper en vrolijk te worden. Ze is betrouwbaar, je zal haar altijd kunnen vertrouwen. Soms is ze wantrouwig, maar vaak is ze naïef, wat soms in haar tegendeel werkt. Verder is ze meestal aardig, maar als je haar vrienden pijn doet, zal ze je moeilijk vergeven, en kan ze veranderen in een monster tegenover jou. Ze is meestal beschermend, maar in haar hypere buien zal ze helemaal los komen. Ze verteld mensen bijna nooit dat ze een nakomeling van Poseidon is.
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving): {Komt eraan}
    Extra: Amphitrite is de naam van de vrouw van Poseidon, die zij overgeerft heeft.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:39 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik zie net in de beginpost staan dat "een nakomeling van Aphrodite geen kreng kan zijn" maar ik heb écht geen zin in zo'n ideale good guy of een irritant happy-go-lucky gastje wat ik me daar dan bij voorstel, dus ik heb het begrip "schoonheid" wat ruimer genomen en hoop maar dat het mag. :3
    (Qua karakter lijkt hij idd wat op Myrrha, maar zo worden nu eenmaal vrijwel alle personages die ik maak... Maar terwijl zij juist zo'n verschoppelingen-positie heeft, vindt iedereen hém juist heel aantrekkelijk... En hij is nog wat extremer in zijn ideeën, idk. I like him. ;w; ).



    Inwoner Cjokradam met Dulcinnenbloed:
    Naam: Caelum Niiréar
    Voorouder: Aphrodite
    Kracht: Zoals waarschijnlijk al te verwachten viel, voelen mensen zich sneller tot hem aangetrokken. Dit komt voor een deel misschien door zijn uiterlijk, maar vooral doordat hij d.m.v. zijn kracht zijn "uitstraling" sterker kan maken waardoor hij als het ware meer opvalt in een massa mensen, en waardoor mensen hem ook sneller vertrouwen. Hij kan dit ook over anderen afroepen, maar dat doet hij niet zo vaak. Anderen willen zo'n sterkere uitstraling namelijk nogal eens misbruiken. Het gebruiken voor eigen gewin, om meer vrienden te krijgen of een bepaalde persoon aan de haak te slaan. En voor zoiets voelt hij zich toch wel te goed.
    Leeftijd: 22
    Karakter: Chaos. Leven. Vrijheid. Ontregelde dingen, daar ziet Caelum schoonheid in, na zijn jeugd in een rijk gezin waar alles volgens de puntjes verliep en niets ooit aan het toeval werd overgelaten. De natuur is een wilde, onmetelijke pracht voor hem en wat hem betreft mogen we allemaal wel weer terug naar de anarchie. Hij verafschuwt de manier waarop de mensen tegenwoordig met elkaar omgaan, zowel de arrogante rijken als de armen die niets doen om hun situatie ook maar wat beter te maken. Op een bepaalde manier vindt hij het spijtig dat hij niet in het leger kan door zijn Dulcinnenstatus, omdat hij op die manier misschien beter zijn ideeën zou kunnen doorvoeren. Daar zou dan genoeg publiek voor zijn, want charismatisch is hij zeker. Mensen vinden hem interessant en aantrekkelijk, maar hij houdt de boot vaak wat af als het om contacten met anderen, voornamelijk vrouwen, gaat. Ze hebben toch altijd maar iets van hem nodig. Het betekent echter niet dat hij een onvriendelijk persoon is. Naast godin van schoonheid is Aphrodite namelijk ook nog godin van de liefde. Die kant van hemzelf toont hij echter niet vaak, uit ervaring wetende dat vrouwen vooral naar hem toe komen omdat ze willen meedelen in zijn glans en glorie. Zijn liefde blijft tot nu toe beperkt tot enkele goede vrienden. Als je hem goed kent weet je dat hij in wezen een erg intelligent persoon is die alleen maar het beste wil voor iedereen. Maar ja, veel mensen zien slechts de oppervlakte en prikken daar met hun blinde ogen niet doorheen.
    Uiterlijk: Langer haar dan gebruikelijk is bij mannen, mysterieuze donkere ogen die pas beginnen te glanzen als de mensenmassa's weg zijn en hij bij mensen in de buurt is waar hij wat om geeft. Hij kleedt zich niet echt speciaal maar dat is ook niet nodig met zijn uitstraling (hij heeft echter wel altijd zijn shirt or whatever it is een beetje te ver open, zodat je wat van zijn borst ziet. Vindt het andere geslacht érg interessant). Hij draagt ook altijd een ketting met een bepaald symbool eraan waarvan niemand eigenlijk weet wat het betekent, niemand durft het hem ook te vragen.
    Extra: Ondanks al die uitstraling is hij nog niet getrouwd. Wel geweest, trouwens. Zijn voormalige vrouw, die vijf jaar jonger was dan hij en die hem, ondanks die uitstraling, vooral erg eng vond, is een jaar geleden overleden aan een ziekte. Hij vindt het eigenlijk niet eens zo erg om nu weer alleen te zijn. Voor hem was ze veel te jong om op amoureus gebied interessant voor hem te zijn en bovendien spraken ze vrijwel nooit, ze leefden eigenlijk vooral apart van elkaar en zij was nog geregeld te vinden in gezelschap van haar familie en vriendinnen. Een nieuwe vrouw hoeft van hem niet echt, het huwelijk had voor hem niet echt meerwaarde en zijn familie, daar hoort hij eigenlijk niet echt wat van.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Meisjes waren toch al vol ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Meisjes waren toch al vol ?

    Bisous had zich uitgeschreven.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ga beide extra nog vervangen van mijn personage


    The duty of youth, is to challenge corruption.