• Ik was daarstraks weer eens Wishing You Were Somehow Here Again van bovenstaande film aan het spelen (op de piano) en toen wilde ik weer eens die film kijken en toen ben ik dat maar gaan doen, omdat ik toch niks te doen had :')

    En ik bedacht me weer eens wat voor een geweldige musical het wel niet is :]

    Hebben meerdere mensen deze film/musical al eens gezien?

    (Voor mensen die gek zijn op musicals en 'm nog niet gezien hebben: zeker een aanrader!)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:14 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga hem misschien ooit kijken :3
    Maar ik ken hem van het liedje The Phantom of the Opera-Nightwish


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Ik ga hem misschien ooit kijken :3
    Maar ik ken hem van het liedje The Phantom of the Opera-Nightwish

    Nightwish? Ik ken geen enkel liedje van de musical en de film die zo heet?
    En moet je zeker doen! Ken jij Dracula 2000?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb die film op mijn computer staan, al snap ik niet waarom Christine voor Raoul kiest aangezien het "spook" vééééél cooler is, rofl.

    Gerard Butler, die het spook speelt, is zo knap...zonder die verminking dan:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Antebellum schreef:
    (...)
    Nightwish? Ik ken geen enkel liedje van de musical en de film die zo heet?
    En moet je zeker doen! Ken jij Dracula 2000?

    Nightwish is een band:

    En nee ik ken Dracula 2000 niet :'D. Al ga ik hem wel even snel googlelen -is dat een woord?-

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:24 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb hem ooit een keer gezien en vond hem supertof (: Wil ehm graag nog een keer zien ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leannan schreef:
    Ik heb die film op mijn computer staan, al snap ik niet waarom Christine voor Raoul kiest aangezien het "spook" vééééél cooler is, rofl.

    Gerard Butler, die het spook speelt, is zo knap...zonder die verminking dan:Y)

    Ik kwam later pas tot de conclusie wie Gerard Butler eigenlijk echt was x'D Ik ken veel acteurs namelijk niet bij naam en toen zei iemand tegen mij dat hij ook in The Phantom speelde... Was wel een eye-opener :')


    Deep inside, I've never felt alive

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Nightwish is een band:

    En nee ik ken Dracula 2000 niet :'D. Al ga ik hem wel even snel googlelen -is dat een woord?-

    Gerard Butler (speelt The Phantom) speelt/zingt daar namelijk ook in. Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar die staat ook nog op m'n 'wil ik zien'-lijstje.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, ik heb The 25th Anniversary toen live in de bioscoop gezien!
    Gosh, ik liefte Ramin Karimloo als The Phantom!
    Wil eigenlijk nog heel graag naar Londen gaan om Killian Donnelly ook hem te zien spelen!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:30 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Volgend jaar rond deze tijd. Haha. De gevorderde musicalgroep waar ik in zat, gaat dat volgend jaar doen, dus daar ga ik dan heen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Seasons schreef:
    Ja, ik heb The 25th Anniversary toen live in de bioscoop gezien!
    Gosh, ik liefte Ramin Karimloo als The Phantom!
    Wil eigenlijk nog heel graag naar Londen gaan om Killian Donnelly ook hem te zien spelen!

    Hoe oud is die film dan? Ik ben 'm aan het kijken met Gerard Butler en Emmy Rossum...


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Hoe oud is die film dan? Ik ben 'm aan het kijken met Gerard Butler en Emmy Rossum...

    Was ergens vorig jaar, in de herfst.
    Het was dus gewoon het jubileum van de musical zelf.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Was ergens vorig jaar, in de herfst.
    Het was dus gewoon het jubileum van de musical zelf.

    Hmmm... Niet gehoord...
    Was het een vernieuwde versie of een oude?


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Hmmm... Niet gehoord...
    Was het een vernieuwde versie of een oude?

    Dezelfde als vijfentwintig jaar eerder?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Dezelfde als vijfentwintig jaar eerder?

    O, aha. Vandaar vijfentwintig jaar jubileum... x'D
    Sorry, ik ben niet helemaal wakker meer rond deze tijd. Ik was net van plan om te gaan slapen :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    O, aha. Vandaar vijfentwintig jaar jubileum... x'D
    Sorry, ik ben niet helemaal wakker meer rond deze tijd. Ik was net van plan om te gaan slapen :')

    Haha, en ik slaap ook al half.
    Het was afgelopen december, in plaats van ergens in de herfst.
    Dat was het vijfentwintig jarig jubileum van Les Misérables, een jaar eerder.
    Dude, het is bedtijd, haha!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo