• ROLLENTOPIC


    Thanks to Aragog


    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    --

    In deze RPG worden de rollen van vier volgelingen van Snow (twee jongens, twee meisjes) gespeeld, net zoals tien inwoners van Cjokradam met Dulcinnenbloed (vijf jongens, vijf meisjes). De rollen voor "normale" inwoners van Cjokradam zijn onbeperkt.
    Van elke god kan er één nakomeling worden gespeeld, en dit is gewoon het recht van de eerste. Niemand mag twee Dulcinnenrollen spelen, dit zou oneerlijk zijn.

    Cjokradam is enorm, maar deze RPG speelt zich af waar Italië vroeger lag, aangezien Koning Jovan daar woont en alle Dulcinnen. Het vroegere Italië heet tegenwoordig District 20, aangezien de landen net zo verdeeld zijn als in Panem.
    Vanaf hun 21ste moeten de "normale" mannelijke inwoners van Cjokradam het leger in, als ze niet vrijwillig op komen dagen en men komt erachter dat ze niet hebben gehoorzaamd, volgt meestal de doodstraf. Enkel zonen van erg rijke inwoners komen hiermee weg, of als ze zelf een belangrijk bedrijf hebben die een schakel spelen in de 'oorlog'.
    De rangorde in Cjokradam is erg duidelijk. Meisjes staan lager dan jongens, en als een rijke jongen zijn oog op een arm of minder rijk meisje heeft laten vallen, zullen zijn ouders er alles aan doen om dit huwelijk tot stand te brengen. Sommige arme meisjes zullen ook worden uitgehuwelijkd, omdat de bruidsschat de ouders veel geld kan opleveren.
    Dit geldt natuurlijk niet voor de vijf vrouwelijke Dulcinnen.

    --

    - 16+ is toegestaan
    - Als je iets niet snapt vraag om uitleg, ga niet zomaar iets doen
    - Je speelt níet voor een ander personage
    - Dit is enkel het Rollentopic, de rest komt later
    - Geen dubbele namen/foto's (ook geen andere foto's van dezelfde mensen, foto's als 't een tweeling o.i.d. is uiteraard wel en als 't familie is achternaam ook)
    - In het lijstje moet alles worden ingevuld, dus niet bij karakter "Daar kom je wel achter". Het hoeft niet lang, maar het moet er wel globaal staan
    - Foto's gebruiken, dus geen anime
    - Reserveringen vervallen na 2 dagen

    --

    Inwoner Panem & Cjokradam zonder Dulcinnenbloed:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd (15-30):
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:

    Inwoner Cjokradam met Dulcinnenbloed:
    Naam:
    Voorouder:
    Kracht:
    Leeftijd (15-30):
    Karakter:
    Uiterlijk (foto en eventueel beschrijving):
    Extra:

    Bij de foto's ook de URL geven

    --

    Goden waar de Cjokradam's een nakomeling van kunnen zijn:
    Aphrodite (liefde & schoonheid)
    Hades (dood)
    Poseidon (zeeën & water)
    Helios (zon)
    Aether (atmosfeer)
    Nyx (nacht)
    Chaos (leegte)
    Sphinx (geluid)
    Artemis (maan & jacht)
    Apollo (ziekte & gezondheid)

    Houdt er rekening mee welke God je kiest. De nakomeling van Aphrodite kan bijvoorbeeld geen kreng zijn en de nakomeling van Hades geen Engeltje.

    --

    Panem

    Jongens
    1. Julian Alex Bryori (Chantrea)
    2. Gereserveerd (HurtedHeart)

    Meisjes
    1. Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    2. Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    1. Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    2. Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    3. Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    4. Gereserveerd (Faeryl)
    5.

    Meisjes
    1. Chryse Jinx Chantrea (Chantrea)
    2. Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    3. Octavia Selena Midnight (RainbowShine)
    4. Delilah Persephone Villain (Leannan)
    5.

    Cjokradam

    Jongens
    1. Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (RainbowShine)
    2. Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)
    3.
    4.
    5.

