• die bij mijn diploma uitreiking aanwezig was dat ik moderator ben op een site.

    Gister had ik mijn diploma uitreiking (havo) en we moesten in groepjes naar voren komen. En dan werd je vervolgens allemaal persoonlijk toegesproken door je mentor. De speech van mijn mentor aan mij was een van de langste, lol. En hij zei dus zelfs iets over mijn moteratorschap hier, haha! Dat stukje wilde ik even met jullie delen [:

    En je bleek nog tot zoveel meer in staat: ..... , het moderatorschap van een jongerenforum vervullen waar honderden zo niet duizenden leeftijdsgenoten actief zijn (ik heb zelf ook even een account aangemaakt om te zien wat de jeugd zoal bezighoudt, maar de helft van de topictitels begreep ik niet (terwijl NL ook mijn moedertaal is) en dat Justin Bieber bashen was aan mij niet besteed…) en ..... .

    Haha, wat een geweldige mentor heb jij! :'D Die van mij weet mijn naam niet eens, denk ik (: En kwamen er positieve reacties op je moderatorschap?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    HAHAHAH.


    Great minds think alike.

    Haha dat is wel geniaal. :'D

    Tempesta schreef:
    Haha, wat een geweldige mentor heb jij! :'D Die van mij weet mijn naam niet eens, denk ik (: En kwamen er positieve reacties op je moderatorschap?
    Ja mijn mentor is echt super tof. Nah niet echt, ik heb niet meer zo veel mensen gesproken, ik had mijn middelbare schooltijd eigenlijk van te voren al een beetje afgesloten zegmaar xp Had er niet meer zo veel te zoeken. En mensen weten misschien niet eens wat het inhoud of hoeveel werk er in gaat zitten enzo [:

    Haha, geniaal! Maar wel leuk toch? ;) Gefeliciteerd met je diploma nog! ;D

    Wat geniaal zeg!
    Zo'n toffe mentor zou ik ook wel willen :] Al was die van dit jaar ook best aardig, hij heeft me namelijk speciaal opgebeld om me moed in te spreken voor de proefwerkweek (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Awesome! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, wat een leuke mentor had jij. ;D


    Don't find love. Let love find you.

    Haha, wat leuk dat hij dat heeft vermeld.


    Life is all about having a good time.

    lol


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Antebellum schreef:
    Wat geniaal zeg!
    Zo'n toffe mentor zou ik ook wel willen :] Al was die van dit jaar ook best aardig, hij heeft me namelijk speciaal opgebeld om me moed in te spreken voor de proefwerkweek (bloos)


    aw, wat leuk :)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:30 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Haha wat leuk! Mijn mentor had een weddenschap met een meisje uit mijn klas gesloten: Als ze over zou gaan, zou hij een taart voor haar bakken en ze ging over en kreeg dus een taart (:


    Take risks and conquer your fears.

    Super leuk :D

    Bij mij zeiden ze gisteren dat mijn naam Parel betekende (wist ik al) en dat ik een van de beste en netst werkende leerlingen was. Dat ik 3 8'en gehaald had op het eindexamen en dat ik, ondanks mijn moeilijke tijd heel goed heb gepresteerd en dat ze wilden dat elke leerling zo hard zijn best deed als ik xD

    Ik stond daar echt zo :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    aww, wat super leuk voor je!!!
    Gefelisiteerd met je diploma.
    (flower)


    -

    Awh, how cute.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.