    Meisjes
    1. Adelynn Chiara Lave (Chantrea)
    2. Diara Colleen (Leannan)
    3. Myrrha Valloittaa (Faeryl)
    4.
    5.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 19:44 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Als de rollen van Bisous en Aragog niet vandaag worden ingevuld, vervallen ze.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sorry, ik was gister de hele dag weg... Ik ga vanavond proberen in te vullen want moet zo weer weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke, als jullie dan ingevuld hebben vind ik dat we wel kunnen beginnen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Ik zal zo verder invullen.. Ik ben het eerste uur al ziek naar huis gegaan en voel me nogsteeds niet lekker.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    whut ik was vrij vandaag en dit is toch de eerste keer vandaag dat ik op de computer zit. dat is eh, zeldzaam. (cat)
    Maar ik zal vanavond even de rol gaan invullen van Aphrodite-geval, eerst ga ik even gezond dineren met een broodje kroket, hehe.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Naam: Melrose Joannah Xanthe
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd (15-30): 18
    Karakter: Rose is een eigenwijs, arrogant meisje. Het kan haar niks schelen wat anderen van haar denken, wat belangrijk voor Rose is is dat ze gelukkig is. Maar dat is ze niet. Maar waarom? Ze heeft het leventje waar elk meisje van droomt; veel geld, mannelijke aandacht en goede vrienden.
    Maar toen Rose net achttien was geworden, was ze bijna neergestoken door een vreemde. Dit achtervolgt haar nog elke dag, omdat ze denkt dat die persoon nog achter haar aanzit. Dit beïnvloedt ook haar gedrag; tegen de buitenwereld is ze onverschillig en hard. Slechts een handjevol mensen vertrouwd ze, en in hun bijzijn is ze zichzelf. Vrolijk, druk, en zorgzaam.
    Uiterlijk :



    Extra:

    Ik ga 'm nu verder invullen ^^.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 19:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kun je die dan zo sturen? Ik wil inmiddels wel beginnen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sorry, schrijf mij dan maar uit. Ik ben echt te moe om nu nog een heel personage te gaan verzinnen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    Naam: Melrose Joannah Xanthe
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd (15-30): 18
    Karakter: Rose is een eigenwijs, arrogant meisje. Het kan haar niks schelen wat anderen van haar denken, wat belangrijk voor Rose is is dat ze gelukkig is. Maar dat is ze niet. Maar waarom? Ze heeft het leventje waar elk meisje van droomt; veel geld, mannelijke aandacht en goede vrienden.
    Maar toen Rose net achttien was geworden, was ze bijna neergestoken door een vreemde. Dit achtervolgt haar nog elke dag, omdat ze denkt dat die persoon nog achter haar aanzit. Dit beïnvloedt ook haar gedrag; tegen de buitenwereld is ze onverschillig en hard. Slechts een handjevol mensen vertrouwd ze, en in hun bijzijn is ze zichzelf. Vrolijk, druk, en zorgzaam.
    Uiterlijk :



    Extra:


    Ik ga 'm nu verder invullen ^^.

    Is hij nu klaar of moet je nog iets invullen? (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eerste RPG-topic.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Haha, oops, vergeten weg te halen :'D. Ze is klaar, als 'ie zo goed is. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hij is goed hoor (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    asdfhjkl; het RPG is al begonnen & ik moet nog een hele rol invullen en het enige wat ik heb is een plaatje van z'n uiterlijk, gosh.
    mooie, een beetje mysterieuze jongensnamen, anyone? Liever geen Amerikaanse shiz maar echt iets... goddelijks, you know what i mean.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Naam: Samuel Alexander Grey
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19
    Karakter: -komt later-
    Uiterlijk:


    Extra: Hij is erg sterk en helpt president snow om zijn ouders helpen een beter leven te krijgen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faeryl schreef:
    asdfhjkl; het RPG is al begonnen & ik moet nog een hele rol invullen en het enige wat ik heb is een plaatje van z'n uiterlijk, gosh.
    mooie, een beetje mysterieuze jongensnamen, anyone? Liever geen Amerikaanse shiz maar echt iets... goddelijks, you know what i mean.

    Klik


    "Do you believe monsters are born or made?"